M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instagram (marka)"

Kraj, 18 sierpnia 2016

Orange nawiązuje współpracę z Krzysztofem Gonciarzem [wideo]

Za pomysł kampanii odpowiada VML Poland.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Getin chce przekonać młodych, że jest "fajny"

- Bank nie musi być nudną instytucją (...), a płacenie kartą może być po prostu fajniejsze z fajną kartą - przekonuje szef marketingu Getin Banku.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Kompania Piwowarska startuje z akcją CSR "Bądź mądry"

Marketer współpracuje przy tym projekcie z blogerami i youtuberami.

Kraj, 3 sierpnia 2016

MBank się odmładza

"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Instagram wprowadza nową opcję publikowania postów

Instagram Stories nie mają polubień czy widocznych publicznie komentarzy.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Anna Bilińska w zespole IPG Mediabrands Social

Wspiera team w tworzeniu kontentu dla marek z branży FMCG i realizuje projekty z udziałem influencerów.

Kraj, 25 lipca 2016

Kulig wybiera Click Community

Agencja zajmie się moderacją treści marki w mediach społecznościowych.

Zagranica, 25 lipca 2016

Ludzie naśladują zwierzęta w reklamie płatków

Marka Tiny Toast startuje z kampanią w Anglii.

Zagranica, 22 lipca 2016

Facebook Messenger bije rekordy

Już miliard osób miesięcznie korzysta regularnie z aplikacji.

Zagranica, 21 lipca 2016

Kobiety obejrzą igrzyska letnie w telewizji

Mimo streamingu online większość kobiet z pokolenia millenialsów deklaruje, że relacje z wydarzeń będzie oglądało w telewizji.

Kraj, 21 lipca 2016

50 proc. użytkowników Snapchata w Polsce jest w wieku 13-18 lat

Snapchat przegonił Ask.fm, stając się trzecią najpopularniejszą siecią społecznościową w Polsce.

Kraj, 20 lipca 2016

Coca-Cola za pomocą etykiet zaprasza na wspólny posiłek

Na butelkach o pojemności 1,5 l i 2 l zagościły nowe etykiety.

Zagranica, 19 lipca 2016

Nike oddaje hołd atletkom w Indiach

Za kreację wideoklipu odpowiada W+K Delhi.

Zagranica, 19 lipca 2016

Palmolive i Gett promują się za pomocą Prismy

Aplikacją filtrującą do zdjęć jako pierwsze zainteresowały się marki ze Stanów.

Kraj, 12 lipca 2016

Mint Media realizuje kampanię PKO Banku Polskiego

Akcja obejmuje przede wszystkim Facebooka, Twittera, Instagram i Wykop.

Przetargi, 6 lipca 2016

Isobar wygrywa przetarg Skody

Agencja Kalicińscy.com traci ważnego klienta.

Kraj, 29 czerwca 2016

Cube Group prowadzi kampanię A. Blikle

Startują działania online sieci cukierni i kawiarni.

Kraj, 28 czerwca 2016

Eska startuje z letnią akcją Eska Summer City

W tym roku radiowa ekipa odwiedzi 24 miasta w Polsce.

Przetargi, 23 czerwca 2016

Hand Made wygrała budżet W. Kruk

Agencja zadba o media społecznościowe klienta.

Kraj, 15 czerwca 2016

Adidas po raz pierwszy na dużym turnieju bez spotu TV

Marka zaprezentowała najnowszy film reklamowy, którego bohaterem jest Paul Pogba, napastnik reprezentacji Francji. Spot pojawi się tylko w internecie.

Kraj, 14 czerwca 2016

KFC reklamuje nowości w ofercie

Działania będą realizowane w TV i internecie.

Kraj, 6 czerwca 2016

Sony reklamuje nową serię smartfonów Xperia X

Kampanię w telewizji, internecie i prasie realizują agencje: Walk Creative, Walk Digital, KOD ID, Greenmark oraz dom mediowy MediaCom.

Kraj, 1 czerwca 2016

K2 i Papaya Films stworzyły kontent promocyjny dla Renthub.pl

Spot dzisiaj trafia do social mediów.

Kraj, 31 maja 2016

AdCookie przeprowadzi kampanię dla producenta soków Marwit

Rusza nowa odsłona akcji Marwitalizacja.

