M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar (firma)"

Kraj, 15 października 2012

Kia szykuje kampanię wizerunkową najważniejszych modeli

W ubiegłym miesiącu firma osiągnęła najwyższe w historii udziały. Wkrótce ruszy z promocją nowego modelu Kia Cee'd kombi oraz swoich najważniejszych modeli.

Przetargi, 11 stycznia 2012

Dwa domy mediowe walczą o Toyotę

Finał przetargu zaplanowano na początek lutego br.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Artykuły weekendowe, 5 listopada 2010

Modele Skody najpopularniejsze w Polsce

Dwa modele Skody otwierają ranking najpopularniejszych aut na polskim rynku.

Kraj, 28 sierpnia 2009

Modele Skody wciąż najpopularniejsze, Fiesta z największą dynamiką sprzedaży

Najpopularniejszym pod względem sprzedaży modelem samochodu osobowego po pierwszych siedmiu miesiącach br. jest podobnie jak w poprzednich miesiącach Skoda Octavia...

Kraj, 10 sierpnia 2009

Sprzedaż aut w lipcu wciąż wyższa niż rok temu - raportuje Samar

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce wciąż rośnie w stosunku do ub.r., mimo że z miesiąca na miesiąc spada -...

Kraj, 22 lipca 2009

Według Samaru w I połowie br. sprzedaż aut wzrosła

Sprzedaż nowych samochodów osobowych na polskim rynku w pierwszym półroczu br. utrzymuje tendencję wzrostową - wynika z danych Instytutu Badań...

Kraj, 23 czerwca 2009

Skoda najchętniej kupowana w maju, Fiat 500 z największą dynamiką sprzedaży

Najchętniej kupowanym modelem nowego samochodu osobowego w maju br. była Skoda Octavia - wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Kraj, 29 maja 2009

Skoda Octavia najlepiej sprzedającym się modelem auta w kwietniu

Skoda Octavia była najchętniej kupowanym modelem samochodu w Polsce w kwietniu br. - wynika z najnowszego zestawienia Instytutu Badań Rynku...

Kraj, 15 maja 2009

Skoda wyprzedziła Fiata w rankingach sprzedaży

Skoda Auto Polska jest po czterech miesiącach br. liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych - wynika z raportu Instytutu Badań Rynku...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Fiat umacnia pozycję lidera sprzedaży m.in. dzięki reeksportowi

Fiat Auto Poland pozostaje liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych zarówno w zestawieniu za marzec br., jak i I kwartał br....

Kraj, 11 lutego 2009

Toyota straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku

Toyota Motor Poland straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar"....

Kraj, 31 lipca 2008

Konflikt Fiata i PZPM powodem braku danych z Samaru o nowych autach osobowych

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar" zaprzestał publikacji danych dotyczących sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Ostatnie opublikowane dane obejmują kwiecień...

Kraj, 14 stycznia 2008

Toyota wyprzedziła Skodę w liczbie sprzedanych aut w ub.r.

Liderem rynku nowych aut osobowych pod względem ich sprzedaży w 2007 r. jest Toyota - wynika z najnowszego zestawienia Instytutu...