M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Instagram (marka)"

Zagranica, 25 marca 2019

Amazon testuje reklamy wideo w aplikacji zakupowej

Wchodzi tym samym w bezpośrednią rywalizację z Google i Facebookiem dominującymi na wartym 129 mld dol. rynku reklamy cyfrowej.

Zagranica, 20 marca 2019

Reed Hastings: Netflix jest firmą medialną

CEO Netfliksa podkreśla, że firma wydaje rocznie 1,2 mld dol. na rozwiązania technologiczne, a ok. 10 mld dol. na treści programowe.

Zagranica, 20 marca 2019

Instagram wkracza w obszar e-commerce

Pilotażowy program umożliwiający zakupy produktów bezpośrednio na platformie obejmuje 20 marek.

Zagranica, 8 marca 2019

Facebook chce być mniej społeczny, a bardziej prywatny

Mark Zuckerberg widzi obecnie przyszłość social mediów w wymianie wiadomości prywatnych i chatach w niewielkich grupach.

Zagranica, 8 lutego 2019

Niemiecki urząd antymonopolowy kontra Facebook

Federalny Urząd Kartelowy zabronił przypisywania danych ze stron zewnętrznych do konta użytkownika Facebooka bez zgody danej osoby.

Zagranica, 29 stycznia 2019

Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera

Aplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".

Zagranica, 22 listopada 2018

Dolce & Gabbana ma kłopoty w Chinach

Pokaz mody w Szanghaju został odwołany w ostatniej chwili po gniewnych reakcjach Chińczyków na promocyjne materiały wideo.

Kraj, 7 listopada 2018

Sanofi otwiera konto na Instagramie

Działania poprowadzi agencja Simple Stories.

Zagranica, 26 września 2018

Dwaj współtwórcy Instagramu odchodzą z Facebooka

Nieoficjalnie mówi się o różnicach zdań w sprawie autonomii fotograficznego serwisu społecznościowego.

Kraj, 30 sierpnia 2018

"Tamagoczi" - interaktywny program Plotek.pl na YouTube

Internauci na żywo decydować będą o zmaganiach celebrytów przed kamerą.

Zagranica, 27 lipca 2018

Gigantyczny spadek kursu akcji Facebooka

Inwestorzy zareagowali tak na informacje o spowolnieniu tempa wzrostu potentata mediów społecznościowych.

Zagranica, 10 lipca 2018

Maria Szarapowa zamiast niemowląt w nowej reklamie wody Evian

Evian nie rezygnuje z platformy kreatywnej "Live Young", ale dodaje tagline "I Wanna" i zatrudnia dorosłych ambasadorów marki.

Zagranica, 22 czerwca 2018

Gwiazda Instagramu używała zdjęć ze stocka

Oszustwo wytropił serwis internetowy Mothership.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Wkrótce ruszy globalna kampania marketingowa związana z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji.

Zagranica, 22 marca 2018

Instagram chce ułatwić e-zakupy

Serwis socialmediowy po uruchomieniu nowej funkcjonalności w USA rozszerza ofertę o 8 kolejnych rynków.

Zagranica, 27 lutego 2018

Maybelline pyta konsumentki, czy zrezygnować ze Snapchata

Trwa nie najlepsza passa multimedialnego narzędzia do komunikacji.

Zagranica, 26 lutego 2018

Wpis na Twitterze zachwiał kursem Snapa

Gwiazda reality TV Kylie Jenner napisała, że nie otwiera już Snapchata i zapytała, czy jest w tym odosobniona.

Zagranica, 7 lutego 2018

Reklamy z flamingami w nowej kampanii Lastminute.com

"Whatever makes you pink" to pierwsza kampania dla marki przygotowana przez Publicis London.

Kraj, 21 grudnia 2017

Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera

Nowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.

Zagranica, 20 grudnia 2017

EMarketer: Instagram ma prawie 600 mln użytkowników

Według eMarketera na koniec br. 593,7 mln osób na świecie skorzysta z Instagramu przynajmniej raz w miesiącu. Do 2021 r. liczba użytkowników ma wzrosnąć do 927,9 mln.

Przetargi, 19 grudnia 2017

Cut The Mustard wygrywa obsługę Lecha

Kompania Piwowarska zmienia agencję digital dla swojego brandu.

Kraj, 29 listopada 2017

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Kraj, 27 października 2017

Selectivv lepiej analizuje użytkowników aplikacji mobilnych

Dzięki temu ma zwiększać precyzję targetowania reklam.

