M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interactive Solutions (firma)"

Kraj, 5 listopada 2015

Mitsubishi powiększa zespół marketingu i PR

Do teamu dołączają Jakub Zborowski i Piotr Osiński. Awansuje Małgorzata Kardynia.

Kraj, 21 października 2015

Komunikacja produktów FMCG w sieci głównym tematem Shopper 3.0

Druga edycja konferencji już w najbliższy wtorek, 27 października. Wystąpią m.in. przedstawiciele firm Facebook, GfK Polonia, Google, GSK Consumer Healthcare, Mondelez i Visa.

Kraj, 16 października 2015

Lvov z grand prix na Golden Drum 2015

Polskie agencje przywiozą ze Słowenii grand prix, trzy statuetki Golden Drum i dwie Silver Drum.

Kraj, 28 lipca 2015

Hypermedia wzmacnia dział e-commerce

Anna Lasmanowicz dołącza jako e-commerce consultant.

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Przetargi, 6 marca 2015

Interactive Solutions wygrywa obsługę Gillette Venus w Europie Środkowej

Agencja powiększa powiększa portfolio obsługiwanych marek Procter & Gamble.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Przetargi, 15 stycznia 2015

Digital One wygrywa obsługę marki Sunbites

Szczegóły konkursu nie zostały podane.

Kraj, 20 listopada 2014

Pralki Bosch wsparte kampanią

Promocję konsumencką wspiera kampania reklamowa.

Kraj, 6 listopada 2014

Maciej Dowbor reklamuje Oral-B

Ruszają przedświąteczne działania P&G, które swoim wizerunkiem firmuje prezenter telewizyjny.

Kraj, 17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

Kraj, 13 października 2014

Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Jego rolą będzie umocnienie pozycji agencji w sieci Saatchi & Saatchi, a także pozyskiwanie globalnych kontraktów.

Kraj, 7 października 2014

Tomasz Wileński zakłada fundusz inwestycyjny

Menedżer rusza z własnym biznesem - Tech Gravity Ventures.

Przetargi, 29 września 2014

Marka Sunbites szuka agencji digitalowej

Bliższe szczegóły przetargu nie są znane.

Kraj, 4 września 2014

Interactive Solutions poszerza współpracę z Procter & Gamble

Do teamu obsługującego tego klienta dołączyło ponad 15 osób.

Kraj, 3 września 2014

Morkowski nowym CEO polskiego oddziału Saatchi & Saatchi

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym managing directorem agencji.

Kraj, 14 lipca 2014

T-Mobile przenosi obsługę socialmediową do Blueberry

Agencja Next z początkiem sierpnia kończy współpracę w zakresie mediów społecznościowych tego operatora.

Kraj, 11 lipca 2014

Uzupełnienie: Małgorzata Socha zareklamuje markę Sunbites

Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada Interactive Solutions.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Druga odsłona kampanii pralek Bosch [wideo]

Nowym elementem komunikacji, zapoczątkowanej w zeszłym roku, jest emisja spotu telewizyjnego.

Kraj, 28 lutego 2014

Nowi szefowie grup roboczych w IAB Polska

Zmiany zaszły w grupach usability i agencje.

Kraj, 23 stycznia 2014

Michał Glapiński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions tworzą zespół odpowiedzialny za obsługę P&G.

Kraj, 17 stycznia 2014

Rusza silne wsparcie marki Cheetos w internecie

Strategiczny projekt marki chipsów z portfolio PepsiCo poprowadzi Interactive Solutions.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Kraj, 28 listopada 2013

Obsługa socialmediowa Somersby przeszła do PHD MD

Poprzednio za media społecznościowe tej marki odpowiadała Interactive Solutions.

Przetargi, 27 listopada 2013

Next przejmuje obsługę social mediów T-Mobile

Po sześciu latach obsługę tego budżetu traci Interactive Solutions.

Kraj, 20 listopada 2013

Bartek Starak przechodzi do Mobee Dick

Art director agencji Netizens przechodzi do studia specjalizującego się w marketingu mobilnym.

