M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "InPost (firma)"

Kraj, 14 września 2015

InPost i MasterCard chwalą się wynikami wspólnej akcji

Projekt ma zachęcić kupujących w e-sklepach do korzystania z płatności bezgotówkowych "za pobraniem".

Kraj, 21 maja 2015

InPost wchodzi na rynek usług kurierskich

Będzie świadczyć usługi dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.

Kraj, 30 kwietnia 2015

PromoAgency dla FoodCare

Agencja stworzy kampanię dla marki 4Move z José Mourinho.

Kraj, 13 stycznia 2015

InPost przejmuje Polską Grupę Pocztową

Spółki zintegrowały swoje struktury operacyjne.

Kraj, 26 listopada 2014

Ślaska, Łuksza i Ryguła dołączają do Grupy 3

Wzmocnienia dotyczą działów: obsługi klienta i interactive.

Kraj, 31 października 2014

Prezes InPostu w reklamach Samsunga

Rafał Brzoska, założyciel konkurencyjnego wobec Poczty Polskiej operatora pocztowego, reklamuje Galaxy Note 4.

Kraj, 17 września 2014

Jesienna kampania Bakallandu

Działania obejmują radio, telewizję, internet, outdoor oraz akcje niestandardowe.

Kraj, 12 lutego 2014

Beata Orkwiszewska awansowała na group account directora w Havas Media

Zastąpiła Michała Radkiewicza, który rozstał się w firmą.

Kraj, 10 stycznia 2014

Piotr Szmiłyk art directorem w Abanana

Będzie odpowiedzialny głównie za kreację wizualną i nadzór artystyczny nad projektami interaktywnymi agencji.

Kraj, 27 czerwca 2013

LOT otwiera e-sklep na WellCommerce

Dostawa zakupów jest możliwa za pośrednictwem Paczkomatów firmy InPost na terenie całego kraju lub kuriera.

Kraj, 8 maja 2013

Paczkomaty InPost przy oddziałach BPH

Alternatywny wobec Poczty Polskiej operator pocztowy porozumiał się z bankiem BPH i będzie instalował swoje Paczkomaty przy jego placówkach.

Kraj, 24 kwietnia 2013

InPost uruchomi w br. 2 tys. paczkomatów w Wielkiej Brytanii

Integer wchodzi na rynek we współpracy z firmami kurierskimi i firmami e-commerce.

Kraj, 5 kwietnia 2013

Zielone światło dla Świtalskiego i jego Czerwonej Torebki na przejęcie Merlina

UOKiK daje zgodę na transakcję.

Kraj, 8 lutego 2013

Polacy kupili 5,2 mln ubezpieczeń direct za 1,2 mld zł

Na ubezpieczenia w sprzedaży bezpośredniej wydaliśmy o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 6 lutego 2013

Mariusz Świtalski chce przejąć Merlina

Znany inwestor, twórca Eurocashu, Biedronki i Żabki, a obecnie sieci pasaży Czerwona Torebka, chce przejąć jeden z najstarszych rodzimych sklepów internetowych.

Kraj, 4 stycznia 2013

Polisy Link4 w placówkach InPostu

Ubezpieczyciel współpracuje z operatorem pocztowym.

Kraj, 2 października 2012

InPost zapowiada rewolucję na rynku pocztowym

Na zagranicznych rynkach niebawem pojawią się automatyczne terminale pocztowe.

Kraj, 21 września 2012

Rusza akcja "Kuchnia 24/7" Winiar i InPostu

Konkurs jest adresowany głównie do blogerów i facebookowiczów.

Kraj, 11 września 2012

Lemon Sky ma nowego new business directora

Łukasz Rzewuski wzmocnił dział new business.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Większy zespół agencji Opcom

Wzmocniono client service i kreację.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Grupa Integer.pl wzmacnia zespół EasyPack

W spółce EasyPack Karol Milewski został managing directorem - business developerem, a Jan Tar objął stanowisko dyrektora operacyjnego.

Kraj, 17 lipca 2012

Powałka awansuje w międzynarodowych strukturach InPostu

Dotychczasowy szef marketingu firmy obejmie nowe stanowisko w ramach grupy.

Kraj, 3 lipca 2012

InPost reklamuje Paczkomaty w kinach

W sieci Multikino ruszyła kampania reklamowa Paczkomatów.

Kraj, 30 maja 2012

InPost uniknie zapłaty 60 mln zł na rzecz Poczty Polskiej

Wyrok sądu staje się prawomocny, a Poczta odwołuje się, ale w części niedotyczącej roszczenia.

Kraj, 25 maja 2012

Dyrektor marketingu InPostu nie został jednak odwołany

Ktoś rozesłał wczoraj do mediów branżowych informację o odwołaniu dyrektora marketingu i niektóre z nich ją opublikowały.

Kraj, 13 kwietnia 2012

Tomasz Gniewek pokieruje Virgin Mobile w Polsce

Szykujący się do wejścia na rynek nowy operator komórkowy zatrudnia doświadczonych menedżerów.

Kraj, 26 marca 2012

Deichmann sprzedaje online

Detalista wszedł na rynek e-commerce z ekonomiczną ofertą.

