M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "In Style (marka)"

Kraj, 1 października 2012

Anna Ibisz oficjalnie pożegnała się z "Joyem"

Na razie nie jest znane nazwisko nowego redaktora naczelnego magazynu.

Kraj, 12 września 2012

Allegro promuje modowe kolekcje na jesień i zimę

Kampania będzie obecna w internecie, prasie i blogosferze.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Podwodne inspiracje Oriflame

Oriflame rozpoczął kampanię promocyjną nowej serii kremów do twarzy Aqua-Rhythm.

Kraj, 17 marca 2010

Nowa kampania Chilli Zet w 22 tytułach prasowych

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Chilli Zet. Jej celem jest promocja stacji i jej częstotliwości lokalnych. Reklama ukaże się w...

Kraj, 15 marca 2010

Radio PiN promuje się w czterech miastach

Dziś Radio PiN startuje z kampanią reklamową, która obejmie cztery miasta nadawania rozgłośni: Warszawę, Łódź, Poznań i Wrocław. Za kreację...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 9 marca 2009

Ewelina Dorda zarządza czasowo reklamą w "In Style"

Ewelina Dorda objęła stanowisko p.o. head of sales solutions magazynu "In Style" w biurze reklamy Burda Media Polska. Dotychczas była...

Kraj, 12 lutego 2009

FagorMastercook promuje nową płytę indukcyjną

FagorMastercook Polska rozpoczął działania promujące nową płytę indukcyjną IDI64 S z innowacyjną funkcją Cyclic. Oryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPodzie, umożliwia...

Kraj, 19 stycznia 2009

Burda wprowadza dwa formaty "In Style"

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży "In Style" w dwóch formatach - tradycyjnym i małym. Wydawanie magazynu w dwóch formatach...

Kraj, 19 stycznia 2009

Reklama nowego modelu Kia Soul ma trafić do czterech grup docelowych

Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez...

Kraj, 18 listopada 2008

Dorota Maj szefową jednego z nowych działów w relaunchowanym "Wprost"

Dorota Maj, była dziennikarka magazynów kobiecych, została szefową jednego z planowanych nowych działów tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"). Jej zatrudnienie ma...

Zagranica, 30 października 2008

Time Inc. przeprowadzi reorganizację i planuje zwolnienia

Time Inc., magazynowa dywizja koncernu Time Warner, przeprowadzi restrukturyzację. Zamierza zwolnić ok. 600 osób. Restrukturyzacja ma objąć przede wszystkim menedżerskie...

Kraj, 7 października 2008

TV Puls rozwija strukturę sprzedaży i marketingu

Do biura reklamy TV Puls jako menedżer ds. sprzedaży dołączył Piotr Jaremek. Wcześniej był on związany z Grupą Radiową Agory,...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 2 września 2008

Kamila Garbacz w biurze reklamy "In Style"; Paulina Rut opuszcza Burdę

Kamila Garbacz objęła stanowisko account executive w dziale reklamy miesięcznika "In Style" wydawanego przez Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 18 sierpnia 2008

Anna Birkett dołączy do biura sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Anna Birkett dołączy do biura reklamy "Gazety Wyborczej" (Agora SA). Obejmie stanowisko agency group heada. W dziale sprzedaży zastąpi Ewę...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Anna Birkett odchodzi z biura reklamy "In Style"

Anna Birkett, zastępca head of sales & marketing w biurze reklamy magazynu "In Style", rozstaje się z wydawnictwem Burda Media...

Kraj, 27 czerwca 2008

Sprzedaż kolejnych numerów "In Style" w ok. 120 tys. egz.

Trzeci numer "In Style" (Burda Media Polska) według danych wydawcy sprzedał się w nakładzie około 120 tys. egz. Podobną sprzedaż...

Kraj, 6 czerwca 2008

Monika Stukonis zastępcą naczelnej miesięcznika "Elle"

Monika Stukonis została zastępcą redaktor naczelnej miesięcznika "Elle" (Burda Media Polska) Barbary Mietkowskiej, która od początku czerwca objęła stanowisko po...

Kraj, 9 maja 2008

Ponad 160 tys. sprzedanych egzmeplarzy pierwszego numeru "In Style"

Pierwszy numer miesięcznika "In Style" (Burda Media Polska) zanotował sprzedaż na poziomie 167,9 tys. egz. - wynika z danych spółki....

Kraj, 23 kwietnia 2008

Multikino wspiera reklamą cykl seansów dla singli

Od jutra sieć kin Multikino wprowadza do oferty cykl czwartkowych seansów dla singli. W ich trakcie odbywać się będą pokazy...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Dwa awanse w dziale reklamy Burda Media Polska

W biurze reklamy Burda Media Polska awansowano dwie osoby. Agnieszka Borkowska, do tej pory odpowiedzialna za tytuł "Mój Piękny Ogród",...

