M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ING Nationale-Nederlanden (firma)"

Kraj, 28 września 2015

Elżbieta Wójcik będzie dyrektorem ds. rynku masowego i członkiem zarządu T-Mobile Polska

Obecna wiceprezes Avivy, odpowiadająca za biznes direct i marketing grupy, ma 12-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.

Kraj, 26 maja 2014

On Board PR z nowymi dyrektorami

Agnieszka Dziedzic została nowym dyrektorem zarządzającym agencji, nowe funkcje objęli również Anna Rybałtowska-Gańko i Michał Nowak.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Gotkowska strategy & insight managerem w Nutricii

Menedżerka ma nowe kompetencje w firmie.

Kraj, 25 czerwca 2012

Tomasz Bławat nowym prezesem Carlsberg Polska

Były wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, a przez ostatnie cztery lata prezes ING Życie, od września pokieruje działaniami Carlsberg Polska.

Kraj, 8 stycznia 2010

Monika Andreas nową szefową marketingu HSBC; Axa szuka jej następcy

Monika Andreas, dotychczasowa dyr. marketingu firmy ubezpieczeniowej Axa Polska (wcześniej w Winterthurze oraz ING Nationale-Nederlanden), przeszła do banku HSBC Polska,...

Kraj, 17 listopada 2009

ING Życie szykuje uderzenie reklamowe

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ma ambitne plany rynkowe. - Do 2015 r. zakładamy ponaddwukrotny wzrost liczby klientów, czyli do...

Kraj, 4 marca 2009

ING żegna się reklamowo z Formułą 1

- Grupa ING [ING Bank Śląski oraz towarzystwo ubezpieczeniowe ING, dawniej ING Nationale-Nederlanden - red.] w tym roku nie będzie...

Kraj, 24 października 2008

Łukasz Grochowski, dyrektor zarządzający Heureki, rozstał się z agencją

Łukasz Grochowski, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej Heureka, rozstał się z firmą. Jego kompetencje zostały podzielone, w wyniku czego utworzono nieistniejące...

Kraj, 17 czerwca 2008

Elżbieta Wójcik zastąpiła Briana Richardsa w Commercial Union Polska

Elżbieta Wójcik została wiceprezesem zarządu Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA. Przejęła od Briana Richardsa odpowiedzialność za działalność...

Kraj, 30 maja 2008

Schulz przygotował księgę tożsamości wizualnej ING

Agencja reklamowa Schulz opracowała księgę tożsamości wizualnej ING w ramach projektu rebrandingu marki na rynku polskim. Nowa identyfikacja wizualna obowiązuje...

Kraj, 12 maja 2008

Kevin Brownsey wiceprezesem ds. marketingu i sprzedaży Kompanii Piwowarskiej

Kevin Brownsey od czerwca br. będzie nowym wiceprezesem ds. marketingu i sprzedaży Kompanii Piwowarskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ostatnio był wiceprezesem...

Kraj, 16 kwietnia 2008

ING zamiast Nationale-Nederlanden - zmiana nazwy i nowa kampania

Firma ubezpieczeniowa ING Nationale-Nederlanden zmienia nazwę na ING i rusza z nową kampanią funduszu emerytalnego. Zmiana nazwy jest odzwierciedleniem strategii...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Tomasz Bławat prawdopodobnie będzie członkiem zarządu ING Nationale-Nederlanden

Jak się dowiedzieliśmy, Tomasz Bławat, były wiceprezes ds. sprzedaży, dystrybucji i marketingu Kompanii Piwowarskiej, który w marcu rozstał się z...

Kraj, 25 marca 2008

ING rozpoczyna intensywne działania wizerunkowe związane z F1

Grupa ING (ING Bank Śląski i towarzystwo ING Nationale-Nederlanden) rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową związaną ze sponsoringiem zespołu ING Renault...

Kraj, 11 marca 2008

Michał Sobolewski pokieruje marketingiem CU Direct

Michał Sobolewski został dyrektorem marketingu w Commercial Union Direct, czyli linii biznesowej Commercial Union (CU) oferującej ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon...

Kraj, 1 lutego 2008

Raiffeisen Bank trzykrotnie zwiększa budżet reklamowy

Raiffeisen Bank Polska w tym roku planuje mocne uderzenie reklamowe. Chce wzmocnić swój wizerunek. Jak mówi Joanna Cegłowska, dyrektor marketingu...

Kraj, 8 stycznia 2008

Do 100 tys. euro kary dla marketerów w projekcie noweli ustawy o danych osobowych

Projekt nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych przewiduje możliwość nałożenia na marketerów kary do 100 tys. euro. Do tej pory...