Kraj, 30 października 2013

S&S plus IS - szczęśliwy koniec akwizycyjnej epopei

Po pięciu latach coraz ściślejszej współpracy i akwizycyjnych zabiegów wczoraj oficjalnie polski oddział Saatchi & Saatchi ogłosił przejęcie agencji Interactive Solutions. Na czele nowej, liczącej ok. 300 osób struktury stać będzie Igor Kaleński, dotychczasowy CEO S&S w Polsce.

Kraj, 29 października 2013

Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions

W wyniku transakcji Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako executive vice-president.

Kraj, 16 października 2013

Nowa odsłona kampanii Heyah

Tym razem operator przekonuje do mobilnego internetu.

Kraj, 16 października 2013

Interactive Solutions tworzy dział eCommerce & eRetail

Agencja zmienia struktury, awansuje dotychczasowych pracowników, zatrudnia kolejnych.

Kraj, 11 października 2013

Shakira twarzą Blend-a-med

Wkrótce mają ruszyć działania promocyjne, w których wystąpi kolumbijska piosenkarka.

Kraj, 9 października 2013

Rafał Bauer design directorem w Interactive Solutions

Raportuje bezpośrednio do Piotra Chrobota, któremu podlega dział kreacji.

Przetargi, 7 października 2013

T-Mobile sprawdza agencje social media

Interactive Solutions broni budżetu.

Kraj, 26 września 2013

Silne wzmocnienia zespołu P&G w Interactive Solutions

W ramach regionalnej obsługi marketera na obszarze EMEA w agencji rozpoczęły pracę trzy nowe osoby, a dwie awansowały.

Kraj, 24 września 2013

Interactive Solutions powiększa team obsługujący Procter & Gamble

Nina Obradović dołącza do zespołu odpowiedzialnego za projekty tego marketera w Europie Środkowej.

Kraj, 16 września 2013

Interactive Solutions po raz kolejny obsłuży Adidas Boost

Agencja zrealizuje niestandardową akcję dla marketera podczas 35. Maratonu Warszawskiego.

Kraj, 10 września 2013

Heyah wprowadza rozliczenia dzienne

Były już rozliczenia minutowe i sekundowe, a teraz Heyah wprowadza rozliczenia dzienne - 28 groszy za dzień rozmawiania, SMS-owania lub korzystania z internetu.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Interactive Solutions tworzy dział o nazwie NewsRoom

Head of NewsRoom został Grzegorz Klebański, który jako social media supervisor nadzoruje również zespół community managerów.

Przetargi, 19 sierpnia 2013

Lemon Sky obsłuży Tymbarka również poza Polską

Brief dotyczył także Łotwy i Litwy.

Przetargi, 24 lipca 2013

Maspex szuka agencji dla marki Tymbark

Konkurs dotyczy kompleksowej obsługi online'owej.

Kraj, 17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

Kraj, 28 czerwca 2013

GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing zostały Agencjami Roku

Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.

Kraj, 10 czerwca 2013

Interactive Solutions powołuje dział mobile

Zespół tworzą Witosław Klembowski, mobile business manager, oraz Paweł Chróściak na stanowisku mobile operations managera.

Kraj, 10 czerwca 2013

Rekordowa liczba zgłoszeń do Cannes Lions

Wśród 16 dostępnych kategorii pojawiła się jedna nowa - Innovation Lions.

Kraj, 3 czerwca 2013

Tymbark rozpoczął kolejny konkurs w Facebooku

Maspex tworzy w social mediach aplikację Kapselkowy Cube.

Kraj, 21 maja 2013

Mustafa Old Spice'a w Polsce

Nietypowa akcja marki Procter & Gamble.

Kraj, 16 maja 2013

Diabeł Lucek i bobasy - rusza kampania Heyah non stop

Kampanię przygotowały: G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.

Kraj, 24 kwietnia 2013

Nagrody w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2013 wręczone

Po raz kolejny tytuł Agencji Roku dla Saatchi & Saatchi. Nie przyznano grand prix.

Kraj, 22 kwietnia 2013

T-Mobile kpi z reklam Playa z celebrytami

"U nas celebrytami są smartfony" - sieć komórkowa T-Mobile wyśmiewa reklamy Playa.

Kraj, 18 kwietnia 2013

Nowa aplikacja Tymbarku

W Facebooku ruszyły działania pod hasłem "Miej oko na kapsla".