M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interactive Advertising Bureau Polska (firma)"

Kraj, 18 maja 2009

Rada Reklamy inicjuje rozmowy na temat marketingu szeptanego

Rada Reklamy inicjuje powstanie grupy roboczej, która ma się zająć stworzeniem regulacji dotyczących działań z zakresu marketingu szeptanego. Dokument z...

Kraj, 25 marca 2009

W IAB Polska powstanie grupa robocza usability

W ramach Interactive Advertising Bureau Polska powstaje kolejna grupa robocza - usability. Jej celem będzie promowanie użyteczności serwisów WWW poprzez...

Kraj, 13 lutego 2009

Artur Zawadzki zastąpił Piotra Ejdysa na stanowisku prezesa Gemiusa

Fundusz Trigon - od początku br. właściciel firmy badawczej Gemius SA - dokonał zmian 
w składzie zarządu spółki. Nowym prezesem...

Kraj, 7 listopada 2008

IAB i PwC szacują, że wydatki na reklamę online w I połowie br. wyniosły 531 mln zł

Wydatki na reklamę internetową w Polsce w I półroczu 2008 r. wzrosły o 57 proc. w stosunku do pierwszej połowy...

Kraj, 18 listopada 2005

Wzrost rynku reklamowego w III kw. wyniósł aż 17,1 proc. wg Starlinka

Według analiz domu mediowego Starlink szacowana wartość netto rynku reklamowego po 9 miesiącach 2005 r. wyniosła 3 mld 468 mln...

Kraj, 13 września 2005

IAB Polska przekształci się w Związek Pracodawców Branży Internetowej

Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska przekształci się w Związek Pracodawców Branży Internetowej. Do tej pory organizacja miała formułę stowarzyszenia. Ostatnie...

Kraj, 6 września 2005

Ruszył konkurs reklamy internetowej Webstarfestival

Rozpoczął się Webstarfestival - ogólnopolski konkurs reklamy internetowej i stron www. Od wczoraj można zgłaszać i głosować na wybrane strony,...

Kraj, 28 grudnia 2004

Rośnie popularność e-bankowości, banki powinny promować bezpieczeństwo - raport Gemiusa, Money.pl i IAB

Choć nasycenie rynku internetowych usług finansowych w Polsce jest daleko w tyle za Stanami Zjednoczonymi czy krajami Europy Zachodniej, to...

Kraj, 23 listopada 2004

IAB bliskie przekształcenia się w związek pracodawców

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) może już na najbliższym nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu członków zadecydować o zmianie formuły działalności. Podczas spotkania...

Kraj, 6 września 2004

Serwis edukacyjny IAB odwiedziło 50 tys. osób

W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej "Internet też medium" prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) serwis internetowy www.tezmedium.pl...

Kraj, 17 sierpnia 2004

IAB rozpoczyna kampanię "Internet też medium"

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) rozpoczyna kampanię pod hasłem "Internet też medium", której celem jest promowanie wśród marketerów zalet sieci...

Kraj, 24 czerwca 2004

Zmiana finansowania IAB możliwa po wakacjach

Zakończone wczoraj (23.06) walne zebranie członków Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska nie przyjęło ostatecznych rozstrzygnięć w sprawie zmiany sposobu finansowania...

Kraj, 18 czerwca 2004

Walne zgromadzenie IAB ma zmienić finansowanie organizacji

Walne zgromadzenie Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska, które ma zmienić sposób finansowania organizacji, zaplanowane jest na 23 czerwca br. "Potrzebujemy...

Kraj, 31 października 2003

Olgierd Cygan został prezesem zarządu organizacji IAB Polska

Walne zgromadzenie członków Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) wybrało Olgierda Cygana (agencja digital One) na stanowisko prezesa zarządu. Na stanowiska...