Kraj, 7 listopada 2007

Ewa Zorychta-Kąkol nowym dyrektorem marketingu ING Nationale-Nederlanden

Ewa Zorychta-Kąkol została nowym dyrektorem marketingu towarzystwa ubezpieczeniowego i emerytalnego ING Nationale-Nederlanden. Elżbieta Wójcik, która była dyrektorem marketingu ING NN...

Kraj, 7 listopada 2007

ING ostrzega przed niskimi emeryturami - na kampanię wyda ok. 5 mln zł

Towarzystwo emerytalne ING Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię reklamową, w której ostrzega, że wysokość emerytury z ZUS-u i tzw. II filaru będzie...

Kraj, 21 lipca 2006

Dziennikarze finansowi oceniają PR banków i ubezpieczycieli w badaniu ARC

Dziennikarzom finansowym najlepiej współpracuje się z bankami: mBank, BRE Bank, Multibank (wszystkie trzy należą do Grupy BRE) oraz z ING...

Kraj, 6 stycznia 2006

Arteria powiększa call center do 200 stanowisk

Firma Arteria specjalizująca się we wsparciu sprzedaży powiększyła zasoby call center o kolejne 30 stanowisk, osiągając liczbę 200 stanowisk telemarketingowych....

Przetargi, 5 stycznia 2006

GGK Public Relations zaczyna pracować dla ING Nationale-Nederlanden

GGK Public Relations rozpoczęła obsługę budżetu PR ING Nationale-Nederlanden. Jest to wynik przetargu rozstrzygniętego w grudniu ub.r. Liczba i nazwy...

Kraj, 13 grudnia 2005

Katarzyna Kołakowska account managerem w agencji Y&R

Katarzyna Kołakowska objęła stanowisko account managera w agencji Young & Rubicam. Dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie budżetów Colgate Palmolive...

Kraj, 6 września 2005

Elżbieta Wójcik dyrektorem marketingu ING Nationale-Nederlanden

Elżbieta Wójcik, była dyrektor marketingu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4, z którym rozstała się niedawno, została dyrektorem pionu marketingu Towarzystwa Ubezpieczeń na...

Kraj, 26 sierpnia 2005

Rusza wizerunkowa kampania ING Nationale-Nederlanden z Markiem Kondratem

ING Nationale-Nederlanden rusza z kampanią wizerunkową "Co by było gdyby?". Jej celem jest poinformowanie klientów o szerokich kompetencjach ING NN,...

Kraj, 28 czerwca 2005

EL2 i Wapacz.pl połączyły siły - fuzja na rynku m-commerce

EL2, firma zajmująca się m-biznesem, w szczególności m-marketingiem, oraz EnterNet, właściciel serwisu Wapacz.pl, dostawca rozrywki mobilnej, dokonały fuzji. Wapacz.pl stał...

Przetargi, 29 marca 2005

Grupa ING rozpoczęła negocjacje z agencją reklamową Brain

Grupa ING rozpoczęła ostatnią fazę przetargu na obsługę skonsolidowanego budżetu reklamowego części bankowości detalicznej (ING Bank) i ubezpieczeniowej (ING Nationale-Nederlanden)....

Przetargi, 25 stycznia 2005

ING szuka agencji strategiczno-kreatywnej

Grupa ING rozpoczęła procedurę przetargową związaną z wyborem agencji, która zajmie się działaniami strategiczno-kreatywnymi, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele grupy nie...

Kraj, 30 listopada 2004

Marek Kosarczyn odchodzi z First PR, jego obowiązki przejmuje Tomasz Wajda

W agencji First Public Relations Tomasz Wajda, account executive, przejmie 1 grudnia br. po Marku Kosarczynie, account directorze, obsługę największego...

Kraj, 23 września 2004

ING Nationale-Nederlanden oraz ING Bank Śląski zawarły 17 tys. umów IKE

W ciągu 20 dni od momentu, kiedy ING Nationale-Nederlanden oraz ING Bank Śląski rozpoczęły sprzedaż Indywidualnych Kont Emerytalnych (IKE), w...

Przetargi, 11 sierpnia 2004

Grupa ING zaprosiła pięć agencji do przetargu na obsługę PR

Grupa ING rozpoczęła przetarg na obsługę public relations ING Banku Śląskiego i ING Nationale-Nederlanden. Jak mówi Hubert Kifner, specjalista public...

Kraj, 13 lipca 2004

Lenarczyk zastępcą dyrektora generalnego domu mediowego Zenith Media

Daniel Lenarczyk, dotychczas dyrektor mediów w domu mediowym Zenith Media, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego (deputy managing director) tej...

Kraj, 6 lipca 2004

Ginny Hill regionalnym koordynatorem Provident Financial w Lowe GGK

Ginny Hill objęła w agencji Lowe GGK stanowisko regionalnego koordynatora odpowiedzialnego za obsługę Provident Financial. Hill będzie odpowiedzialna za wszystkie...

