M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instagram (marka)"

Zagranica, 25 stycznia 2016

Moleskine z akcją w social mediach

Z okazji międzynarodowego dnia pisania ręcznego Moleskine zaprosił do opublikowania postów w formie zdjęć pisma odręcznego.

Kraj, 19 stycznia 2016

Vifon rusza z kampanią

Tan-Viet International z promocją szybkich zup. Za przygotowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy Havas.

Kraj, 19 stycznia 2016

IRCenter przygląda się smudze "Gwiezdnych wojen"

Firma opracowała insight związany z ostatnią premierą gwiezdnej sagi.

Przetargi, 19 stycznia 2016

H&M został nowym klientem Grupy K2

Zespoły K2 Media i agencji K2 realizują już pierwszą kampanię.

Kraj, 12 stycznia 2016

Kia Motor Polska kontynuuje współpracę z WebTalk

Agencja pracuje dla tego klienta od 2012 r.

Kraj, 11 stycznia 2016

Startuje pierwsza ogólnopolska kampania sieci Costa Coffee

W tle słyszymy przebój Paula McCartneya, a kampania podkreśla, że marka pochodzi "z serca Londynu".

Kraj, 7 stycznia 2016

Kazar przedłuża umowę z WebTalk

Współpraca będzie kontynuowana w 2016 r.

Kraj, 22 grudnia 2015

Carlsberg podsumowuje kampanię "Weź mnie w obroty"

Dobiegła końca druga edycja kampanii namawiającej do wybierania butelek zwrotnych.

Kraj, 15 grudnia 2015

Świąteczna aktywacja marki Kasia

Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni.

Zagranica, 8 grudnia 2015

Aldi obecnie najbardziej efektywny w brytyjskich social mediach

Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.

Kraj, 4 grudnia 2015

Sotrender włącza do oferty analizę Instagrama

To kolejna platforma społecznościowa monitorowana przez tę firmę.

Przetargi, 30 listopada 2015

Valkea Media pracuje dla Enel-Sport

Agencja zajmie się social mediami nowego klienta.

Kraj, 27 listopada 2015

Palma pokazuje swój spot

Marka Bielmaru prezentuje historię zagranicznego gościa na polskich świętach.

Kraj, 18 listopada 2015

Multikino debiutuje w Instagramie

Sieć zadowolona z popularności w Facebooku wchodzi na kolejny portal społecznościowy. Za obsługę w Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.

Kraj, 17 listopada 2015

Bielmar z przedświątecznym odświeżeniem Palmy

Startuje bożonarodzeniowa kampania pod hasłem "Chwalmy się tradycją".

Kraj, 12 listopada 2015

Rekord kampanii DDB & Tribal i OMD na Instagramie

Kampania osiągnęła rekordowy wzrost wskaźnika ad recall na poziomie +57 pkt proc. - wynik dwukrotnie wyższy od średniej EMEA (+23 pkt proc.).

Kraj, 12 listopada 2015

Eska nagradza fanów iPhone'ami

Dwumilionowy lajk w fanpage'u stacji został nagrodzony.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 2 listopada 2015

Onet-RASP wprowadza markę Noizz

Projekt skierowany jest do millenialsów. Przez nich też jest tworzony. Komunikacją reklamową nowej marki zajmie się agencja The Boom.

Kraj, 2 listopada 2015

Polki patriotyczne na Instagramie

Serwis Popsop zauważył wyjątkowe częste użycie hashtaga #PolishGirl i zbadał zainteresowania polskich użytkowniczek.

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 21 października 2015

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

Kraj, 8 października 2015

Getin Bank w nieco absurdalnej konwencji [wideo]

Rusza kampania reklamowa skierowana do młodych klientów.

Kraj, 7 października 2015

Agencja Central Park zaczyna pracę dla Tacit Investment

Agencja jest współprowadzona przez Magdalenę Zawadę-Gawrońską.

Kraj, 28 września 2015

Liquid (MEC) wspiera akcję #HandsOn Nestlé Fitness

Nestlé Fitness prowadzi w mediach społecznościowych kampanię #HandsOn promującą profilaktykę raka piersi. MEC dba o oprawę kreatywną i mediową akcji.

Kraj, 24 września 2015

Edipresse Polska inwestuje w "Party"

Startuje nowy serwis dla kobiet Party.pl.

