M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instytut Monitorowania Mediów (firma)"

Kraj, 13 marca 2015

Provident pierwszą firmą finansową w Radzie Reklamy

Firma wyszła z propozycją wypracowania zasad, według których powinny być tworzone reklamy branży finansowej.

Kraj, 2 września 2014

Atmedia Interactive awansuje i zatrudnia

Awansowała Joanna Szefler - przejmie obowiązki Radosława Gołąba, który rozstaje się z firmą.

Kraj, 10 grudnia 2013

Nina Graboś pokieruje utworzonym działem komunikacji korporacyjnej Agory

Nowym rzecznikiem spółki będzie Agata Staniszewska, a Urszula Strych - PR managerem w pionie czasopism i prasy bezpłatnej.

Kraj, 21 lutego 2013

Alicja Niewęgłowska w agencji GoldenSubmarine

Agencja ma nowego PR managera.

Kraj, 20 stycznia 2011

IMM poszerza monitoring o stacje sportowe

Coraz większe zainteresowanie sportem powodem rozszerzenia monitoringu o stacje telewizyjne o tej tematyce.

Kraj, 30 września 2010

IMM przejął 100 proc. udziałów w MediaTrust

Rumuńska firma monitorująca media w całości należy do polskiego IMM.

Kraj, 5 sierpnia 2010

Większy team Winiar w Eskadrze

Do zespołu obsługującego markę Winiary w Eskadra Publica dołączyły dwie nowe osoby.

Artykuły weekendowe, 30 kwietnia 2010

Normalnie, czyli Lajt

Wydarzenia mijającego tygodnia ocenia Justyna Duszyńska, dyrektor sprzedaży specjalnej w biurze reklamy Grupy Onet.pl.

Kraj, 27 kwietnia 2010

RMF przed TVN24 w rankingu opiniotwórczości

W zestawieniu najczęściej cytowanych mediów w marcu po raz pierwszy od czerwca 2005 r. radiostacja wyprzedziła telewizję.

Kraj, 3 grudnia 2009

IWP w odpowiedzi na list Instytutu Monitorowania Mediów

Izba Wydawców Prasy w reakcji na list Instytutu Monitorowania Mediów wysłany do swoich klientów (patrz DS "MMP" z 23 listopada...

Kraj, 23 listopada 2009

IMM ostro reaguje na artykuł "Pulsu Biznesu" nt. niepłacenia wydawcom tantiem

Instytut Monitorowania Mediów rozesłał do swoich klientów list, w którym odnosi się do treści artykułu "Za przegląd prasy musisz zapłacić",...

Kraj, 8 lipca 2009

Nowy produkt IMM i TNS OBOP głównie dla PR

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) udostępnił swoim klientom dane na temat liczby widzów programów telewizyjnych. Instytut porozumiał się w tej sprawie...

Kraj, 31 grudnia 2008

PR Polski najczęściej podejmowanym tematem według PRoto

Działania public relations Polski, tematyka PR politycznego oraz ogólne zagadnienia branży PR to nowe często pojawiające się tematy, którym media...

Kraj, 19 listopada 2008

Irena Banaś nowym PR-owcem w Instytucie Monitorowania Mediów

Irena Banaś objęła stanowisko specjalisty ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów. Zastąpiła Katarzynę Ewert. Banaś poprzednio związana była z agencją...

Kraj, 12 czerwca 2008

Według PRoto public relations Polski najczęściej opisywanym tematem

Działania public relations zagranicznych polityków, tematyka relacji inwestorskich oraz public relations sportu są nowymi często pojawiającymi się tematami, którym media...

Kraj, 5 czerwca 2008

Instytut Monitorowania Mediów większościowym udziałowcem w rumuńskim MediaTrust

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) kupił większościowy pakiet udziałów w rumuńskiej spółce monitorującej media MediaTrust S.R.L. Obecnie jest właścicielem 60 proc....