Przetargi, 24 października 2017

K2 wygrała przetarg na obsługę marki Bols

Agencja wprowadzi na rynek wersję Bols Platinum - Magma.

Przetargi, 24 października 2017

WebTalk wygrał przetarg na obsługę InPostu

Agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii socialmediowej.

Przetargi, 5 października 2017

Nescafe skorzysta z usług agencji Streetcom

Strategia zakłada zmaksymalizowanie kontentu własnego generowanego przez ambasadorów w mediach społecznościowych.

Kraj, 3 października 2017

Wystartowała kampania nowej marki bananów

Citronex promuje markę Yellow - budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

Kraj, 3 października 2017

Chimney Poland dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski.

Kraj, 3 października 2017

Marka Zagrodowy z nową kampanią w TV

Marka drobiu promuje się hasłem "Oryginał jest tylko jeden".

Kraj, 27 września 2017

Brodka, Gortat i Marek Kamiński we wspólnej kampanii promującej muzeum

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią.

Kraj, 21 września 2017

Melting Pot Brand Consulting ma nowego klienta

Agencja obsłuży Kitchen Casting - kanał internetowy dla miłośników gotowania.

Kraj, 20 września 2017

Nowe linie maseczek Lirene

Wejście na półki wesprze komunikacja w social mediach i konkurs.

Przetargi, 19 września 2017

Codemedia pracuje dla Salonów Agata

Dom mediowy będzie odpowiadał za komunikację marki w mediach społecznościowych.

Kraj, 18 września 2017

Badanie UM: polscy internauci są tradycjonalistami

Dom mediowy zaprezentował wyniki badania Wave 9, Polacy w stosunku do świata ponadprzeciętnie są przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

Kraj, 14 września 2017

Kamikaze pracuje dla marki alkoholowej Saska

Agencja promuje produkty z logo Saska w social mediach.

Kraj, 7 września 2017

Przyjaźń motywem przewodnim w kampanii Deichmanna [wideo]

Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Starcom (Publicis Media).

Kraj, 1 września 2017

ESky.pl wkręca w podróżowanie

Platforma dla miłośników podróży startuje z kampanią.

Kraj, 29 sierpnia 2017

Marka Fructis rusza z konkursem

Marka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.

Kraj, 29 sierpnia 2017

Afera "powstańcza" jednak pomogła Tigerowi

Najnowsze dane dotyczące sprzedaży energetyka wskazują na wzrost zainteresowania brandem.

Kraj, 11 sierpnia 2017

The Digitals dla Atrium

Agencja poprowadzi komunikację 13 centrów handlowych dla Atrium Poland Real Estate Management.

Zagranica, 11 sierpnia 2017

Facebook dusi konkurencję w zarodku

Monitoruje obiecujące pomysły technologicznych start-upów i rozwija własne na ich wzór.

Kraj, 7 sierpnia 2017

Robert Lewandowski w kampanii Coca-Cola Zero Cukru

To jedna z nielicznych polskich produkcji reklamowych dla marki.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Powraca #Cyberstrażnik PKO Banku Polskiego

Kampanię realizuje agencja Mint Media.

Przetargi, 4 sierpnia 2017

VanLeif poszerza współpracę z Groupe SEB

Agencja zajmie się social mediami marek Tefal, Rowenta i Home & Cook.

Kraj, 28 lipca 2017

LiquidThread rozpoczyna współpracę z firmą Trefl

Agencja odpowiada za kreację i social media.

Kraj, 26 lipca 2017

Empikfoto z aplikacją, która służy do wywoływania zdjęć

Narzędzie ma umożliwiać zrobienie odbitek z telefonu i mediów społecznościowych.

Kraj, 25 lipca 2017

Grześki przygotują wyprawkę do szkoły

Marka z portfolio Colian SA z aktywacją konsumencką, w której można wygrać plecaki.

Kraj, 24 lipca 2017

Valkea Media tworzy projekt dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique

Współpraca obejmuje stworzenie i prowadzenie kompleksowej strony internetowej oraz serwisów społecznościowych.

Kraj, 20 lipca 2017

Wystartowała pierwsza w Polsce kampania Cocio

Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostanie kanał marki na Instagramie.

Kraj, 11 lipca 2017

24/7Communication z działaniami w Instagramie dla McDonald’s Polska

Agencja odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.