M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instagram (marka)"

Kraj, 11 marca 2016

Pizza Hut reklamuje nowość - pizzę Cheesy Twist

Kampanię reklamową przygotowały: AdValue, Lemon i Media Direction.

Kraj, 10 marca 2016

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

Kraj, 3 marca 2016

Barbara Sołtysińska rusza z projektem IndaHash

Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.

Przetargi, 1 marca 2016

Digital Kingdom obsłuży trzy marki obuwnicze

Agencja poprowadzi działania w social mediach dla brandów Cat Footwear, Keds i Sperry.

Kraj, 1 marca 2016

Grześki z kampanią

Marka z portfolio Coliana startuje z loterią konsumencką i wsparciem promocyjnym.

Kraj, 26 lutego 2016

Społem pracuje dla Arena.pl

Agencja będzie odpowiadać głównie za obsługę Facebooka i Instagrama.

Kraj, 25 lutego 2016

Almette z dalszym wsparciem

Hochland Polska wraca z działaniami promocyjnymi dla swojego puszystego serka - kampania potrwa do czerwca.

Kraj, 17 lutego 2016

Eska i T-Mobile Electronic Beats promują nową platformę rozrywki i rozdają smartfony

Nowa platforma muzyczna zadebiutuje w kwietniu br.

Kraj, 16 lutego 2016

Nowy zapach Calvin Klein adresowany do millenialsów

Na rynek trafia zapach CK2, wspiera go rozległa kampania.

Kraj, 16 lutego 2016

BMW, Adidas i Semilac to najpopularniejsze marki na Instagramie

IRCenter sprawdziło, które brandy były chętnie tagowane w serwisie w 2015 r.

Przetargi, 10 lutego 2016

Konceptika zajmie się promocją marek Citroën i DS Automobiles

Agencja wygrywa przetarg.

Kraj, 9 lutego 2016

IRCenter sprawdziło stan social mediów w 2015 r.

Ze Snapchata minimum kilka razy w tygodniu korzysta ponad połowa użytkowników (53 proc.), co jest wynikiem lepszym od np. Twittera.

Kraj, 9 lutego 2016

Profi odświeża stronę na wiosnę

Wystartowała nowa strona internetowa producenta dań gotowych i pasztetów, wspierać ją będą konkursy i kampania w internecie.

Kraj, 5 lutego 2016

Winiary w akcji z vlogerem

Marka z portfolio Nestle kontynuuje działania w ramach programu "Żyj smacznie i zdrowo".

Przetargi, 2 lutego 2016

Biuro Podróży Reklamy dla marki Oxford

Właściciel marki materiałów biurowych realizuje we współpracy z Biurem Podróży reklamy kampanię wizerunkową.

Zagranica, 29 stycznia 2016

Rok 2015 Facebook zamknął przychodem na poziomie 17,9 mld dol.

Oznacza to wzrost w porównaniu z 2014 r. o ponad 40 proc.

Kraj, 28 stycznia 2016

Sony reklamuje Xperię w social mediach

Marketer startuje z walentynkową kampanią.

Kraj, 27 stycznia 2016

Facebook poszerza zasięg Audience Network o strony mobilne

Ma to pozwolić reklamodawcom na zwiększenie zasięgu ich kampanii.

Zagranica, 25 stycznia 2016

Moleskine z akcją w social mediach

Z okazji międzynarodowego dnia pisania ręcznego Moleskine zaprosił do opublikowania postów w formie zdjęć pisma odręcznego.

Kraj, 19 stycznia 2016

Vifon rusza z kampanią

Tan-Viet International z promocją szybkich zup. Za przygotowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy Havas.

Kraj, 19 stycznia 2016

IRCenter przygląda się smudze "Gwiezdnych wojen"

Firma opracowała insight związany z ostatnią premierą gwiezdnej sagi.

Przetargi, 19 stycznia 2016

H&M został nowym klientem Grupy K2

Zespoły K2 Media i agencji K2 realizują już pierwszą kampanię.

Kraj, 12 stycznia 2016

Kia Motor Polska kontynuuje współpracę z WebTalk

Agencja pracuje dla tego klienta od 2012 r.

Kraj, 11 stycznia 2016

Startuje pierwsza ogólnopolska kampania sieci Costa Coffee

W tle słyszymy przebój Paula McCartneya, a kampania podkreśla, że marka pochodzi "z serca Londynu".