Kraj, 27 marca 2008

Burda wyda 8 mln zł na wsparcie "In Style"

Burda Communications, wchodząca w skład Hubert Burda Media, przeznaczyła na tegoroczne działania marketingowe "In Style" 8 mln zł. Krzysztof Kawaliło,...

Kraj, 26 marca 2008

"In Style" debiutuje z ceną egzemplarzową 3,90 zł

Nowy miesięcznik "In Style" (Burda Media Polska) zadebiutował na rynku z ceną egzemplarzową 3,90 zł. Nakład pierwszego numeru pisma wyniósł...

Kraj, 14 marca 2008

Sass-Szczepkowska zastępcą head group managera "In Style"

Agnieszka Sass-Szczepkowska awansowała na stanowisko zastępcy head group managera magazynu "In Style" w biurze reklamy Burda Media Polska. Dotychczas pracowała...

Kraj, 4 lutego 2008

Burda Media Polska rozbudowuje działy reklamy "Elle" i "In Style"

Zespół biura reklamy wydawnictwa Burda Media Polska powiększył się o kilka nowych osób. Małgorzata Poniewska dołączyła do teamu miesięcznika "Elle",...

Kraj, 1 lutego 2008

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

Kraj, 17 stycznia 2008

Hachette liczy na ponad 130 tys. sprzedanych egzemplarzy "In Style"

Hachette Filipacchi Burda Polska oczekuje, że średnia sprzedaż magazynu "In Style" wyniesie 130-140 tys. egz. Nakład magazynu ma wynieść 240...

Przetargi, 4 stycznia 2008

MediaCom Warszawa odpowiedzialny za kampanię wprowadzającą "In Style"

Hachette Filipacchi Burda Polska wybrał dom mediowy MediaCom Warszawa do obsługi kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy magazyn dla kobiet...

Kraj, 14 grudnia 2007

Reklamy w "In Style" tańsze niż w "Twoim Stylu" i "Elle"

Ceny reklam w magazynie "In Style", nad którym pracuje Hachette Filipacchi Burda Polska, są niższe od cen w "Twoim Stylu"...

Przetargi, 14 grudnia 2007

Hachette szuka agencji i domów mediowych do obsługi "Top Gear" i "In Style"

Hachette Filipacchi Burda Polska prowadzi przetargi na obsługę reklamową i mediową dwóch nowych magazynów "Top Gear" i "In Style". Są...

Zagranica, 18 lipca 2006

Alistair Ballantyne odpowiada za globalną sprzedaż reklam w Metro Int.

Metro International awansowało Alistaira Ballantyne'a na stanowisko head of global sales. Będzie odpowiadał za sprzedaż reklam w całym globalnym portfolio...

Zagranica, 1 czerwca 2006

Nietypowe reklamy Powerade Aqua+ w magazynach wydawnictwa IPC

Coca-Cola wprowadza na rynek brytyjski nowy napój dla sportowców Powerade Aqua+. Debiut wspierać będzie kampania reklamowa w lipcowych wydaniach magazynów...

Zagranica, 22 lipca 2004

Lancome przeprowadzi globalną kampanię reklamową wartą 300 mln dolarów

Lancome Paris, marka kosmetyków luksusowych należąca do koncernu L'Oreal, przeprowadzi globalną kampanię reklamową, w której wystąpią modelki Ines Sastre i...

Zagranica, 19 lutego 2004

David Bowie i Iman pomogą w odmienianiu wizerunku Tommy Hilfigera

David Bowie i jego żona Iman po raz pierwszy pojawili się wspólnie w reklamie - w amerykańskiej kampanii dla marki...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Y&R wprowadzi na rynek amerykański wódkę Danzka Vodka

Szwedzka firma Absolut Spirits Co. wprowadza na rynek amerykański duńską wódkę Danzka Vodka. Jej debiut rynkowy będzie wsparty kampanią reklamową...

Zagranica, 29 kwietnia 2003

Ariel Foxman będzie wydawcą nowego magazynu Conde Nast

Wydawnictwo Conde Nast Publications ogłosiło, że wydawcą nowego katalogu zakupowego (ang. shopping magazine) dla mężczyzn będzie Ariel Foxman, były senior...

Zagranica, 28 maja 2002

Procter & Gamble rozpoczął cross-promocję z detalistą Tesco i wydawcą IPC

Procter & Gamble Co. rozpoczął na brytyjskim rynku cross-promocję, tworząc sojusz z detalistą Tesco oraz wiodącym na lokalnym rynku wydawcą...