M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "InStyle (marka)"

Kraj, 9 lipca 2015

Burda przejmuje Showroom.pl

Burda International objęła pakiet kontrolny w Showroom.pl i zapowiada szybką ekspansję zagraniczną.

Kraj, 20 maja 2015

Katarzyna Sobańska-Helman szefem działu książek i kolekcji Burda International

Będzie odpowiedzialna za zarządzanie biznesem książkowym w Polsce i Czechach.

Kraj, 27 listopada 2014

Agnieszka Gronowska dyrektorem w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Gronowska pokieruje segmentem pism kobiecych.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 16 czerwca 2014

Agnieszka Kieszczyńska w Kantar Media

Firma monitorująca media ma nowego szefa sprzedaży.

Kraj, 27 maja 2014

Anna Zejdler-Ibisz content directorem w Burda International Polska

Nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 23 września 2013

Rebranding dwóch stacji AXN wsparty kampanią

SPT Networks wesprze promocją kanały AXN Black i AXN White.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Publicis przefarbował Annę Przybylską

Aktorka w nowym kolorze w kampanii Garnier Color Naturals.

Kraj, 9 lipca 2013

"Olivia" w nowym layoucie i z nową naczelną ma być bardziej "premium"

Odświeżenie miesięcznika wesprze silna kampania reklamowa. Pochłonie 3,5 mln zł do końca br.

Kraj, 18 kwietnia 2013

Do decyzji UOKiK Burda i G+J będą działały osobno

Połączone wydawnictwo ma być przeciwwagą dla Wydawnictwa Bauer i Edipresse Polska.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Burda przejmuje G+J w Polsce

Powstałe w wyniku fuzji wydawnictwo będzie miało 30 czasopism.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Wirtualna Polska z kampanią dla platformy odzieżowej

Ruszyły działania dla Conceptshop.pl.

Kraj, 13 lutego 2013

"Harper's Bazaar" na walentynki

14 lutego pojawi się pierwszy numer magazynu o modzie, który wspiera kampania OOH.

Zagranica, 30 stycznia 2013

Tommy Hilfiger wystartował z kampanią w internecie

W sieci można już zobaczyć "morską" kampanię marki.

Kraj, 4 grudnia 2012

Dorota Maj pokieruje "Olivią"

Miesięcznik Bauera ma nową redaktor naczelną.

Kraj, 23 listopada 2012

Sephora niebawem ruszy z kampanią w mediach

Sieć perfumerii stawia na makijaż karnawałowy.

Kraj, 25 października 2012

Burda kupuje udziały w Showroomie

Dzięki synergii tytułów Burdy i serwisu wydawca chce oferować klientom usługi digital i e-commerce.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Ibisz szefową "InStyle'a"

Naczelna "Joya" będzie szefową "InStyle'a".

Kraj, 6 lipca 2012

Zachara odchodzi z "InStyle"

Współtwórca magazynu rozstaje się z firmą.

Kraj, 4 lipca 2012

Burda tworzy dział creative sales

Anna Zabłocka pokieruje nowym działem w Burda Media Polska.

Kraj, 14 grudnia 2011

Faceaddicted z QR kodami

Agencja social media proponuje platformę łączącą online i offline.

Kraj, 2 listopada 2011

Reklama F&F z elementami augmented reality

PanMedia Western zaplanował kampanię reklamową dla marki odzieżowej Tesco, w której wykorzystał aplikację Aurasma.

Kraj, 7 października 2011

"Malemen" przechodzi zmiany

Odświeżenie szaty graficznej i zmodyfikowanie treści początkiem relaunchu pisma.

Kraj, 23 września 2011

Nowi ludzie w Valkea Media

Zwiększenie zatrudnienia związane jest z dynamicznym rozwojem działu custom publishing.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Michał Helman i Iwona Surała awansują w Burdzie

Wydawnictwo tworzy dwa nowe stanowiska, na które awansują menedżerowie firmy.

Kraj, 6 czerwca 2011

Nowa szefowa działu mody w "InStyle"

Joanna Ciesielska zastąpiła na tym stanowisku Olgę Piekarską.

Kraj, 17 maja 2011

Reklama augmented reality Reeboka w "InStyle'u"

Tytuł, jak twierdzą przedstawiciele wydawnictwa, jako pierwszy magazyn luksusowy dla kobiet zamieścił reklamę w technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Kraj, 18 marca 2011

Bosch nagradza pogromców zagnieceń

Firma promuje nowe żelazka m.in. poprzez grę interaktywną.

