M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interia.pl (firma)"

Kraj, 12 listopada 2015

Change i Value Media przygotowały kampanię Amazona

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału firmy.

Kraj, 8 lipca 2015

"Genialne pomysły" Foxy z Małgorzatą Rozenek [video]

ICT Poland współpracuje z "Perfekcyjną panią domu".

Kraj, 11 marca 2015

Nowy head of agency sales w Adexon

Agnieszka Marks pokieruje sprzedażą agencyjną sieci reklamowej.

Kraj, 6 marca 2015

Nagrody za 289 tys. zł w promocji "Spróbuj czegoś nowego z Visa"

Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 4 marca 2015

Eska TV wesprze swój nowy program kampanią

"100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" otrzymają wsparcie w prasie i internecie.

Kraj, 3 marca 2015

Startuje nowa kampania Radia Vox FM

Towarzyszy jej nowa zabawa antenowa "Łowcy hitów".

Kraj, 13 lutego 2015

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.

Kraj, 16 stycznia 2015

Endorfina Events z ponad 13 mln zł przychodu w 2014 r.

Agencja po raz kolejny znacznie zwiększyła przychody, powiększyła zespół oraz zrealizowała pierwsze projekty poza granicami Polski.

Kraj, 4 grudnia 2014

Gremi Media członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Spółkę będzie w niej reprezentował Dariusz Bąk.

Kraj, 27 października 2014

"Dobry Tydzień" - nowy tygodnik Wydawnictwa Bauer

Redaktorem naczelnym magazynu jest Paweł Zapała, który równocześnie kieruje także tygodnikiem "Świat & Ludzie".

Kraj, 22 października 2014

Hochland z loterią na 20-lecie

Loteria "Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce" otrzyma wsparcie w radiu, internecie, na outdoorze i w miejscach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.

Kraj, 20 października 2014

Paweł Wojciechowski dyrektorem e-commerce w agencji Next

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i zatrudnia menedżera z wieloletnim doświadczeniem.

Kraj, 17 września 2014

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Mariusz Wąsiński w radzie nadzorczej IAB Polska

Rada nadzorcza sprawuje kontrolę oraz wpływa na strategię związku.

Kraj, 16 lipca 2014

Dawid Skalny dołącza do Sparc Media Polska

Nowy account manager w firmie.

Kraj, 4 lipca 2014

GG wskazuje miliony powodów do kontaktu

Wystartowały działania promocyjne aplikacji mobilnej komunikatora GG.

Kraj, 2 lipca 2014

Interia.pl inwestuje w styl życia

Grupa chwali się lepszymi wynikami badań w kategorii, które są m.in. wynikiem ostatnich akwizycji.

Kraj, 11 marca 2014

Vox FM zapowiada zabawę

Ruszyła kampania wizerunkowa z prezenterami stacji pod hasłem "W rytmie hitów".

Kraj, 25 lutego 2014

Bauer poszerza formułę "Tele Tygodnia"

Magazyn chce być nie tylko pismem telewizyjnym, ale także poradnikiem.

Kraj, 17 lutego 2014

Jacek Świderski prezesem Grupy Wirtualna Polska

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Kraj, 11 lutego 2014

Filip Lenart dyrektorem marketingu i PR w Interia.pl

Na stanowisku zastąpił Andrzeja Ryka, który został dyrektorem marketingu w Gremi Media Communication.

Kraj, 10 lutego 2014

Andrzej Ryk szefem marketingu Gremi

Wydawca zatrudnił dawnego dyrektora marketingu Presspubliki.

Kraj, 7 lutego 2014

Ewa Wróbel awansuje w strukturach Interia.pl

Promocja na stanowisko dyrektora działu badań i analiz.

Kraj, 17 grudnia 2013

Netsprint rozpoczął współpracę z Goldbach Audience

Sieć reklamowa wdrożyła technologię Netsprint Adserver.

Kraj, 18 lipca 2013

Prawie 70 milionów odsłon kampanii Żywca

Akcja reklamowa przygotowana przez agencję Gong dotarła do 17 milionów użytkowników.