Kraj, 7 stycznia 2016

Kazar przedłuża umowę z WebTalk

Współpraca będzie kontynuowana w 2016 r.

Kraj, 22 grudnia 2015

Carlsberg podsumowuje kampanię "Weź mnie w obroty"

Dobiegła końca druga edycja kampanii namawiającej do wybierania butelek zwrotnych.

Kraj, 15 grudnia 2015

Świąteczna aktywacja marki Kasia

Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni.

Zagranica, 8 grudnia 2015

Aldi obecnie najbardziej efektywny w brytyjskich social mediach

Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.

Kraj, 4 grudnia 2015

Sotrender włącza do oferty analizę Instagrama

To kolejna platforma społecznościowa monitorowana przez tę firmę.

Przetargi, 30 listopada 2015

Valkea Media pracuje dla Enel-Sport

Agencja zajmie się social mediami nowego klienta.

Kraj, 27 listopada 2015

Palma pokazuje swój spot

Marka Bielmaru prezentuje historię zagranicznego gościa na polskich świętach.

Kraj, 18 listopada 2015

Multikino debiutuje w Instagramie

Sieć zadowolona z popularności w Facebooku wchodzi na kolejny portal społecznościowy. Za obsługę w Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.

Kraj, 17 listopada 2015

Bielmar z przedświątecznym odświeżeniem Palmy

Startuje bożonarodzeniowa kampania pod hasłem "Chwalmy się tradycją".

Kraj, 12 listopada 2015

Rekord kampanii DDB & Tribal i OMD na Instagramie

Kampania osiągnęła rekordowy wzrost wskaźnika ad recall na poziomie +57 pkt proc. - wynik dwukrotnie wyższy od średniej EMEA (+23 pkt proc.).

Kraj, 12 listopada 2015

Eska nagradza fanów iPhone'ami

Dwumilionowy lajk w fanpage'u stacji został nagrodzony.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 2 listopada 2015

Onet-RASP wprowadza markę Noizz

Projekt skierowany jest do millenialsów. Przez nich też jest tworzony. Komunikacją reklamową nowej marki zajmie się agencja The Boom.

Kraj, 2 listopada 2015

Polki patriotyczne na Instagramie

Serwis Popsop zauważył wyjątkowe częste użycie hashtaga #PolishGirl i zbadał zainteresowania polskich użytkowniczek.

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 21 października 2015

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

Kraj, 8 października 2015

Getin Bank w nieco absurdalnej konwencji [wideo]

Rusza kampania reklamowa skierowana do młodych klientów.

Kraj, 7 października 2015

Agencja Central Park zaczyna pracę dla Tacit Investment

Agencja jest współprowadzona przez Magdalenę Zawadę-Gawrońską.

Kraj, 28 września 2015

Liquid (MEC) wspiera akcję #HandsOn Nestlé Fitness

Nestlé Fitness prowadzi w mediach społecznościowych kampanię #HandsOn promującą profilaktykę raka piersi. MEC dba o oprawę kreatywną i mediową akcji.

Kraj, 24 września 2015

Edipresse Polska inwestuje w "Party"

Startuje nowy serwis dla kobiet Party.pl.

Kraj, 23 września 2015

Startuje 13. edycja akcji "Podziel się posiłkiem"

W tym roku akcja organizowana jest pod hasłem "Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!".

Zagranica, 22 września 2015

Heineken rekrutuje do pierwszego na świecie selfie z komosu [wideo]

Marka przedstawia nową reklamę z Danielem Craigiem w roli Jamesa Bonda.

Kraj, 16 września 2015

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie

Tematem działań jest Pharrell Williams i inspirowana przez niego kolekcja Superstar Supershell.

Kraj, 15 września 2015

OMD i DDB & Tribal przygotowały kampanię McDonald’s na Instagramie

Kampania "Mam smaka na Maka" to jedna z pierwszych w Polsce kampanii na Instagramie prowadzona z wykorzystaniem formatów reklamowych zaproponowanych przez ten serwis.

Zagranica, 10 września 2015

Instagram otwiera się na marki

Pod koniec miesiąca Instagram otwiera platformę dla wszystkich reklamodawców i wprowadza format 30-sekundowych reklam.