M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Instytut Rozwoju Reklamy (firma)"

Kraj, 8 stycznia 2014

Robert Korzeniowski reklamuje Suzuki

Styczniowa kampania realizowana przez Suzuki Motor Poland promuje model SX4 S-Cross.

Kraj, 10 października 2013

Robert Korzeniowski reklamuje nowy model Suzuki SX4

Kampanię przygotowały Instytut Rozwoju Reklamy i Lowe Media.

Kraj, 18 lipca 2013

Hasco-Lek ponownie reklamuje Ulgix Wzdęcia Max

W najnowszej kampanii znów pojawia się Magda Gessler.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Sphinx z kampanią telewizyjną

Sphinx Polska realizuje kampanię z Carlsberg Polska.

Kraj, 1 marca 2013

Sieć Sphinx z kampanią w telewizji

Działania promocyjne ruszają 1 marca.

Przetargi, 29 października 2012

RTV Euro AGD ponownie wybiera IRR

Instytut Rozwoju Reklamy wygrał dwa przetargi marketera.

Kraj, 17 października 2012

Nowa osoba w Schulz Brand Friendly

Anna Semeniuk została nowym copywriterem agencji.

Kraj, 13 sierpnia 2012

"Dzieci mają rację" w kampanii Ministerstwa Środowiska [wideo]

Kampania o zasięgu ogólnopolskim skierowana jest do mieszkańców wsi i małych miast.

Przetargi, 11 kwietnia 2012

Invest Bank wybrał Schulz

Agencja wygrała w przetargu, w którym startowało 12 agencji.

Przetargi, 5 kwietnia 2012

Cztery agencje w finale Invest Banku

Marketer jest bliski zakończenia przetargu.

Kraj, 30 stycznia 2012

Kolejny menedżer w Pride & Glory

Carolina Pietyra wcześniej związana była z Instytutem Rozwoju Reklamy.

Kraj, 13 grudnia 2011

Lenovo promuje tablety

Za projekt odpowiada Instytut Rozwoju Reklamy.

Przetargi, 13 października 2011

Lenovo wybrało nową agencję

Reklamy dla producenta komputerów będzie przygotowywał Instytut Rozwoju Reklamy.

Kraj, 10 października 2011

Verbena w odsłonie OOH

Zaplanowana kampania reklamowa będzie miała charakter wizerunkowy.

Kraj, 21 września 2011

Castrol oferuje piłkarskie widgety

Dział interaktywny krakowskiej agencji Instytut Rozwoju Reklamy wzbogacił serwis Castrolfan.pl dla marki Castrol z portfolio BP Europa SE. Użytkownicy smartfonów znajdą tam m.in. przygotowane dla nich widgety.

Kraj, 5 kwietnia 2011

Haribo wchodzi do Facebooka

Firma chce nawiązać relację z polskimi konsumentami poprzez medium społecznościowe.

Kraj, 10 stycznia 2011

Hyundai nawiązuje do nowej, globalnej strategii marki

Aktor Tomasz Karolak wystąpił w lokalnych działaniach komunikacyjnych marki. Autorem kreacji jest agencja Bimers.

Kraj, 3 listopada 2010

Agnieszka Głowacz przechodzi z K2 do Pride & Glory Interactive

Agencja pozyskała account managera do koordynacji obsługi nowego klienta.

Kraj, 24 września 2010

IRR realizuje projekt dla Castrol Polska

Jesienna kampania oleju Castrol nawiązuje do rajdów WRC.

Kraj, 1 września 2010

IRR kontynuuje współpracę z Wosaną SA

Rusza kampania reklamowa wody dla niemowląt Mama i Ja.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Rajdy WRC w promocji Castrola

Producent olejów samochodowych rusza z promocją konsumencką i komunikacją reklamową wokół rajdów WRC.

Artykuły weekendowe, 23 lipca 2010

Ekomarketing czy przyszłość komunikacji?

Bartosz Konopka (na zdj. pierwszym od góry), strategy director, i Władysław Foltyński (na zdj. dolnym), communication strategy specialist z Instytutu Rozwoju Reklamy, piszą o potrzebach wyedukowanego konsumenta.

Kraj, 23 czerwca 2010

IRR w słońcu Toskanii

Instytut Rozwoju Reklamy przygotowuje kampanię nieruchomości dla bogatych Europejczyków.

