M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Inferno (firma)"

Zagranica, 23 grudnia 2013

DraftFCB kupuje Inferno

Nową londyńską strukturą pokieruje prezes Inferno Frazer Gibney.

Zagranica, 1 października 2013

Inferno obsłuży Grant'sa

Nowa agencja chce stworzyć dla szkockiej whisky wizerunek "światowej marki". Kampania rusza w pierwszej połowie przyszłego roku.

Zagranica, 4 lipca 2013

JWT wygrywa globalny przetarg Nokii

Marka wybiera agencję do obsługi budżetu wartego 80 mln funtów.

Zagranica, 14 listopada 2012

Nokia rusza z największą kampanią

Fiński gigant atakuje w Niemczech z największą kampanią od roku.

Zagranica, 8 sierpnia 2011

Nokia rozstaje się z Wieden & Kennedy

Agencja obsługiwała globalny budżet reklamowy marketera od 2007 r.

Zagranica, 29 lipca 2011

Inferno przygotuje globalną kampanię Nokii

Agencja wygrała przetarg na międzynarodowy projekt marki wart 80 mln funtów.

Zagranica, 17 czerwca 2011

Nokia rozstrzygnęła globalny przetarg BtoB

Marketer wybrał do obsługi działań biznesowych agencję reklamową Inferno.

Zagranica, 10 grudnia 2010

Nokia startuje z globalną reklamą N8

Jutro rozpoczną się międzynarodowe działania reklamowe wspierające sprzedaż nowego smartfonu. Marketer zaplanował działania reklamowe w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i obchodami chińskiego Nowego Roku.

Zagranica, 27 września 2010

Electrolux prowadzi przetarg w Europie

Marketer chce wybrać agencję, która zajmie się reklamą w miejscu sprzedaży.

Zagranica, 4 maja 2010

Mazda będzie promowana przez Inferno

Marketer zamierza wspierać sprzedaż modelu MX-5 w całej Europie.

Zagranica, 4 września 2009

Grey London dołącza do europejskich agencji Hondy

Honda wybrała agencję reklamową Grey London do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. Agencja została wybrana bez wcześniejszego przetargu. Zostanie zatrudniona...

Zagranica, 9 lutego 2009

Visa wybrała Publicis Dialog do realizacji kampanii marketingu bezpośredniego

Organizacja płatnicza Visa wybrała agencję Publicis Dialog do realizacji paneuropejskiej kampanii marketingu bezpośredniego dotyczącej płatności kartami kredytowymi i debetowymi. Agencja...

Zagranica, 17 września 2007

ING dokonało preselekcji agencji w przetargu na kampanię związaną z F1

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa ING ogłosiła short-listę, na której znalazło się 6 brytyjskich agencji reklamowych: Iris, Inferno, Glue, R/GA, VCCP oraz LBI....

Zagranica, 6 kwietnia 2007

Budweiser uruchamia internetową kampanię wprowadzającą wirtualne pieniądze

Marka piwa Budweiser uruchamia internetową kampanię wprowadzającą wirtualne pieniądze Bud Bucks. Akcja adresowana jest do młodych mężczyzn w wieku 18-24...