M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Inco Veritas (firma)"

Przetargi, 6 lutego 2014

Ludwik ponownie przegląda oferty domów mediowych

Jeszcze trwają działania promocyjne z udziałem Magdy Gessler, a marketer już sprawdza oferty agencji na kolejną kampanię.

Przetargi, 25 września 2013

Inco Veritas po raz kolejny wybiera ZOG

Dom mediowy zrealizuje najbliższą kampanię Ludwika.

Przetargi, 13 listopada 2012

Inco przegląda oferty domów mediowych

Właściciel marki Ludwik prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 29 listopada 2011

2 mln zł kary dla Inco Veritas za zmowę cenową

Współpracujący z marketerem dystrybutorzy nie mogli sprzedawać jego produktów poniżej określonej ceny.

Kraj, 28 marca 2011

Mather i SoHo notują 12-proc. wzrost

Stabilny zespół menedżerski oraz pozyskanie kilku budżetów reklamowych w ramach obsługi długoterminowej i projektowej pozwoliło agencjom zarządzanym przez Wojciecha Putrzyńskiego na ugruntowanie swojej pozycji w grupie Ogilvy.

Kraj, 25 lutego 2011

Ludwik niejedno ma imię

Inco Veritas promuje szeroką ofertę marki.

Kraj, 22 lutego 2011

P&G buduje trial marki Olay

Marketer w ogromnej akcji samplingowej proponuje wymianę kremu przeciwzmarszczkowego na Olay.

Przetargi, 15 grudnia 2010

Inco Veritas wybiera dom mediowy

Producent Ludwika porównuje oferty agencji.

Kraj, 3 listopada 2010

E do naczyń wraca na rynek po relaunchu

Zmiany mają pomóc w odbudowie rynkowej pozycji marki.

Kraj, 20 stycznia 2010

Ludwik dzięki nowej kampanii chce zaistnieć w świadomości młodszych konsumentów

Firma Inco Veritas prowadzi kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Ludwik. Jak mówi Michał Dworak, dyrektor operacyjny spółki, to pierwsza...

Kraj, 28 października 2009

Zatrudnienie w Scholz & Friends spadło w tym roku z prawie 70 do 30 osób

Po stracie PKO BP Scholz & Friends dokonuje dalszej redukcji zatrudnienia. Agencja, na początku br. zatrudniająca 67 osób, obecnie ma...

Kraj, 22 lipca 2008

Kampania płynu Fairy z Bieleninikiem ma poprawić udziały marki

Irek Bieleninik, dziennikarz i prezenter telewizyjny (gospodarz m.in. programu "Siłacze" w TVN), jest głównym bohaterem aktualnej kampanii reklamowej płynu do...

Kraj, 16 czerwca 2008

Marka Fairy nie odebrała udziałów Ludwikowi i Purowi

Wprowadzona jesienią ub.r. na rynek przez Procter & Gamble (P&G) marka płynu do naczyń Fairy nie zagroziła dotychczasowym liderom tego...