M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interactive Marketing Partner Polska (firma)"

Kraj, 11 stycznia 2013

Kolejne wzmocnienia w Tribal DDB

Agencja interaktywna zatrudnia nowe osoby do działu produkcji i client service.

Kraj, 22 czerwca 2012

Krystyna Kowalewska brand managerem new business w Grupie Bongrain

Nowe stanowisko powstało w wyniku zmian w firmie.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Z agencji interaktywnej do firmy odzieżowej

Rafał Piórkowski będzie odpowiadał za sprzedaż w Simple SA.

Kraj, 3 lutego 2010

Kinga Durlik odpowiada za reklamę niestandardową w InnovaWeb

Do biura reklamy firmy InnovaWeb, wydawcy takich serwisów kobiecych, jak: Stylistka.pl, Magazyndomowy.pl i Fitnessonline.pl, dołączyła Kinga Durlik, która objęła nowo...

Kraj, 6 stycznia 2010

Marta Wójciak ma rozwijać ofertę performance marketingu w GG Network

Do biura reklamy GG Network SA dołączyła jako performance media manager Marta Wójciak. Na tym nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna...

Kraj, 3 lutego 2009

Magdalena Troszyńska client service managerem w Harder & Harder

Do zespołu agencji marketingu szeptanego Harder & Harder dołączyła Magdalena Troszyńska. Objęła nowo utworzone stanowisko client service managera w dziale...

Kraj, 21 listopada 2005

Telepizza pierwsza stosuje wysyłkę SMS w systemie Jet.Mail

Telepizza jest pierwszym klientem, który zastosował wysyłkę SMS w systemie Jet.Mail autorstwa agencji Interactive Marketing Partner Polska. Jet.Mail to system...

Kraj, 11 października 2005

Grupa kapitałowa CR Media SA ma nową stronę internetową

Agencja Interactive Marketing Partner Polska, należąca do grupy CR Media, przygotowała nową witrynę korporacyjną CR Media SA. Strona pod adresem...

Kraj, 26 października 2004

Discovery Networks Poland promuje swoje programy w internecie

Discovery Networks Poland wykorzystuje reklamę online do promocji swoich programów. Kampania internetowa realizowana przez Discovery wykorzystuje streaming, czyli technologię, dzięki...

Kraj, 4 lutego 2004

Ponad 1,7 mln internautów zobaczyło reklamy "Powrotu Króla"

Ponad 1,7 mln internautów zobaczyło internetowe reklamy filmu "Władca Pierścieni - Powrót Króla" dystrybuowanego przez Warner Bros. Łącznie reklamy (w...

Kraj, 17 stycznia 2002

Interactive Marketing Partner Polska uruchomił serwis o Unii Europejskiej

Firma Interactive Marketing Partner Polska (IMP Polska) uruchomiła serwis Europolforum, poświęcony Unii Europejskiej i integracji Polski z jej strukturami. Serwis...