Kraj, 30 maja 2016

Orange Finanse zatrudniło do reklamy digital influencera [wideo]

Aktywację przygotowała agencja VML Poland.

Zagranica, 25 maja 2016

Instagram intryguje marki luksusowe

Branża produktów ekskluzywnych coraz częściej wykorzystuje wyobraźnię wizualną użytkowników social mediów.

Kraj, 18 maja 2016

Znani absolwenci promują Uniwersytet Warszawski [wideo]

Kampanię przygotowała agencja K2.

Kraj, 17 maja 2016

Marka Beckers wchodzi do social mediów

Działania koordynuje Practum Consulting.

Kraj, 12 maja 2016

Deloitte Digital z akcją dla marki Mirinda

Działanie realizowane jest we współpracy z influencerami.

Zagranica, 12 maja 2016

Instagram odświeża interfejs i prezentuje nowe logo

Tęczowe logo ma jaśniejszy interfejs mający pomagać w przeglądaniu zdjęć i odświeżeniu wyglądu serwisu.

Przetargi, 11 maja 2016

Lubię To - Linked by Isobar zadba o social media Allegro

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów socialmediowych należących do Allegro.

Kraj, 11 maja 2016

Costa Coffee z kolejnymi muralami

W największych miastach Polski w ciągu najbliższych trzech miesięcy sieć kawowa z Londynu będzie prezentować kolorowe murale.

Kraj, 11 maja 2016

Crunchipsy z odświeżeniem wizerunku przed sezonem letnim

Marka z portfolio Lorenz Bahlsen rozpoczyna kampanię.

Kraj, 10 maja 2016

Zmienny smak Tic Taca objawia się w spocie

Startują rozległe działania reklamowe dla letnich smaków.

Kraj, 9 maja 2016

Orange promuje nawigację przez współpracę z blogerami podróżniczymi

Pomysłodawcą projektu jest VML Poland.

Kraj, 6 maja 2016

Tikkurila przedłuża współpracę z Shake Hands

Podmiot przedłużył współpracę do końca 2016 r.

Przetargi, 5 maja 2016

Red8 Digital wygrała przetarg William Peel

Domain Menada wybrał agencję do obsługi marki w social mediach.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Princessa Zebra ponownie z kampanią

Startują rozległe, wielokanałowe działania marki z portfolio Nestle.

Przetargi, 14 kwietnia 2016

Deloitte Digital wygrywa przetarg Pizzy Hut

Nazw ani liczby agencji zaproszonych do przeglądu nie podano.

Kraj, 13 kwietnia 2016

Dulux powierza kanał digitalowy VML Poland

Agencja odpowiada również za adaptację spotów TV.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Ryby Lidla biją rekord na Instagramie

Kampania Lidl Polska osiągnęła najlepszy w regionie EMEA wynik działań reklamowych na Instagramie w kategorii retail.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Facebook nawiązuje kompleksową współpracę z Dunnhumby

Facebook nawiązał ścisłą i - jak zapewnia - długofalową współpracę z Dunnhumby (agencja badawcza Tesco). Cel jest jasny - przełożenie ruchu online na offline, czyli efekt sprzedażowy dla produktów FMCG oferowanych przez brytyjskiego lidera rynku detalicznego.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Biuro Podróży Reklamy dla Almaturu

Biuro podróży reklamuje swoją letnią ofertę.

Kraj, 5 kwietnia 2016

VML Poland przeprowadzi konkurs #Kross2Rio

Rusza kampania marki rowerowej.

Kraj, 11 marca 2016

Pizza Hut reklamuje nowość - pizzę Cheesy Twist

Kampanię reklamową przygotowały: AdValue, Lemon i Media Direction.

Kraj, 10 marca 2016

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

Kraj, 3 marca 2016

Barbara Sołtysińska rusza z projektem IndaHash

Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.

Przetargi, 1 marca 2016

Digital Kingdom obsłuży trzy marki obuwnicze

Agencja poprowadzi działania w social mediach dla brandów Cat Footwear, Keds i Sperry.

Kraj, 1 marca 2016

Grześki z kampanią

Marka z portfolio Coliana startuje z loterią konsumencką i wsparciem promocyjnym.

Kraj, 26 lutego 2016

Społem pracuje dla Arena.pl

Agencja będzie odpowiadać głównie za obsługę Facebooka i Instagrama.