M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interia (marka)"

Kraj, 30 czerwca 2015

Radio Vox FM startuje z nową, wakacyjną akcją

W akcji "hit na drogę" słuchacze moga wygrać samochód Suzuki SX S-Cross.

Kraj, 18 listopada 2014

Endorfina Events zmienia swój branding

Agencja ma nowy logotyp i nową stronę internetową.

Kraj, 28 października 2014

Bezpieczniej w kuchni z Amiką

Rynkową premierę systemu Pro Baby System wesprze obecność na profilu społecznościowym Amica w Facebooku. Kreację do tej kampanii przygotowała agencja Resort Marketing, a media kupił dom mediowy Equinox.

Kraj, 14 sierpnia 2014

TV Puls promuje swoje seriale

W połowie sierpnia stacja ruszy z promocją tytułów "Hannibal" i "American Horror Story".

Kraj, 11 sierpnia 2014

HBO promuje "The Knick"

Nadawca reklamuje premierę serialu.

Kraj, 6 maja 2014

Radio Eska startuje z nową kampanią

"Obudź się #NaJankesa" - to hasło działań promocyjnych, których twarzą został prowadzący poranne pasmo stacji Krzysztof "Jankes" Jankowski.

Kraj, 12 grudnia 2013

Treści Associated Press dostępne w Interii

Do oferty Grupy Interia dołącza kolejny dostawca materiałów wideo.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Lufthansa inwestuje w wizerunek

Kampania pod hasłem "Non stop you" potrwa do 26 maja br.

Kraj, 19 października 2011

BNP Paribas przedłuża kampanię "Zrealizuj swój plan"

Bank będzie do końca listopada promował kredyty gotówkowe.

Kraj, 15 czerwca 2011

Grupa Bauer wprowadza już pakiety na Euro 2012

Cztery pakiety reklamowo-marketingowe wprowadzono do oferty korporacyjnej grupy. Działaniem tym firma chce wyprzedzić rynek.

Kraj, 26 kwietnia 2005

Ratiopharm reklamuje swoje leki OTC w Interii

Ratiopharm, producent farmaceutyków, prowadzi kampanię w portalu Interia. Firma jest sponsorem serwisu Recepta - jej lek Nervendragees-ratiopharm (uspokajający) jest obecny...

Kraj, 4 kwietnia 2005

McDonald's rozpoczyna promocję "Strefa dobrych cen"

McDonald's Polska rozpoczął działania promocyjne pod hasłem "Strefa dobrych cen" polegające na obniżeniu cen wybranych produktów do 2 zł i...

Kraj, 15 października 2004

Discovery wykorzystuje w kampanii internetowej metody streamingowe

Najnowsza kampania internetowa kanału telewizyjnego Discovery wykorzystuje technologię streamingu, czyli transmisji obrazu w czasie rzeczywistym. Internauci, klikając na banner, tzw....

Kraj, 29 września 2004

Onet wprowadza nową pocztę z kontami o pojemności do 1 GB

Onet.pl, największy polski portal, wprowadza nowy system OnetPoczta. Nowe darmowe konta pocztowe mają pojemność do1 GB i pozwalają na przesyłanie...

Kraj, 1 września 2003

Zibi podsumowuje efekty kampanii internetowej zegarków Casio

Prawie 40 tys. odsłon produktowych stron zegarków Casio oraz znaczący wzrost sprzedaży tych zegarków to główne efekty internetowej kampanii reklamowej...

Kraj, 23 kwietnia 2003

Według TNS OBOP serwis Ery jest najpopularniejszy wśród telekomów

Serwis Ery notuje najwyższy odsetek oglądalności wśród badanych witryn telekomunikacyjnych - wynika z badań TNS OBOP Interbus przeprowadzonych w marcu...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Fujifilm startuje z nową kampanią reklamową

W kwietniu br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Fujifilm, producenta filmów fotograficznych. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy i dotyczą produktu...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Korzystanie z internetu w Polsce według Ipsos Demoskop

Jedna czwarta Polaków korzysta z internetu. Są to przede wszystkim ludzie młodzi, z wyższym i średnim wykształceniem, mieszkańcy dużych miast....

Kraj, 3 kwietnia 2003

Interia uruchamia serwis internetowy dla nowego programu Polsatu

Portal Interia.pl uruchomił serwis internetowy dla programu "Dziewięć niezwykłych tygodni". Jest to już czwarty program typu reality show Polsatu obsługiwany...