Kraj, 9 lipca 2013

Agros reklamuje keczupy Kotlin w telewizji, internecie i na outdoorze

W TV w ciągu miesiąca zaplanowano 6 tys. emisji spotów. Kampanię przygotowały: Brasil, Lemon i MediaCom.

Kraj, 24 czerwca 2013

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Kraj, 24 maja 2013

TVN chce zwiększyć zasięg klipów wideo Agencji TVN

Stacja chce bezpłatnie udostępniać swoje zasoby wideo.

Kraj, 8 kwietnia 2013

Cyfrowy Polsat nie chce Wirtualnej Polski

Spółka dementuje doniesienia Reutersa.

Kraj, 2 kwietnia 2013

"Grazia" i "Twój Styl" we wspólnej akcji rabatowej

Wydawca angażuje dwa swoje tytuły do wspólnej akcji promocyjnej.

Kraj, 21 marca 2013

Multikino zaprasza na seanse za 11 zł

Promocja będzie mocno wspierana kampanią reklamową.

Kraj, 26 lutego 2013

Delecta promuje kisiel w internecie

Rieber Foods Polska wspiera owocową linię deserów.

Kraj, 18 stycznia 2013

Lisicki zakłada "Do Rzeczy"

Nowe pismo ma zadebiutować pod koniec lutego br.

Kraj, 15 stycznia 2013

Zaleśna awansowała w Ringier Axel Springer

Firma utworzyła nowe stanowisko menedżerskie.

Kraj, 8 stycznia 2013

Wasiak i Laube awansują w MPG

Dom mediowy tworzy nowe stanowisko client service directora.

Kraj, 7 grudnia 2012

Gwiazdkowa kampania Komputronika

Przed świętami największy komputerowy sklep internetowy reklamuje się na outdoorze, w prasie, radiu i online.

Kraj, 26 listopada 2012

Weltbild rozpoczął kampanię świąteczną

Pluszowy łoś ma zbudować pozytywne skojarzenia z marką Weltbild i Świat Książki.

Kraj, 19 listopada 2012

Interia rusza z serwisem o technologiach mobilnych

W zakresie sprzedaży reklam serwis Mobtech.Interia.pl współpracuje z siecią TechnoAd Network.

Kraj, 16 listopada 2012

Rusza druga odsłona kampanii Bonduelle

Działania skupiają się głównie w internecie.

Kraj, 25 października 2012

Samsung promuje Galaxy Note II

Ruszyły intensywne działania wspierające sprzedaż urządzenia.

Kraj, 23 października 2012

Interia.pl wybiera prezesa PZPN

Akcja wspierana jest kampanią reklamową przygotowaną przez dział marketingu portalu.

Kraj, 22 października 2012

Pat i Mat promują serwis Tablica.pl

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Pride & Glory Interactive.

Kraj, 4 października 2012

Allegro promuje Strefę Marek

Głównym kanałem dotarcia w kampanii jest internet.

Kraj, 3 października 2012

Winiary po raz trzeci z Bauer Media

Działania crossmediowe promują nowe smaki zup w portfolio Winiar.

Kraj, 3 października 2012

Tomasz Przybyłowicz rozstaje się z Hypermedia Isobar

Od maja 2011 r. pełnił funkcję client service directora.

Kraj, 11 września 2012

Dział agencyjny w sieci Afilo ma nowego dyrektora

Michał Szynel będzie odpowiadał za dział sprzedaży i współpracę z domami mediowymi.

Kraj, 4 września 2012

Antczak szefem BusinessClick

Platforma reklamy kontekstowej ma nowego dyrektora zarządzającego.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Kosmici w mBanku

Agencja Ambasada zrealizowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej mBanku.

Kraj, 31 lipca 2012

PBI wprowadzi nowe elementy badania

Nowości to m.in. lepszy pomiar wideo, aplikacji i Smart TV.

Kraj, 26 lipca 2012

Allegro promuje mobilne zakupy

Największy polski serwis aukcyjny rozpoczyna kampanię promocyjną aplikacji na smartfony pod hasłem "Łatwa do ściągnięcia, prosta do ogarnięcia".