M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "InterCity (marka)"

Przetargi, 4 lipca 2008

Just zwycięzcą w trwającym od lutego przetargu PKP Intercity

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową PKP Intercity. Przewoźnik przedłużył tym samym współpracę z Just o kolejny...

Kraj, 6 sierpnia 2007

9,5 mln zł kosztować będzie kampania promocyjna Dolnego Śląska

9,5 mln zł kosztować będzie kampania wizerunkowa Dolnego Śląska prowadzona od września br. do maja 2008 roku. Jej celem będzie...

Kraj, 5 września 2006

WP rusza z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową

Portal Wirtualna Polska ruszył z silną ogólnopolską kampanią wizerunkową z hasłem przewodnim "Internet z widokiem na...". Kampania wykorzystuje także media...

Kraj, 5 stycznia 2006

PKP Intercity chce wydać 9 mln na działania marketingowe

PKP Intercity zamierza w tym roku intensywnie promować swoje usługi i produkty. Spółka zaplanowała realizację projektu pod hasłem - "Rok...

Kraj, 23 września 2005

PKP Intercity zamierza wybrać agencje do długofalowej obsługi reklamowej

PKP Intercity Sp. z o.o. planuje kolejne działania reklamowe. Po wyborach parlamentarno-prezydenckich przewoźnik chce zrealizować następną kampanię z wykorzystaniem telewizji...

Kraj, 6 maja 2005

MarketShare prowadzi akcję dla Esselte kierowaną do menedżerów

Esselte Polska, producent artykułów biurowych, prowadzi niekonwencjonalną akcję marketingową skierowaną do menedżerów. Do prezentacji portfolio swoich produktów firma wykorzystała fakt...

Kraj, 29 września 2004

Nakład "Businessman Magazine" wzrasta, w planach kampania promocyjna

Wydawnictwo Business Press podniesie o 25 tys. egzemplarzy nakład miesięcznika "Businessman Magazine", który osiągnie tym samym poziom 80 tys. egzemplarzy....

Kraj, 8 lipca 2004

Kierownicy tytułów w Business Press przejęli obowiązki dyrektora biura reklamy

Obowiązki dyrektora Biura Reklamy Business Press przejęli kierownicy tytułów wydawnictwa, co jest związane z odejściem dotychczasowej szefowej biura Marioli Wiercińskiej...

Kraj, 12 maja 2004

Bank Zachodni WBK prowadzi akcję promocyjną w InterCity

Bank Zachodni WBK rozpoczął akcję eventową w wybranych pociągach InterCity. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na produkt finansowy Arka BZ...

Kraj, 31 grudnia 2003

MI Promocja zaoferowała klientom specjalną ofertę świąteczną

Spółka MI Promocja oferująca reklamę w pociągach Intercity i Eurocity zaproponowała swoim klientom specjalną promocję świąteczną polegającą na tym, że...

Kraj, 8 maja 2003

Iwona Poklewska nową dyrektor biura reklamy Business Press

Iwona Poklewska objęła 5 maja br. stanowisko dyrektora biura reklamy Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynów "Businessman Magazine", "Kaleidoscope",...

Kraj, 26 września 2001

KAMPANIA BSA WYPROMUJE LEGALNE OPROGRAMOWANIE

Stowarzyszenie Business Software Alliance (BSA), zajmujące się ochroną własności intelektualnej, rozpoczyna kampanię informacyjno-reklamową dotyczącą legalności oprogramowania w firmach. Będzie ona...

Kraj, 10 września 2001

ARTIKOM WPROWADZA NOWĄ FORMĘ REKLAMY NA WAGONACH KOLEJOWYCH

Agencja Reklamy i Technik Informacyjnych "Artikom" wchodzi na rynek z ofertą nowej formy reklamy zewnętrznej, jaką jest graffiti na wagonach...