Kraj, 21 czerwca 2010

Hyundai rozbudza piłkarskie emocje

Importer promuje model w wersji nawiązującej do trwającego mundialu.

Kraj, 16 czerwca 2010

Maciej Turkawski w Demo Effective Launching

Do zespołu agencji dołączył nowy account executive.

Kraj, 28 maja 2010

Czekoladowa fuzja w agencjach

Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje ChocolAd.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Grand prix Kreatury dla MarketShare

Bilans XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" to 19 statuetek i grand prix, które trafiło do agencji MarketShare.

Kraj, 22 marca 2010

IRR opracował strategię marketingową Pirelli na ten rok

Instytut Rozwoju Reklamy opracował strategię marketingową obejmującą działania ATL oraz BTL dla producenta opon Pirelli Polska. Współpraca agencji z marketerm...

Kraj, 8 czerwca 2009

Ustronianka wprowadza pierwszy energetyk w wersji cola, tworząc nową subkategorię; pierwsza w historii kampania w TV

Ustronianka, właściciel marki napoju energetycznego Riders, poszerza go o wariant cola. Produkt dostępny jest w puszce 0,25 l i butelce...

Kraj, 19 grudnia 2008

Pro Media House wydziela DiGi Media Store, internetowy dom mediowy

DiGi Media Store debiutuje na rynku internetowych domów mediowych. Agencją wyłonioną ze struktur domu mediowego Pro Media House kieruje Carolina...

Kraj, 26 września 2008

Trwa kampania wspierająca Hondę Accord

Instytut Rozwoju Reklamy przygotował i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową nowej Hondy Accord (Honda Polska). Kampania obejmuje reklamę TV (w trzech...

Kraj, 18 września 2008

Bartosz Konopka dyrektorem zarządzającym w Instytucie Rozwoju Reklamy

Bartosz Konopka został dyrektorem zarządzającym w agencji Instytut Rozwoju Reklamy (IRR). Utworzenie tego stanowiska związane jest z planami rozwoju firmy....

Kraj, 9 listopada 2007

Honda akcentuje w kampanii promocję modelu Civic

Honda Poland wspiera działania wizerunkowe modelu Civic promocją sprzedaży. W trwającej obecnie kampanii pod hasłem "Honda Civic - bez kompromisów"...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Agnieszka Głowacz w dziale obsługi klienta Saatchi & Saatchi X

Agnieszka Głowacz objęła stanowisko account executive w dziale obsługi klienta Saatchi & Saatchi X specjalizującej się w realizacji projektów z...

Kraj, 22 listopada 2005

Nowy art director i copywriter w agencji Eskadra Promarket

Magdalena Pińczyńska objęła stanowisko art directora w agencji Eskadra Promarket. Jest absolwentką Wydziału Architektury Wnętrz ASP w Krakowie. Doświadczenie w...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Honda Poland przygotowała projekt wsparcia sprzedaży modelu CR-V

Honda Poland rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek model samochodu Honda CR-V z nowym silnikiem Diesla i-CTDi. Strategię i...

Kraj, 22 grudnia 2004

Katarzyna Wołoszczak client service executive w Synovate

Katarzyna Wołoszczak objęła stanowisko client service executive w firmie badawczej Synovate. Zajmie się działaniami związanymi z pozyskiwaniem nowego biznesu i...

Przetargi, 29 września 2004

PanMedia Western zdobył budżet prasowy hotelu InterContinental

Przetarg na zakup prasy do jesiennej kampanii InterContinental wygrał dom mediowy PanMedia Western. Kampania ruszy na początku października br. "PanMedia...

Kraj, 27 sierpnia 2004

Honda promuje Accord sławnym spotem "Koło zębate"

Honda Poland promuje samochód Honda Accord kultowym spotem telewizyjnym "Cog" ("Koło zębate"). Adaptację brytyjskiej kreacji spotu przygotowała agencja Instytut Rozwoju...

Kraj, 11 września 2003

Honda zachęca mailingiem do jazd testowych nowymi modelami aut

Honda Poland przeprowadzi akcję mailingową promującą trzy nowe modele samochodów: Accord, Accord Torer i CR-V. Mailing przygotowany został przez krakowską...

Kraj, 18 stycznia 2002

BRE Bank prowadzi kampanię promującą platformę finansową Multiport

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca platformę finansową BRE Banku - Multiport. W grudniu ub.r. testowo rozwieszono reklamy Multiportu na wybranych...