Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.
Chiński gigant telekomunikacyjny wybiera między agencjami z grup WPP i Omnicom.
Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.
Firma konsultingowa Interbrand opublikowała drugą edycję raportu, w którym pod kątem brand value zostały ocenione największe sieci detaliczne.
Z zestawień Interbrand wynika, że marka Google odnotowała w ciągu ostatniego roku największy wzrost wartości.
Komunikator Skype wybrał short-listę w przetargu reklamowym na obsługę budżetu globalnego, którego wartość szacuje się na ok. 30 mln funtów....
Starbucks i Dell to marki, które w najwyższym stopniu wykorzystują media społecznościowe. Taką opinię zawiera raport "The Engagement db". Raport...
ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię mającą na celu podnoszenie świadomości i angażowanie społeczności w...
Toyota jest najdroższą japońską marką - wynika z rankingu firmy konsultingowej Interbrand. Wartość koncernu szacowana jest na 31,6 mld dol....
Leslie Butterfield objął nową funkcję w międzynarodowych strukturach Interbrand. Jako group chief strategy officer będzie odpowiedzialny za rozwój produktów oraz...
Najbardziej wartościowym brandem na świecie według corocznego audytu Interbrand pozostaje niezmiennie Coca-Cola. Największy awans zanotował Google, wchodząc do grona 10...
H&M - szwedzka marka odzieżowa - otrzymała tytuł najlepiej rozwijającej się marki wśród sieci handlowych w Europie. Tytuł przyznali eksperci...
Xerox zrywa z wizerunkiem producenta kopiarek i chce być postrzegany także jako firma usługowa, oferująca oprogramowanie. W realizacji projektu repozycjonowania...
W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...
Philips w dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand odnotował najwyższy wzrost w sektorze elektroniki,...
Brytyjski oddział The Coca-Cola Company rozważa launch nowego produktu o nazwie Ipsei. Jest on już dostępny na rynku niemieckim i...
Europejskie biuro podróży TUI ogłosiło przetarg na agencję reklamową. Budżet reklamowy tego biura szacowany jest na 50 mln dol. Wśród...
Firma konsultingowa Deloitte Consulting zleciła agencji marketingowej Interbrand stworzenie kampanii, która poinformuje klientów o rozdzieleniu Deloitte Consulting od Deloitte Touche...