M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Info Makro (marka)"

Kraj, 14 września 2006

"Handel" pierwszy w najnowszym badaniu RMT

Dwutygodnik "Handel" (Polskie Wydawnictwo Fachowe) uzyskał najwyższe czytelnictwo w najnowszej fali badania czytelnictwa prasy handlowej Retail Media Track. Badanie przeprowadził...

Kraj, 14 grudnia 2004

"Detal Dzisiaj" ma największy zasięg wśród detalistów w badaniach RMT

Są wyniki kolejnej, czwartej, fali badania Retail Media Track (RMT) pomiaru czytelnictwa prasy FMCG realizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown...

Kraj, 30 listopada 2004

NoS/BBDO przygotowała oprawę akcji organizacji SOS Wioski Dziecięce

Agencja reklamowa NoS/BBDO jest autorem projektu reklamowego realizowanego pod hasłem "Każde dziecko może mieć mamę", której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS...

Kraj, 22 listopada 2004

Cenos promuje pierwszą obrandowaną sól w Polsce

Cenos wprowadził na rynek sól morską pod marką O'Sole. Do każdych 12 opakowań soli w ramach promocji dołączany jest budzik....

Kraj, 16 lipca 2004

Ponad 25 mln zł zarobiły na reklamie pisma handlowe w pierwszym półroczu

Pisma handlowe przez pierwszych sześć miesięcy br. zarobiły na reklamie wg cenników ponad 25,4 mln zł. Przez cały ub.r. ich...

Kraj, 3 lipca 2003

Dwie mutacje "Detalu Dzisiaj", z reklamami alkoholu i tytoniu oraz bez nich

"Detal Dzisiaj", dwutygodnik detalistów FMCG wydawnictwa Trade Press, ma od teraz dwie mutacje: z reklamami alkoholu i tytoniu oraz bez...

Kraj, 18 września 2002

Uno Fresco Tradex wspiera sprzedaż bakalii marki Bakalland

Firma Uno Fresco Tradex (UFT) rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię reklamową marki bakalii Bakalland. Kampania skierowana jest do grupy...

Kraj, 3 sierpnia 2001

"VIDEO BUSINESS NEWS" Đ CZWARTY MAGAZYN TRADE PRESSU

Trade Press wyda swój czwarty własny tytuł. "Video Business News" ukaże się po raz pierwszy za tydzień, 10 sierpnia br....