Kraj, 3 stycznia 2012

InPost sam zajmie się social mediami

Jeden z najaktywniejszych graczy w Facebooku kończy współpracę z agencją zewnętrzną.

Kraj, 27 grudnia 2011

InPost z kampanią na święta

Spot powstał bez wsparcia agencji reklamowej.

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Niezgrana paczka

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, że taki kontestator jak InPost powinien z większą odwagą i polotem dobierać sobie komunikację.

Kraj, 8 listopada 2011

Małgorzata Nieciecka w marketingu InPostu

Firma wzmacnia dział marketingu internetowego, poza tym mianuje nowego international product managera.

Przetargi, 12 października 2011

InPost wybrał Hand Made

Oznacza to, że Grupę Integer.pl, do której należy InPost, obsługuje już pięć agencji.

Przetargi, 29 sierpnia 2011

InPost szuka agencji

Przetarg dotyczy obsługi w zakresie Paczkomatów.

Kraj, 23 sierpnia 2011

Bezpłatny mobilny internet za reklamy

CP Telecom oferuje użytkownikom telefonii Mova (dawna marka usług komórkowych sieci Carrefour) bezpłatny mobilny internet w zamian za oglądanie reklam.

Kraj, 1 czerwca 2011

Focus Media Group przekształca się w holding

W skład grupy wejdą trzy agencje.

Przetargi, 14 kwietnia 2011

AtomClick dla Merlin.pl

Dział interaktywny agencji IQ Marketing będzie pracować dla e-detalisty, realizując projekty w social mediach.

Artykuły weekendowe, 18 lutego 2011

Drevny Kocur i inne katalizatory reakcji

Czasy, media się zmieniają, kreatywność nadal rządzi - czego dowodzi w swoim felietonie Robert Sosnowski, dyr. zarządzający agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy.

Artykuły weekendowe, 11 lutego 2011

Co kręci społeczności?

Kinga Szydzińska, PR manager ds. projektów internetowych w Grupie ZPR, zastanawia się, dlaczego jedne marki w czołówce Facebooka są, a inne nie...

Kraj, 10 grudnia 2010

E-przesyłka z myślą o e-commerce

Poczta Polska wprowadza usługę adresowaną do sklepów internetowych - tańszą i wygodniejszą.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Efektywne "Paczkobranie" [CASE STUDY]

Kampania "Paczkobranie" zrealizowana dla InPost przez WeAreMedia.pl to niepobity do tej pory rekord w przestrzeni polskiego Facebooka. Ponad 320 tys. internautów uległo poleceniu "Wskaż skrytkę i odbierz nagrodę w Paczkomacie".

Kraj, 19 listopada 2010

Darmowy dostęp do serwisów mobile za reklamy

Firma Inmobile wprowadzi usługę FreeM, która pozwoli bezpłatnie korzystać z popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów i portali internetowych w telefonach komórkowych w zamian za obejrzenie reklam.

Kraj, 16 listopada 2010

Oświadczenie: InPost odpowiada WeAreMedia

Rafał Brzoska, prezes operatora pocztowego InPost, przesłał oświadczenie w sprawie informacji opublikowanej we wczorajszym wydaniu MMP24 pt. "WeAreMedia kończy współpracę z InPostem".

Przetargi, 15 listopada 2010

Przetarg na sieć Mova

Nowy właściciel marki - Integer - wybierze agencję do końca br.

Kraj, 15 listopada 2010

WeAreMedia kończy współpracę z InPostem

Agencja oświadczyła, że kończy współpracę z marketerem z powodu "istotnej różnicy w wizji komunikacji marketingowej".

Artykuły weekendowe, 29 października 2010

O prawdziwej obecności w social mediach

Niezależnie od tego, czy firma ma stronę w Facebooku, czy nie, dyskusja o niej i tak się tam toczy - pisze Anna Pogorzelska, z-ca dyr. pionu ds. marketingu Wirtualnej Polski.

Kraj, 15 października 2010

TV-guide Cyfrowego Polsatu w nakładzie 3,2 mln egz.

Platforma cyfrowa uruchamia nowy kanał komunikacji ze swoimi abonentami.

Kraj, 21 września 2010

Avon wysyła zamówienia do paczkomatów

Paczkomaty 24/7 są nowym kanałem dostawy przesyłek dla konsultantek Avonu.

Kraj, 17 września 2010

Jacek Powałka dyrektorem marketingu InPost

Były wiceprezes i dyrektor strategiczny agencji Great Open House został szefem marketingu największego konkurenta Poczty Polskiej.

Kraj, 31 marca 2010

InPost współpracuje z firmą Sare

Firma InPost (Grupa Integer.pl), największy niezależny operator pocztowy w Polsce, podpisała umowę z agencją e-mailmarketingową Sare. Umowa dotyczy sprzedaży licencji...

Kraj, 20 października 2009

FireFly Group chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu 4-5 lat

Grupa FireFly chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu najbliższych 4-5 lat. Firma rozwija poszczególne działy i szuka partnerów do współpracy...