Kraj, 5 lipca 2004

Sławomir Szparaga odpowiedzialny za kluczowych klientów w AS Kontakt

Sławomir Szparaga objął stanowisko senior account managera w firmie Axel Springer Kontakt. Będzie odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami firmy...

Kraj, 18 maja 2004

PromoTeam - specjalistyczna komórka w GGK PR; wewnętrzne nominacje w firmie

W agencji public relations GGK PR stworzona została specjalistyczna komórka, której zadaniem jest organizowanie szkoleń z dziedziny doskonalenia technik wspomagania...

Kraj, 22 kwietnia 2004

ING NN wprowadza produkt posagowy, wsparcie głównie w prasie

ING Nationale-Nederlanden (ING NN) wprowadza na rynek ubezpieczenie posagowe Młody Lew. Ma ono zapewnić dzieciom środki na życie w przypadku...

Kraj, 11 grudnia 2003

Stratosfera rozpoczęła współpracę strategiczną z Grupą ING

Stratosfera, firma brandconsultingowa, rozpoczęła współpracę z Grupą ING w Polsce. Dotyczy ona obsługi strategicznej całej grupy. W październiku br. Grupa...

Kraj, 4 grudnia 2003

"BusinessWeek" przyznał po raz drugi wyróżnienia Porfel Roku

("BusinessWeek") Redakcja polskiej edycji "BusinessWeeka" (wydawca AWR "Wprost") po raz drugi przyznała wyróżnienia Portfel Roku. Porfel Roku składa się z...

Przetargi, 4 grudnia 2003

Euro RSCG New Europe potwierdza zdobycie budżetu Grupy ING w Polsce

John Domas, dyrektor generalny agencji reklamowej Euro RSCG New Europe, oficjalnie potwierdził, że jego agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną...

Przetargi, 28 listopada 2003

Euro RSCG New Europe wygrało przetarg kreatywny Grupy ING

Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, agencja reklamowa Euro RSCG New Europe wygrała przetarg na obsługę kreatywną całej Grupy ING w Polsce....

Przetargi, 21 października 2003

ING zawiesiła przetarg na obsługę strategiczną, trwa przetarg na kreację

Grupa ING zawiesiła przetarg na agencję, kóra miała zająć się obsługą strategiczną całej grupy. W przetargu na short-liście pozostawało pięć...

Przetargi, 11 września 2003

Grupa finansowa ING planuje przetarg na obsługę kreatywną

Grupa ING planuje rozpisanie przetargu na obsługę kreatywną. "Zostanie wybrana jedna agencja, która będzie pracować dla całej grupy" - powiedziała...

Przetargi, 26 sierpnia 2003

Rozstrzygnięcie przetargu Grupy ING po raz kolejny przesunięte

Grupa ING dopiero we wrześniu rozstrzygnie przetarg na agencję, która zajmować się będzie marketingowym doradztwem strategicznym dla całej grupy. Jak...

Kraj, 20 sierpnia 2003

OS3 multimedia przygotował serwis o funduszach inwestycyjnych

Na zlecenie Stowarzyszenia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych w Polsce agencja OS3 multimedia stworzyła serwis www.stfi.pl. Witryna ma stanowić aktualną bazę wiedzy...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Powstała nowa wersja portalu www.ing.pl

W lipcu 2003 r. klientom Grupy ING udostępniona została nowa wersja internetowego portalu finansowego. Serwis został zmodyfikowany na podstawie sugestii...

Kraj, 15 lipca 2003

Zbigniew Hojka nowym szefem marketingu ING Nationale-Nederlanden

Zbigniew Hojka został nowym dyrektorem departamentu marketingu w ING Nationale-Nederlanden. Poprzednio tę funkcję pełniła Monika Andreas, która odeszła z firmy....

Przetargi, 7 lipca 2003

Rozstrzygnięcie przetargu ING przesunięte - o budżet walczy 5 agencji

Grupa ING dopiero w sierpniu br. rozstrzygnie przetarg na agencję, która zajmować się będzie marketingowym doradztwem strategicznym dla całej grupy....

Przetargi, 23 czerwca 2003

ING bliskie rozstrzygnięcia przetargu na obsługę strategiczną

Grupa ING kończy przetarg na agencję, ktora zajmować się będzie marketingowym doradztwem strategicznym dla całej grupy. Ostateczne decyzje mają zapaść...

Kraj, 6 maja 2003

Monika Andreas odeszła z ING Nationale-Nederlanden

Monika Andreas, dyrektor departamentu marketingu ING Nationale-Nederlanden SA (ING NN SA), zrezygnowała z pracy w tej firmie ubezpieczeniowej. Jak mówi...

Kraj, 15 kwietnia 2003

Commercial Union promuje nowe produkty ubezpieczeniowe

Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, wprowadza na rynek dwa nowe produkty. Są to: "Na zdrowie" - umowa...