Kraj, 23 września 2015

Startuje 13. edycja akcji "Podziel się posiłkiem"

W tym roku akcja organizowana jest pod hasłem "Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!".

Zagranica, 22 września 2015

Heineken rekrutuje do pierwszego na świecie selfie z komosu [wideo]

Marka przedstawia nową reklamę z Danielem Craigiem w roli Jamesa Bonda.

Kraj, 16 września 2015

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie

Tematem działań jest Pharrell Williams i inspirowana przez niego kolekcja Superstar Supershell.

Kraj, 15 września 2015

OMD i DDB & Tribal przygotowały kampanię McDonald’s na Instagramie

Kampania "Mam smaka na Maka" to jedna z pierwszych w Polsce kampanii na Instagramie prowadzona z wykorzystaniem formatów reklamowych zaproponowanych przez ten serwis.

Zagranica, 10 września 2015

Instagram otwiera się na marki

Pod koniec miesiąca Instagram otwiera platformę dla wszystkich reklamodawców i wprowadza format 30-sekundowych reklam.

Kraj, 10 września 2015

Instagram wprowadza mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych

Nowa usługa w Instagramie czerpie z mechanizmów sprawdzonych w Facebooku.

Kraj, 7 września 2015

Na Instagramie zaczynają pojawiać się reklamy

Na razie z oferty mogą skorzystać marketerzy wybrani przez Facebooka.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Lidl podbija Instagrama

Sieć wchodzi do kolejnego kanału social media.

Kraj, 7 sierpnia 2015

Nowa marka lodów na polskim rynku

Markę Pura Vida obsłuży PR-owo agencja Face It!

Kraj, 5 sierpnia 2015

Facebook Messanger najpopularniejszy, ale najdłużej korzystamy ze Snapchata

Firma Spicy Mobile zbadała korzystanie z komunikatorów na urządzeniach mobilnych.

Kraj, 4 sierpnia 2015

The Digitals i EMLab dla Hyundai Motor Poland

Agencje prowadzą komunikację sponsoringową marki Hyundai - Oficjalnego Partnera Tour de Pologne.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Click Community zajmie się obsługą parku Rabkoland

Agencja wypromuje park rozrywki w mediach społecznościowych.

Kraj, 24 lipca 2015

Od września reklamy w polskim Instagramie

Będą dostępne dla reklamodawców w systemie aukcyjnym. Sprzedażą zajmie się biuro Facebooka.

Kraj, 10 lipca 2015

Electrolux rusza w Polskę z kampanią #parawruch

Zaczyna się wakacyjny etap szerszej kampanii "Tajemniczy składnik".

Kraj, 7 lipca 2015

Amica promuje zmywarki wolnostojące

Kampania będzie realizowana w internecie, obejmie też aktywności BTL.

Kraj, 2 lipca 2015

Hyundai działa w Mikołajkach

Marketer z niestandardowymi aktywnościami podczas 72. Rajdu Polski.

Kraj, 2 lipca 2015

Plush pomoże obuć młodych w Vansy

Rusza letnia kampania marki, w której marka Polkomtela rozdaje bony z 30-proc. zniżką na buty.

Zagranica, 29 czerwca 2015

Mondelez odnawia globalne partnerstwo z Facebookiem

Markter przez dostarczanie kreatywnego kontentu wideo chce zwiększać sprzedaż impulsową słodyczy.

Zagranica, 26 czerwca 2015

Luksusowe hotele wykorzystują zdjęcia gości z Instagrama w celach promocyjnych

Sieć Loews Travel and Resorts realizuje kampanię "Travel for Real".

Zagranica, 17 czerwca 2015

Dove Men+Care zbiera pierwsze momenty w życiu ojców

W YouTube rusza kampania związana z Dniem Ojca.

Kraj, 16 czerwca 2015

Tiger organizuje komiksowy konkurs

Aktywizacja marki Maspeksu nawiązuje do kampanii z rozrywkowym bestiarium.

Kraj, 16 czerwca 2015

DDB & Tribal wygrywa w Facebook Awards

Polska agencja otrzymuje złoto za kampanię dla LOT-u.

Kraj, 9 czerwca 2015

Startuje nowy interaktywny program w Eska TV

Od końca czerwca na antenie Eska TV będzie można oglądać "Najlepszy program".