M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Inteligo (marka)"

Kraj, 16 czerwca 2015

Grzegorz Długosz nowym prezesem Polskiego Standardu Płatności

Adam Malicki, dotychczasowy prezes, pozostaje w firmie; nowym wiceprezesem został Dariusz Mazurkiewicz.

Kraj, 31 marca 2014

PKO BP promuje płatności IKO

Ruszył nowy konkurs autorstwa agencji Mint Media.

Kraj, 7 czerwca 2013

Mint Media wspiera Inteligo

Agencja promuje markę banku PKO BP aplikacją "Dobro procentuje".

Kraj, 24 kwietnia 2012

PKO BP przenosi SKO do internetu

Największy bank detaliczny postanowił unowocześnić Szkolne Kasy Oszczędności - platformę, dzięki której "wychowuje" sobie przyszłych klientów.

Kraj, 17 lutego 2012

OS3 nakłania do polecania kont w Inteligo

Klienci mogą polecać internetowy bank m.in. dzięki serwisom społecznościowym.

Kraj, 30 stycznia 2012

50 zł za klienta

Wkrótce rusza program rekomendacyjny Inteligo.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Z Hypermedia do Grupy Żywiec

Małgorzata Dyjak w zespole obsługującym Heinekena.

Kraj, 14 marca 2011

Artur Więckowski przestał kierować marketingiem PKT

W firmie pracował pół roku. Jego następca nie jest znany.

Kraj, 11 marca 2011

Orange, BZ WBK i MasterCard przetestują mobilne płatności

Do końca sierpnia br. 2 tys. klientów Orange i BZ WBK będzie testowało płatności telefonem komórkowym - będzie to największy pilotaż tej usługi w kraju.

Przetargi, 2 lipca 2010

PKO BP znów szuka agencji interaktywnej

IAB pomaga w wyborze agencji - procedury mają charakter otwarty.

Kraj, 12 maja 2010

Inteligo zapowiada pozyskanie miliona klientów

Jacek Komaracki zarządza całą bankowością elektroniczną PKO BP. Przedstawiciele banku zapowiadają "nowe otwarcie" w jego działalności.

Przetargi, 6 maja 2010

PKO BP unieważnił przetarg internetowy

Bank PKO BP unieważnił trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę w internecie. Na razie budżet zachowała agencja Hypermedia.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Z Hypermedia rozstaje się ok. 10 osób

Agencja marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) zredukowała zespół o ok. 10 osób w związku ze stratą budżetu PKO BP - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Przetargi, 24 marca 2010

PKO BP może obsługiwać w internecie więcej niż jedna agencja

Bank PKO BP będzie obsługiwany w internecie prawdopodobnie przez więcej niż jedną agencję - wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Przetarg...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Maciej Szandar nowym art directorem Digital One

Maciej Szandar został art directorem w agencji interaktywnej Digital One. Zajmie się nadzorem artystycznym oraz kreacją wizualną nowych projektów. Dotychczas...

Kraj, 6 grudnia 2007

Scholz & Friends stworzyła dział interactive

W agencji reklamowej Scholz & Friends powstał dział interactive. Piotr Batogowski, dyr. generalny agencji, nie wyklucza jednak, że w przyszłości...

Kraj, 10 stycznia 2006

Wakat na stanowisku dyrektora marketingu w Iberia Motor Company

Iberia Motor Company, generalny importer samochodów marki Seat w Polsce, nie ma obecnie dyrektora marketingu. Działem marketingu kieruje Eliza Przybylska,...

Kraj, 18 lipca 2005

Przybylska zastępcą dyrektora marketingu w Iberia Motor Company

Do zespołu Iberia Motor Company, generalnego importera samochodów marki Seat w Polsce, dołączyła Eliza Przybylska na stanowisku zastępcy dyrektora ds....

Kraj, 9 sierpnia 2004

Amway Polska zacieśnia współpracę z marką Inteligo

430 transakcji o wartości 140 tys. zł dokonali pracownicy firmy Amway Polska zajmującej się sprzedażą bezpośrednią w lipcu br. na...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Portal Gazeta.pl wprowadza do oferty linki reklamowe

Portal Gazeta.pl wprowadza nową formę reklamy - linki tekstowe. Na wybranych serwisach portalu Gazeta.pl można zareklamować sklep lub serwis hobbystyczny....

Kraj, 16 kwietnia 2003

Gigaboard Polska rozpoczyna inwestycje w sieć nośników typu backlight

Firma reklamy zewnętrznej Gigaboard Polska zdecydowała się na rozpoczęcie inwestycji w sieć nośników typu backlight o nazwie SuperBacklite32+ (format 8x4...