Kraj, 17 marca 2003

Peugeot Polska wprowadza serię Mistral do internetu

Firma motoryzacyjna Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję...

Kraj, 12 marca 2003

W przyszłym tygodniu startuje kampania reklamowa "Teraz Rocka"

W przyszłym tygodniu startuje kampania reklamowa nowego magazynu muzycznego "Teraz Rock". "Kampania reklamowa magazynu będzie skierowana przede wszystkim do młodzieży...

Kraj, 5 lutego 2003

PKO BP SA rozpoczyna kampanię promującą karty kredytowe

PKO BP SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię, której celem jest wprowadzenie na rynek nowego produktu tego banku - karty kredytowej. Kreację...

Kraj, 4 lutego 2003

3 mln kont pocztowych na 3. urodziny Interii

Tuż przed trzecimi urodzinami portalu Interia liczba bezpłatnych kont poczty elektronicznej założonych w systemach pocztowych należących do portalu przekroczyła 3...

Kraj, 3 lutego 2003

Internet według Ipsos - jedna czwarta Polaków w sieci

Jedna czwarta Polaków korzysta z internetu, wynika z badań Ipsos Demoskop. Większość osób łączy się z internetem co najmniej raz...

Kraj, 17 stycznia 2003

Interia uruchamia pilotaż mobilnego dostępu do treści portalu

Interia uruchomiła pilotażowy projekt mobilnego dostępu do treści tego portalu. Serwis mobile.interia.pl umożliwia przeglądanie kontentu Interii za pomocą urządzeń przenośnych...

Kraj, 14 stycznia 2003

Według Media Contacts odsetek osób "klikających" wynosi 5,4 proc.

Media Contacts (Media Planning Group) potwierdza zasięgi kampanii w polskim internecie na poziomie 5 milionów oraz odsetek osób, które klikają,...

Kraj, 18 grudnia 2002

Wyborowa rozpoczęła kampanie internetowe serwisów konsumenckich

Firma Wyborowa SA należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard rozpoczęła internetową kampanię reklamową dwóch serwisów konsumenckich: WZone.pl i WKlub.pl. Planowaniem...

Kraj, 8 października 2002

Www.i90.pl planuje kampanię przedświąteczną

AlbumCity, właściciel działającej w Polsce od dwóch miesięcy internetowej platformy www.i90.pl zajmującej się handlem płytami CD i DVD, planuje uruchomienie...

Kraj, 4 października 2002

Edipresse rezygnuje ze współpracy z Interią, rozpoczyna z WP

Wydawnictwo Edipresse Polska zrezygnowało ze współpracy z portalem Interia i przeniosło serwis polki.pl, którego jest właścicielem, do portalu Wirtualna Polska...

Kraj, 19 września 2002

Portal Interia uruchomił serwis dla programu "Bar 2"

Równolegle z pojawieniem się drugiej edycji programu "Bar" na antenie telewizji Polsat w portalu Interia.pl wystartował serwis (http://barpolsat.interia.pl/) poświęcony temu...

Kraj, 29 sierpnia 2002

Komunikator Tlen.pl wprowadza do oferty billboard reklamowy

Komunikator Tlen.pl wprowadza do oferty nową formę reklamy - duży banner o wymiarach 468x100 pikseli. Został on nazwany mianem billboardu...

Kraj, 7 sierpnia 2002

Portal Interia rozbudowuje turystyczne usługi e-commerce

Portal Interia uruchomił serwis rezerwacji biletów lotniczych www.samoloty.interia.pl. "Liczymy na to, że serwis będzie dla nas źródłem sporych zysków" -...

Kraj, 29 lipca 2002

Archeologiczny sponsoring Allianzu i kampania w internecie

Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska przedłużyła o kolejny rok umowę z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika (UMK) w Toruniu, dotyczącą finansowania wykopalisk archeologicznych...

Kraj, 23 lipca 2002

Instytut Zarządzania zmienia strategię informacyjną i komunikacyjną

Instytut Zarządzania zamierza uruchomić w sierpniu wspólnie z Interią serwis menedżerski na tym portalu. Będzie to końcowy etap budowania przez...