Kraj, 14 marca 2011

"InStyle" zachęca do "Szaleństwa zakupów"

Magazyn wspiera jubileusz akcją kuponową. Wykorzystuje również social media.

Kraj, 21 lutego 2011

Citi Handlowy uruchamia program multipartnerski

Bank wraz z siedmioma partnerami handlowymi będzie go reklamował.

Kraj, 18 lutego 2011

Bosch rozdaje odkurzacze testerom

Ruszyła akcja testowania odkurzaczy ze wsparciem w prasie i internecie.

Zagranica, 9 grudnia 2010

Time Inc. poważnie o sprzedaży korporacyjnej

Koncern mediowy wyznacza menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż korporacyjną.

Kraj, 3 listopada 2010

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

Kraj, 13 października 2010

Rusin, Poniedziałek, Batycka w reklamach RMF Classic

Rozgłośnia po raz pierwszy wykorzystuje w reklamie prasowej wizerunek znanych osób.

Zagranica, 11 października 2010

Wydawca "Wallpaper" odnotował 37-proc. spadek zysku

Firma IPC przedstawiła wyniki finansowe za ostatni rok fiskalny, które są bardzo słabe.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Energetyczne płatki od Lubelli

Grupa Maspex wspiera kampanią markę płatków ActiVita.

Kraj, 17 sierpnia 2010

"InStyle" po raz pierwszy dołączy gadżet

Najbliższe wydanie magazynu pisma ukaże się razem z bransoletką W.Kruka.

Kraj, 29 kwietnia 2010

Nowe osoby w Burdzie

Burda wzmacnia zespoły reklamy i marketingu.

Kraj, 10 marca 2010

Pisma luksusowe zamknęły 2009 r. pod kreską; na mocnym plusie jedynie "Zwierciadło"

Ten rok według oficjalnych danych cennikowych Expert Monitora za styczeń wybrane pisma luksusowe zaczęły nieźle. Spośród miesięczników dla pań lepsze...

Kraj, 23 lutego 2010

Burda znowu reorganizuje BR, tym razem segment luksusowy

Burda Media Polska już po raz kolejny w ciągu ostatnich miesięcy reorganizuje biuro reklamy. Tym razem zmiany obejmują zasady funkcjonowania...

Kraj, 19 lutego 2010

Rewolucja w kierownictwie Burdy, odchodzi także Fiedler

W ciągu najbliższych tygodni dojdzie do zmiany kierownictwa w wydawnictwie Burda Media Polska. Christiana Fiedlera, dyrektora generalnego, zastąpi na tym...

Kraj, 9 lutego 2010

Grabowski i Angiełow wzmacniają team "Elle" w Burdzie, Gacki - pisma komputerowe

Radosław Grabowski i Urszula Angiełow dołączyli do teamu sprzedażowego magazynów "Elle" i "InStyle" w Burda Media Polska. Jednocześnie w ramach...

Kraj, 25 stycznia 2010

Kolejna zmiana w BR Burdy; Ewelina Czarnota odchodzi

Ewelina Czarnota, senior account executive w teamie "Elle", rozstaje się z biurem reklamy Burda Media Polska. Według naszych informacji jest...

Kraj, 14 stycznia 2010

Kleszczyńska zamiast Kudasiewicz-Winkler w biurze reklamy Burdy

Ewa Kudasiewicz-Winkler, sales advertising manager "Elle" i "InStyle", odchodzi z wydawnictwa Burda Media Polska. Powodem jej odejścia są nowe plany...

Kraj, 2 lipca 2009

Burda wprowadza pakietowe oferty na sezon jesienno-zimowy

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało ofertę pakietową "Superoferta". Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 r. będzie można wybrać...

Kraj, 24 czerwca 2009

Sephora wspiera reklamowo linię Frederic Fekkai

Agencja reklamowa DSK przygotowała dla perfumerii Sephora adaptację kampanii prasowej dla produktów znanego francuskiego fryzjera gwiazd. Frederic Fekkai w 1996...

Kraj, 3 czerwca 2009

Tarnowska przechodzi do działu reklamy "Dobrych Rad"

Beata Tarnowska będzie odpowiedzialna za magazyn "Dobre Rady" w biurze reklamy Burda Media Polska. Do tej pory była odpowiedzialna za...