M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interbrand (firma)"

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Zagranica, 11 października 2012

Huawei wybierze agencję

Chiński gigant telekomunikacyjny wybiera między agencjami z grup WPP i Omnicom.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Zagranica, 24 lutego 2012

Bez zmian wśród europejskich detalistów

Firma konsultingowa Interbrand opublikowała drugą edycję raportu, w którym pod kątem brand value zostały ocenione największe sieci detaliczne.

Zagranica, 17 września 2010

Wartość marki Google rośnie

Z zestawień Interbrand wynika, że marka Google odnotowała w ciągu ostatniego roku największy wzrost wartości.

Zagranica, 18 sierpnia 2009

Skype wybrał short-listę w globalnym przetargu

Komunikator Skype wybrał short-listę w przetargu reklamowym na obsługę budżetu globalnego, którego wartość szacuje się na ok. 30 mln funtów....

Zagranica, 27 lipca 2009

Starbucks i Dell na szczycie firm doceniających media społecznościowe

Starbucks i Dell to marki, które w najwyższym stopniu wykorzystują media społecznościowe. Taką opinię zawiera raport "The Engagement db". Raport...

Kraj, 26 czerwca 2009

IAA uruchamia projekt "Hopenhagen" również w Polsce

ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię mającą na celu podnoszenie świadomości i angażowanie społeczności w...

Zagranica, 10 marca 2009

Toyota, Honda i Sony w czołówce najdroższych japońskich marek

Toyota jest najdroższą japońską marką - wynika z rankingu firmy konsultingowej Interbrand. Wartość koncernu szacowana jest na 31,6 mld dol....

Zagranica, 8 października 2008

Butterfield nowym group chief strategy officerem w Interbrand

Leslie Butterfield objął nową funkcję w międzynarodowych strukturach Interbrand. Jako group chief strategy officer będzie odpowiedzialny za rozwój produktów oraz...

Zagranica, 22 września 2008

Według Interbrand Coca-Cola jest najwięcej warta

Najbardziej wartościowym brandem na świecie według corocznego audytu Interbrand pozostaje niezmiennie Coca-Cola. Największy awans zanotował Google, wchodząc do grona 10...

Zagranica, 14 kwietnia 2008

Według Interbrand H&M jest najlepiej rozwijającą się marką handlową

H&M - szwedzka marka odzieżowa - otrzymała tytuł najlepiej rozwijającej się marki wśród sieci handlowych w Europie. Tytuł przyznali eksperci...

Zagranica, 10 stycznia 2008

Xerox zrywa z wizerunkiem producenta kopiarek

Xerox zrywa z wizerunkiem producenta kopiarek i chce być postrzegany także jako firma usługowa, oferująca oprogramowanie. W realizacji projektu repozycjonowania...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Zagranica, 9 sierpnia 2006

Marka Philips warta jest 6,7 mld dol. według najnowszych szacunków Interbrand

Philips w dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand odnotował najwyższy wzrost w sektorze elektroniki,...

Zagranica, 2 sierpnia 2005

Coca-Cola wprowadza do portfolio kontrowersyjną markę

Brytyjski oddział The Coca-Cola Company rozważa launch nowego produktu o nazwie Ipsei. Jest on już dostępny na rynku niemieckim i...

Zagranica, 6 sierpnia 2002

TUI ogłosiło przetarg na agencję reklamową

Europejskie biuro podróży TUI ogłosiło przetarg na agencję reklamową. Budżet reklamowy tego biura szacowany jest na 50 mln dol. Wśród...

Zagranica, 14 maja 2002

Interbrand stworzy kampanię wizerunkową dla Deloitte

Firma konsultingowa Deloitte Consulting zleciła agencji marketingowej Interbrand stworzenie kampanii, która poinformuje klientów o rozdzieleniu Deloitte Consulting od Deloitte Touche...