M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor (firma)"

Kraj, 23 grudnia 2009

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

Kraj, 13 lipca 2006

Według Pentora ulotki w bankach są wciąż skuteczne

Ponad 45 proc. osób odwiedzających placówki bankowe korzysta z materiałów reklamowych, a blisko połowa z nich pod wpływem tych materiałów...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Tequila/Polska wprowadziła narzędzie do badania samplingu

Agencja marketing services Tequila/Polska wprowadziła narzędzie do badania samplingu pod nazwą SampleScope. Nowy produkt powstał na bazie reprezentatywnych badań ilościowych...

Kraj, 3 lutego 2006

TVN przygotowuje interaktywny test ekonomiczny z NBPortalem

Telewizja TVN przygotowuje kolejny z serii interaktywnych programów sprawdzających wiedzę Polaków. Tym razem w programie "Złoty dla zuchwałych", który zostanie...

Kraj, 10 maja 2005

Sieć Intermarche w kampanii wykorzystuje badania Pentora dotyczące cen produktów

Między 4 a 10 kwietnia br. Instytut Badania Opinii i Rynku "Pentor" przeprowadził badania cen w wybranych hipermarketach, supermarketach i...

Kraj, 29 września 2004

Cena, szybkość obsługi i terminowość decydują o wyborze firmy logistycznej wg badania Pentora

Na zlecenie firmy logistycznej Wincanton Trans European Polska Instytut Badania Opinii i Rynku "Pentor" przeprowadził badanie, z którego wynika, że...

Kraj, 17 września 2004

Kawa Prima Niebieska zmienia nazwę i wizerunek, planowana kampania

Producent kawy firma Prima SA zmienia nazwę swojego sztandarowego produktu. Prima Niebieska będzie nazywać się Prima Finezja Niebieska. "Celem zmiany...

Kraj, 11 grudnia 2003

Nowe stanowisko w Brand & Media OMD

(Brand & Media OMD) Do zespołu Brand & Media OMD dołączył Tomasz Dulinicz, który zajmuje nowo utworzone stanowisko consumer insight...

Kraj, 10 kwietnia 2001

PENTOR WPROWADZA DWA NOWE PRODUKTY BADAWCZE

Visionary Shoppers na licencji Simulation Research oraz MicroTest na licencji Research International to dwa produkty wprowadzane na polski rynek przez...