M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instytut Marki Polskiej (firma)"

Kraj, 14 marca 2007

Instytut Marki Polskiej wciąż nie wie, kiedy rozpocznie się promocja marki Polska

Polska jako marka narodowa w komunikacji marketingowej najprawdopodobniej będzie się posługiwać nazwą Polska, a nie Poland. Zmiany rekomenduje Wally Olins,...

Kraj, 8 listopada 2006

Grupa Stroer zorganizuje Festiwal Promocji Miast Polskich

Wiosną przyszłego roku w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Festiwalu Promocji Miast Polskich organizowanego przez firmę reklamy zewnętrznej Stroer. Spotkanie...

Kraj, 23 września 2005

Budżet najbliższej promocji Polski w mediach światowych wyniesie 1,4 mln zł

Państwowa Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) zaplanowała sześciotygodniową, wizerunkową kampanię promocyjną Polski w mediach ogólnoświatowych. Jej całkowity koszt wyniesie...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Rozpoczęła się trzecia edycja Złotych Spinaczy ZFPR

Związek Firm Public Relations w Polsce ogłosił terminy zgłoszeń i przebiegu tegorocznego konkursu Złote Spinacze. Jak co roku ma on...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Cimoszewicz poznał ideę "Twórcze napięcie" sformułowaną przez Wally'ego Olinsa

Idea przewodnia "Creative tension" - "Twórcze napięcie" - sformułowana przez konsultanta Wally'ego Olinsa, wokół której ma być rozwijana marka narodowa...

Kraj, 20 października 2004

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

Kraj, 18 maja 2004

Unilever zmienia korporacyjne logo, wytycza nową misję firmy opartą na idei witalności

Koncern Unilever Polska wprowadza nowe logo i ogłasza nową misję firmy, która wyznacza kierunek rozwoju koncernu na najbliższe kilka lat...

Kraj, 27 stycznia 2004

Wally Olins ma pomóc w stworzeniu identyfikacji marki Polska

Wally Olins, światowej sławy autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, ma pomóc Polsce w odnalezieniu własnej identyfikacji i stworzeniu spójnego...

Kraj, 8 października 2001

JUBILEUSZOWA PROMOCJA WEDLA

Wedel rozpoczął jubileuszową promocję z okazji 150. rocznicy istnienia firmy. Kampania promocyjna realizuje założenia strategii marketingowej Wedla. "Zasadniczym elementem strategii...