M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ING Bank (firma)"

Kraj, 16 listopada 2015

ING Bank: "Kto wie, jak oszczędzać - ten ma!"

Bank startuje z drugą odsłoną kampanii kont oszczędnościowych: Kulesza w roli taksówkarki.

Kraj, 1 września 2015

ING Bank: "Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem"

Internetową kampanię dla banku przygotowała agencja Gong.

Kraj, 17 sierpnia 2015

ING Bank proponuje: "bankuj po swojemu"

Nową kampanię kont Direct przygotowały Brain, Gong i Lowe Media.

Kraj, 1 lipca 2015

Nowe osoby w dziale digital Lowe Media

Piwowarczyk i Kacprzak wzmocnią m.in. zespoły pracujące dla kluczowych klientów, w tym ING Banku.

Kraj, 16 kwietnia 2015

ING Bank promuje firmowe konta

"W ING bankuję, tak jak prowadzę firmę. Po swojemu" - rusza nowa kampania Kont Direct dla Firmy ING Banku Śląskiego.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Kraj, 4 lutego 2015

BZ WBK w 2014 r. wydał na marketing o ponad 60 proc. więcej

W tym roku nie będzie rebrandingu na Santander. Morawiecki: może w 2016, a może w 2017 r., konkretnych planów nie mamy.

Kraj, 21 października 2014

ING Bank inwestuje w wizerunek

Brain, Gong i Lowe Media przygotowały dla banku kampanię "Liczą się ludzie". Do emisji w TV trafiły 60-sek. spoty.

Kraj, 17 października 2014

ING Życie zmieni się w Nationale-Nederlanden

Firma ubezpieczeniowa powróci do marki, z której zrezygnowała sześć lat temu.

Kraj, 24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

Kraj, 2 września 2014

Nowy team kreatywny w Change Integrated

Monika Duch i Michał Zaczek dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 11 lipca 2014

Rusza pierwsza promocja płatności portfelem V.me by Visa

Prowadzi ją ING Bank, który jako pierwszy wdrożył rozwiązanie Visy, i partnerzy akcji: Merlin.pl, internetowy E.Leclerc oraz Winezja.pl. Portfel Visy wdraża także BZ WBK.

Kraj, 25 czerwca 2014

Kolejne reklamy ING Banku z Agatą Kuleszą

"Oszczędzanie to powtarzanie’’ - przekonuje nas bank.

Kraj, 13 maja 2014

Do Polskiego Standardu Płatności dołączają kolejne cztery banki

Inicjatywa wspólnego standardu mobilnych płatności obejmuje już 10 banków.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Grzegorz Długosz wiceprezesem spółki Polski Standard Płatności

Wygrał konkurs na stanowisko spółki powołanej przez konsorcjum sześciu banków. Prezesem pozostaje Adam Malicki.

Kraj, 24 marca 2014

Najwięcej kont w ub.r. przybyło Getinowi

Jest też kilka banków, które zmniejszyły stan posiadania.

Kraj, 7 lutego 2014

MBank podsumowuje udany rok

BRE Bank po zmianie nazwy na mBank ogłasza 1,2 mld zł zysku.

Kraj, 5 lutego 2014

PKO BP jako "Organizm". Bank ruszy niebawem z nową komunikacją

Koniec trzyletniego "serialu" reklam z Szymonem Majewskim.

Kraj, 10 stycznia 2014

Michał Gąsior i Andrzej Jakubczyk w Havas Worldwide Warsaw

Innovation director oraz deputy creative director dołączają do zespołu.

Kraj, 4 grudnia 2013

ING Bank i Visa testują portfel Visy do e-zakupów

Visa zapowiada wdrożenia w kolejnych bankach w przyszłym roku, a w drugiej połowie 2014 r. planuje kampanię reklamową.

Kraj, 15 października 2013

ING reklamuje księgowość i szykuje nową platformę handlową dla firm

ING Bank reklamuje w prasie i internecie usługi księgowe dla firm. Jutro zaprezentuje także dedykowaną im nową platformę handlowo-aukcyjną.

Kraj, 20 czerwca 2013

Polacy gotowi na mobilną bankowość bardziej niż reszta Europy

Tak przynajmniej wynika z badań Ipsosu przeprowadzonych na zlecenie ING Banku.

Kraj, 7 czerwca 2013

Provident będzie prowadził programy lojalnościowe

Kinga Wesoła objęła nowo utworzone w Providencie stanowisko kierownika ds. zarządzania relacjami z klientem i programów lojalnościowych.

Kraj, 4 października 2012

Jacek Ciszewski dyr. kreatywnym w Grupie Andmore

Zastąpił na tym stanowisku Teresę Biernacką.

Kraj, 11 września 2012

Alior Bank znów reklamuje pożyczki z gwarancją najniższej raty

Kolejny gracz rusza z kampanią reklamową pożyczek gotówkowych.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Awans Krzysztofa Rejka w Interactive Solutions

Krzysztof Rejek stanął na czele warszawskiego studia graficznego agencji Interactive Solutions (partner of Saatchi & Saatchi).

Kraj, 15 marca 2012

Koba awansuje w PanMedia Western

Dotychczasowa dyrektor strategiczna domu mediowego zostanie deputy managing directorem.

Kraj, 11 października 2011

Liberty Direct zachęca do kupna ubezpieczeń przez internet

Ubezpieczyciel oferuje 5-proc. zniżki dla klientów, którzy kupią polisę przez internet.

Do redakcji, 15 czerwca 2011

KTR: SAR wyjaśnia

180heartbeats autorem kampanii ING Banku w internecie, ale platformę komunikacyjną stworzyła agencja Brain.

Kraj, 23 listopada 2010

Nazwiska klientów PanMedia Western w kampanii SEM

Szefowie marketingu firm obsługiwanych przez agencję po wpisaniu swoich nazwisk do Google trafiają na specjalną stronę agencji.

Kraj, 4 grudnia 2008

Hubert Kifner PR & communications managerem MDDP

Hubert Kifner objął nowo utworzone stanowisko PR & communications managera w firmie doradczej MDDP. Do jego obowiązków będzie należało kształtowanie...

Kraj, 20 października 2008

Straszewicz, Kleyff i Mazur odchodzą z Braina, zakładają agencję Brasil

Trzej pracownicy agencji reklamowej Brain: Michał Straszewicz, account, Jan Kleyff, copywriter, i Rafał Mazur, senior art director, rozstali się z...

Kraj, 14 czerwca 2007

Grand Prix i 10 statuetek w konkursie Golden Arrow

Jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało Grand Prix, 10 statuetek Golden Arrow oraz 17 wyróżnień. Do konkursu napłynęło 120...

Kraj, 1 czerwca 2006

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji w jury Golden Arrow

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli...

Przetargi, 29 marca 2005

Grupa ING rozpoczęła negocjacje z agencją reklamową Brain

Grupa ING rozpoczęła ostatnią fazę przetargu na obsługę skonsolidowanego budżetu reklamowego części bankowości detalicznej (ING Bank) i ubezpieczeniowej (ING Nationale-Nederlanden)....

Kraj, 19 grudnia 2001

ING Bank Śląski chce promować przede wszystkim ofertę familijną

ING Bank Śląski chce promować w 2002 r. głównie swoją ofertę familijną. "Praca nad rozwijaniem tej oferty ciągle trwa. Rozpoczęliśmy...