M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interdeco Hachette Advertising Polska (firma)"

Kraj, 19 stycznia 2010

Cezary Żelazowski przechodzi z Burdy do Onetu

Cezary Żelazowski dołączył do zespołu biura reklamy Grupy Onet.pl. Pokieruje jednym z trzech zespołów sprzedaży klientów agencyjnych. Jest to nowe...

Kraj, 4 lipca 2007

Maciej Kutak nominowany na dyrektora reklamy w Wydawnictwie Bauer

Maciej Kutak do tej pory w Wydawnictwie Bauer pełniący obowiązki dyrektor Biura Reklamy i Planowania Mediów został jego dyrektorem. Z...

Kraj, 23 maja 2007

Maja Meissner-Filipek konsultantem w Aretes Consultants

Maja Meissner-Filipek, do niedawna dyr. reklamy Wydawnictwa Bauer, dołączyła do Aretes Consultants, gdzie objęła funkcję konsultant executive search. Aretes Consultants...

Kraj, 29 sierpnia 2006

Magdalena Rzepnicka pokieruje nową strukturą w Wydawnictwie Bauer

Magdalena Rzepnicka obejmie funkcję szefa butiku kreatywnego, który powstanie w ramach biura reklamy Wydawnictwa Bauer. Będzie to nowa struktura w...

Kraj, 11 lipca 2006

Izabela Sarnecka szefem reklamy "Metropolu"

Izabela Sarnecka awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży bezpłatnego dziennika "Metropol" wydawanego przez spółkę TPP. Dotychczas pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży...

Kraj, 4 lipca 2006

Dział reklamy Bauera pracuje z nowym szefem, wraca Katarzyna Krzywińska

Działem reklamy Wydawnictwa Bauer od wczoraj w praktyce kieruje Maja Meissner-Filipek, wcześniej szef Interdeco Hachette Advertising Polska. Wraz z jej...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 31 maja 2006

Maja Meissner-Filipek dyrektorem działu reklamy w Bauerze

Maja Meissner-Filipek obejmie w Wydawnictwie Bauer stanowisko dyrektora działu reklamy. Do tej pory była dyr. generalnym Interdeco Hachette Advertising Polska,...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ceny reklam w "Elle" w wybranych lokalizacjach rosną o 10-15 proc.

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży wydawnictwa Hachette, podnosi ceny reklam w miesięczniku "Elle" od ponad 10 do ponad 15...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ceny reklam w "Elle" w wybranych lokalizacjach rosną o 10-15 proc.

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży wydawnictwa Hachette, podnosi ceny reklam w miesięczniku "Elle" od ponad 10 do ponad 15...

Kraj, 18 listopada 2005

Awanse w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży tytułów Hachette ("Elle", "Marie Claire", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie"), podjął decyzję o kilku...

Kraj, 26 sierpnia 2005

Iwona Harris account executive w Interdeco

Zespół Interdeco Hachette Advertising Polska powiększył skład personalny o Iwonę Harris. Stanowisko account executive obejmie ona 1 września br., zastępując...

Kraj, 19 lipca 2005

Yvette Żółtowska-Darska zostanie dyrektorem ds. rozwoju kanałów tematycznych w TVN

Yvette Żółtowska-Darska obejmie od 1 października br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju kanałów tematycznych w Grupie TVN. W wymiarze...

Kraj, 19 lipca 2005

Maja Meissner-Filipek pokieruje Interdeco Hachette Advertising Polska

Maja Meissner-Filipek 1 października obejmie funkcję dyrektora generalnego Interdeco Hachette Advertising Polska. Do tej pory funkcję tę sprawowała Yvette Żółtowska-Darska,...

Kraj, 9 maja 2005

Interdeco Hachette Advertising Polska wzmacnia się personalnie

Do Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, dołączają trzy nowe osoby: Magdalena Kowalczyk, Agnieszka Zakrzewska i...

Kraj, 24 marca 2005

Nowa struktura, nowy podział pracy w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, zmienił strukturę. Wprowadzono nowy model pracy. Zostały...

Kraj, 1 marca 2005

Strona internetowa Interdeco została przygotowana przez Jasek Group

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży powierzchni reklamowej "Elle", "Elle Decoration", "Marie Claire", "Filmu" i "Samego Zdrowia", uruchomił nową stronę...

Kraj, 4 stycznia 2005

Interdeco dzieli obowiązki szefa marketingu na członków zespołu

W Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży obsługującym tytuły wydawnictwa Hachette, zostało zlikwidowane stanowisko szefa marketingu. Anetta Sroczyńska, pełniąca tę...

Kraj, 15 grudnia 2004

Hachette nie podniesie cen reklam w swoich magazynach w 2005 r.

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska (HFP) i jego dom sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska nie przewidują zmian cenników w swoich magazynach...

Kraj, 4 listopada 2004

Ewa Kudasiewicz zostanie szefem reklamy "Marie Claire"

Ewa Kudasiewicz obejmie od 1 grudnia br. stanowisko szefa reklamy miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Jej poprzedniczka Agnieszka Gruszczyńska...

Kraj, 9 września 2004

Interdeco Hachette Advertising Polska będzie korzystać z systemu e-mailingowego Sare

Interdeco Hachette Advertising Polska będzie korzystać z systemu e-mailingowego Sare autorstwa agencji OS3 Multimedia. Narzędzie będzie wykorzystywane do promowania drogą...

Kraj, 3 września 2004

Nowe stanowiska w Interdeco Hachette Advertising Polska

W najbliższym czasie skład Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Marie Claire", "Samo...

Kraj, 14 czerwca 2004

Interdeco inauguruje swój newsletter

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży obsługujący tytuły Hachette, wprowadził nową formę komunikacji. Jest to przygotowywany raz w miesiącu newsletter,...

Kraj, 30 marca 2004

Hachette i Interdeco obniżają ceny reklam w swoich magazynach

Wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska i Hachette Filipacchi Magazine wraz z obsługującym je domem sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska podjęły decyzję...

Kraj, 16 czerwca 2003

Paulina Grajek-Mamczarek i Grażyna Romańczyk dołączyły do IHAP

Do zespołu Interdeco Hachette Advertising Polska (IHAP) dołączyły Paulina Grajek-Mamczarek oraz Grażyna Romańczyk. Obydwie objęły stanowiska specjalistów ds. reklamy w...

Kraj, 8 maja 2003

Iwona Poklewska nową dyrektor biura reklamy Business Press

Iwona Poklewska objęła 5 maja br. stanowisko dyrektora biura reklamy Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynów "Businessman Magazine", "Kaleidoscope",...