M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (firma)"

Kraj, 19 sierpnia 2014

Mediacap ma prawie 30 mln zł przychodów po pierwszym półroczu

Wpływy spółki z branży digital za ubiegłe półrocze wyniosły 15,7 mln zł, a w obszarze "badania" - 10,2 mln zł.

Kraj, 14 sierpnia 2014

Group One i Mediacap uniezależniają się

Poprzez serię transakcji Filip Friedmann, Jacek Olechowski i Marek Żołędziowski uporządkowali swoje zaangażowanie kapitałowe w spółki rynku marketingowego.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Poczta elektroniczna ciągle w najczęstszym użyciu

Znamy wyniki badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych dla Wirtualnej Polski.

Kraj, 16 lipca 2014

Grupa IQS przejmuje od Gemiusa IIBR

Grupa IQS zakupiła od firmy Gemius 100 proc. udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) - lidera badań internetowych w Polsce.

Kraj, 7 maja 2014

Ipsos Loyalty wzmacnia zespół

Do komórki badawczej dołączyli: Tomasz Rakowski jako senior project manager oraz Aleksandra Piątkowska jako research executive.

Kraj, 29 listopada 2013

Małgorzata Półtorak partnerem w Zymetrii

Badaczka dołącza do firmy analityczno-badawczej stowarzyszonej ze Stratosferą.

Kraj, 21 maja 2013

Sielicki i Krasińska w IRCenter

Firma badawcza ma nowego dyrektora ds. badań i szefa działu digital consumer insights.

Kraj, 1 marca 2013

E-mail podstawą komunikacji

Według badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji w sieci.

Kraj, 20 marca 2012

Młodzież prezentuje "dorosłe" podejście do reklam

Młodzi internauci oceniają reklamy podobnie jak tzw. grupa komercyjna (16-49 lat). Sposób oceny i akceptacja dla komercyjnych przekazów pokazują, że w młodym pokoleniu bunt zastępuje pragmatyzm - wynika z podsumowania czterech edycji konkursu reklamowego Spoters.

Kraj, 29 lutego 2012

Fanpage Trender w ofercie IIBR

Dzięki współpracy możliwe są badania ilościowe i jakościowe w obszarze platformy Facebook.

Kraj, 3 sierpnia 2011

IIBR zarzuca projekt rebrandingu

Anonsowany na początku br. projekt zmian w firmie badawczej został na razie zarzucony.

Kraj, 8 lipca 2011

Ewa Piechór dołączyła do zespołu IIBR

Zastąpiła Patryka Polkowskiego, który przeszedł do Ipsos ASI.

Kraj, 22 czerwca 2011

IIBR inwestuje w projekt BtoB

Firma badawcza specjalizująca się w badaniach online chce zorganizować cykl warsztatów dla marketerów.

Kraj, 17 czerwca 2011

Patryk Polkowski zastępcą dyrektora Ipsos ASI

Przez ostatnie półtora roku pracował w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych.

Kraj, 20 kwietnia 2011

At Media zleciły badania konsumpcji internetu przez dzieci

W czołówce rankingu witryn, którym dzieci poświęcają najwięcej czasu, plasują się kategorie kultura/rozrywka, e-commerce i społeczności, a także strony dla dorosłych, wynika z badań zleconych przez At Media.

Kraj, 1 lutego 2011

PTBRiO chce organizować konferencje o internecie

Przedstawiciele organizacji planują w tym roku przeprowadzenie dwóch, trzech eventów poświęconych rozwojowi badań marketingowych prowadzonych za pośrednictwem internetu.

Kraj, 26 stycznia 2011

IIBR planuje rebranding

Firma badawcza z grupy Gemius może zmienić nazwę i pozycjonowanie.

Kraj, 22 września 2010

Marek Sawejko w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

Nowy menedżer zajmuje się poszerzeniem oferty firmy z Grupy Gemius m.in. o badania jakościowe realizowane metodami tradycyjnymi.

Kraj, 20 września 2010

Doda supermarką, Wałęsa - marką klasyczną

Y&R zbadał kondycję marek gwiazd medialnych w Polsce.

Kraj, 6 sierpnia 2010

IIBR bada proces marketingowy

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) buduje portfolio nowych produktów badawczych.

Artykuły weekendowe, 14 maja 2010

Sokół wylądował dzięki Januszowi Sielickiemu

Nie wszyscy pewnie jeszcze wiedzą o tym, że jeden z dobrze znanych badaczy marketingowych po godzinach opiekuje się polskimi sokołami wędrownymi.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Trigon podzielił biznesy Gemiusa

AdOcean, IIBR i CoreTech wydzielone ze struktur Gemiusa.

Kraj, 30 marca 2010

Janusz Sielicki dyrektorem ds. badań IIBR w grupie Gemius

Janusz Sielicki obejmie 1 kwietnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. badań w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych (IIBR) należącym do...

Kraj, 23 lutego 2010

Barbara Krug odpowiada za rozwój badań w Gemiusie

Do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug, która objęła nowo utworzone stanowisko business development directora. Zajmuje się...

Kraj, 9 października 2009

Patryk Polkowski i Kamil Michalski przeszli z Ipsosu do Gemiusa

Z początkiem października do Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (Grupa Gemius) dołączyli senior research executive Patryk Polkowski i research team manager...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Gemius i IIBR wprowadzają badanie omnibusowe przez internet

Gemius oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają ogólnopolski omnibus. Według firm jest to omnibus o najkrótszym czasie realizacji na...

Kraj, 26 maja 2009

Cityboard Media wprowadza OOH Test Online

Cityboard Media, firma reklamy zewnętrznej, w Polsce proponuje klientom badanie OOH Test Online (OTO) pozwalające na określenie zauważalności i efektywności...

Kraj, 8 sierpnia 2008

MTV Networks Polska oraz At Media ruszają z konkursem Spoters

MTV Networks Polska oraz At Media rozpoczęły pierwszą edycję konkursu na najbardziej lubiane spoty reklamowe Spoters 2008. Wyboru dokonają widzowie...

Kraj, 21 lipca 2006

Starcom Next współpracuje z Gemiusem i Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych

Starcom Next, struktura należąca do Starcom MediaVest Group w Polsce, zajmująca się komunikacją w mediach cyfrowych, nawiązała współpracę z firmą...

Kraj, 9 lutego 2006

Według IIBR wśród młodych Polaków najpopularniejsze marki to Adidas, Puma i Nike

Adidas, Puma i Nike to najpopularniejsze marki wśród młodych Polaków, wynika z badań Fashion Trend przeprowadzanych przez Interaktywny Instytut Badań...