Kraj, 15 lipca 2002

Portal Onet.pl zarobił na mundialu blisko 300 tys. zł

Wpływy reklamowe i sponsoringowe portalu Onet.pl związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej wyniosły 289 tys. zł. Na stronach serwisu...

Kraj, 8 lipca 2002

Rośnie popularność komunikatora Gadu-Gadu

Komunikator Gadu-Gadu jest pod względem popularności czwartym miejscem w polskim internecie - zaraz po wielkiej trójce portali - wynika z...

Kraj, 12 czerwca 2002

Interia - 2 mln zarejestrowanych użytkowników

Interia pozyskała dwumilionowego użytkownika swoich kont pocztowych. Zwiększenie liczby zarejestrowanych użytkowników z miliona do dwóch zajęło portalowi 290 dni, a...

Kraj, 16 maja 2002

Era sponsorem serwisu mundialowego w Interii

Operator sieci telefonii komórkowej Era, główny sponsor reprezentacji polski w piłce nożnej, zostanie patronem serwisu poświęconego Mistrzostwom Świata w Piłce...

Kraj, 15 maja 2002

W internecie ruszyła kampania reklamowa nowego modelu BMW

Na zlecenie P.H. Smorawiński i Spółka, przedstawiciela koncernu BMW w Polsce, poznańska firma Stanimex (provider ISP) przygotowała kampanię internetową modelu...

Kraj, 9 maja 2002

Axel Springer Polska wydaje grę futbolową na Mistrzostwa Świata

Wydawnictwo Axel Springer Polska od jutra rozpoczyna sprzedaż gry komputerowej pt. "Era futbolu 2002" przygotowanej z okazji zbliżających się piłkarskich...

Kraj, 16 kwietnia 2002

RMB Polska przygotowuje 10. edycję Nocy Reklamożerców

Broker reklamy kinowej RMB Polska przygotowuje 10. jubileuszową edycję Nocy Reklamożerców. "Przejęliśmy organizację imprezy od Francuskiego Instytutu Gospodarki. Będziemy przygotowywać...

Kraj, 12 kwietnia 2002

PWN wspomaga kampanią sprzedaż swoich wydawnictw

Wydawnictwo naukowe PWN ruszyło z telewizyjną kampanią "Wielkiej encyklopedii". W przyszłym tygodniu rozpocznie również internetową kampanię reklamową dla "Wielkiego słownika...

Kraj, 3 kwietnia 2002

Małgorzata Cetera-Bulka rozpoczęła pracę w Broker FM i RMF FM

Małgorzata Cetera-Bulka objęła stanowiska pełnomocnika zarządu spółki Broker FM ds. sprzedaży oraz doradcy zarządu RMF FM ds. nowych produktów. "Nie...

Kraj, 15 lutego 2002

D'Arcy Interactive przygotowała internetową kampanię Fiata Stilo

D'Arcy Interactive przygotowała kreację internetowej kampanii reklamowej promującej Dni Otwarte Fiata Stilo trwające od 15 do 17 lutego br. Planowaniem...

Kraj, 15 lutego 2002

D'Arcy Interactive przygotowała internetową kampanię Fiata Stilo

D'Arcy Interactive przygotowała kreację internetowej kampanii reklamowej promującej Dni Otwarte Fiata Stilo trwające od 15 do 17 lutego br. Planowaniem...

Kraj, 11 lutego 2002

ClickAd zastosuje marketing wirusowy, reklamując Simplusa

Internetowy dom mediowy ClickAd zajął się strategią i zakupem mediów na potrzeby kampanii wizerunkowej marki Simplus (prepaid sieci telefonii komórkowej...

Kraj, 8 lutego 2002

Interia obsługuje serwis polsatowskiego reality show "Bar"

Portal Interia przygotuje serwis internetowy do najnowszego programu typu reality show o nazwie "Bar", który będzie emitowany w marcu na...

Kraj, 24 stycznia 2002

Julita Tomczyk została new business managerem w agencji Art FM

Julita Tomczyk objęła stanowisko new business managera w warszawskim oddziale agencji reklamowej Art FM. "Stanowisko, które pani Tomczyk objęła 21...

Kraj, 19 grudnia 2001

First Interactive Polska przygotowała nową wersję witryny www.R1.pl

Agencja First Interactive Polska przygotowała nową wersję witryny www.R1.pl dla koncernu tytoniowego Reemtsma Polska. Wystartowała ona 18 grudnia br. i...