Kraj, 12 lutego 2008

IMM tworzy aplikację do wyszukiwania publikacji online

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) udostępnił nową usługę o nazwie Automatyczny Monitoring Internetu (AMI). Umożliwia ona szybkie wyszukiwanie publikacji online według...

Kraj, 8 lutego 2008

Onet.pl, TVN24 i TVN najczęściej cytowane w 2007 r.

Jak wynika z rocznego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, najbardziej opiniotwórczymi stacjami 2007 r. są TVN24 i TVN. Wśród portali internetowych...

Kraj, 21 czerwca 2007

REPR wyraża ubolewanie z powodu odrzucenia propozycji arbitrażu przez IMM

Rada Etyki Public Relations (REPR) wydała oświadczenie w sprawie propozycji arbitrażu, jaką złożyła Markowi Woźniakowi, prezesowi zarządu netPR.pl i twórcy...

Kraj, 14 czerwca 2007

"Dziennik" drugi miesiąc z rzędu liderem rankingu Instytutu Monitorowania Mediów

"Dziennik“ (Axel Springer Polska) drugi miesiąc z rzędu został liderem rankingu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce,...

Kraj, 22 marca 2007

"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowanym medium w ub.r. wg zestawienia IMM

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) była najczęściej cytowanym medium w 2006 r., jak wynika z rocznego zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów (IMM)....

Kraj, 25 stycznia 2007

Agata Szybieniecka dołączyła do biura prasowego Agory SA

Agata Szybieniecka dołączyła do działu komunikacji Agory SA. Zajmuje się wsparciem public relations czasopism i stacji radiowych należących do spółki...

Kraj, 8 czerwca 2006

Parkiet Media wytoczył sprawę o piractwo prasowe Instytutowi Monitorowania Mediów

Parkiet Media SA, wydawca "Gazety Giełdy Parkiet", złożył do Sądu Okręgowego w Warszawie pozew, w którym domaga się od Instytutu...

Kraj, 21 czerwca 2005

Grupa ABK oszukała uczestników Letniej Akademii PR

Uczestnicy szkolenia organizowanego przez Grupę ABK zażądali od firmy zwrotu pieniędzy. Program Letniej Akademii PR, od kilku tygodni promowanej przez...

Kraj, 6 maja 2005

Kampania telewizyjna i prasowa wspiera akcję społeczną "Sprawni w pracy"

W Telewizji Polskiej SA oraz w dwóch dziennikach ogólnopolskich rozpoczęła się kampania reklamowa promująca akcję społeczną "Sprawni w pracy". Spoty...

Kraj, 24 stycznia 2005

Anna Targowska dołączyła do agencji Inverse

Do agencji Inverse, struktury zajmującej się konsultingiem strategicznym w TBWA/Communication Group, dołączyła Anna Targowska na stanowisko strategic assistant. Będzie zajmować...

Kraj, 8 listopada 2004

Według PRoto media najczęściej wspominały o TBWA/PR

Ukazał się drugi raport PRoto podsumowujący publikacje w mediach dotyczące public relations. Od 1 do 31 października ukazało się 48...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Instytut Monitorowania Mediów przejął firmę Horabik i Media

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) przejął agencję Horabik i Media. Działała ona na rynku monitorowania mediów od 1997 r., w 2003...

Kraj, 12 grudnia 2003

Instytut Monitorowania Mediów wygrał przetarg Ministerstwa Finansów

(Instytut Monitorowania Mediów) Instytut Monitorowania Mediów po raz trzeci wygrał przetarg nieograniczony na monitoring mediów elektronicznych - telewizji oraz radia...

Kraj, 29 kwietnia 2003

Instytut Monitorowania Mediów zdobywa klientów

Od rozpoczęcia działalności ośrodków lokalnych Instytut Monitorowania Mediów pozyskał kilkudziesięciu nowych klientów. Nowa usługa, jaką jest monitoring prasy lokalnej w...

Kraj, 26 marca 2003

Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nowy serwis

Od początku kwietnia Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nową usługę, jaką jest dystrybucja reklam telewizyjnych z kilkunastu krajów. Jest ona skierowana...