M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Interia (firma)"

Kraj, 25 listopada 2015

Polacy na zakupy przedświąteczne wybierają się do dyskontów

Nasi rodacy w przeciwieństwie do innych, europejskich nacji świąteczne zakupy zrobią w dyskontach. Jednak ich liczba spada - w porównaniu z ub.r. o 7 proc.

Kraj, 4 listopada 2015

Paweł Petkowicz dyrektorem działu sprzedaży e-commerce w grupie WP

Raportuje bezpośrednio do Macieja Kossowskiego, VP sales strategy.

Kraj, 27 października 2015

Interia i DKMS promują ideę dawstwa szpiku

W projekt zaangażował się aktor Piotr Adamczyk.

Kraj, 8 października 2015

Interia kupuje Okazjum

Kolejna akwizycja z sektora retail.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 4 maja 2015

Serenada edukuje konsumentów w nowej kampanii

Za strategię marki i strategię komunikacji odpowiada krakowska agencja Schulz Brand Friendly.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Totalizator reklamuje Multi Multi

Celem loterii i towarzyszącej jej kampanii realizowanej przez Unique One, Fat Baby i ZenithOptimedia jest zmiana percepcji i zwiększenie rozpoznawalności tej gry.

Kraj, 10 marca 2015

"PB": nowym właścicielem TVN-u może zostać właściciel Travel Channel

Według nieoficjalnych informacji dziennika "Puls Biznesu" firma Scripps Network Interactive finalizuje rozmowy w sprawie kupna pakietu kontrolnego telewizyjnej grupy.

Kraj, 10 lutego 2015

Marcin Hajek dyrektorem VoD.pl w Grupie Onet.pl

Do tej pory był dyrektorem działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.

Kraj, 10 lutego 2015

Mnews.tv, bezpłatna telewizja internetowo-mobilna, rozpoczyna nadawanie

Oferta kierowana jest do odbiorców miejskich zainteresowanych tzw. infotainmentem. Mnews.tv należy do platformy mediowej Newsroommedia.

Kraj, 22 stycznia 2015

Krzysztof Kobylarz dyrektorem marketingu i sprzedaży w agencji Ivision.pl

Poprzednio związany był z Interią.

Kraj, 4 grudnia 2014

Debiutuje nowa sieć reklamowa Multi Channel Network

Pokieruje nią Jan Roszkiewicz. Za dział agencyjny odpowiada Krzysztof Łagodzki.

Kraj, 22 października 2014

Ceneo rusza z kampanią reklamową

Internetowa porównywarka cen będzie reklamowana w TV, internecie, radiu i na outdoorze. Promuje mobilną wersję. Kreację przygotował Gong, a media kupił Equinox.

Kraj, 29 września 2014

Interia rusza z jesiennym wsparciem [wideo]

Łączny budżet kampanii w mediach to ok. 15 mln zł.

Kraj, 11 września 2014

Orbit ponownie rusza z akcją ochrony dziecięcych uśmiechów

Wrigley Poland i PCK w drugiej edycji kampanii "Chroń dziecięce uśmiechy".

Kraj, 10 września 2014

Nowa strona główna Interii

Kontent został podzielony na część lifestyle'ową i informacyjną.

Kraj, 5 września 2014

Uzupełnienie: Eternal Monkeys odpowiada za kreację kampanii Interii

Agencja przygotuje materiały we współpracy z działem marketingu i graficznym Interii.

Kraj, 4 września 2014

Interia zmienia wizerunek i będzie prowadzić kampanię

Twórcą nowej identyfikacji wizualnej Interii jest Oskar Podolski, absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Interia uruchamia nową sieć reklamową

AdStyle Network rozpocznie działanie we wrześniu i pokieruje nią Dorota Kapturowska.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Bahlsen odpowiada na Belvitę Mondeleza

Firma wprowadza na rynek Krakuski Galicyjski Młyn.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Allegro reklamuje się kwiatami

Rusza bardzo szeroko zakrojona kampania Allegro reklamująca dział "Ogród".

Kraj, 14 lutego 2014

Brodzik i Wilczak reklamują wspólną ofertę Cyfrowego Polsatu i Plusa [wideo]

CP i Polkomtel zaprezentowały pierwszą wspólną ofertę produktową. Dojdą do tego usługi finansowe i energetyczne.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 18 listopada 2013

Powstała agencja reklamowa WeHaveKids

Jej założycielami są Olga Winiarska (art director) oraz Michał Gajewski (creative director).

Kraj, 31 października 2013

Michelin mierzy ciśnienie na stacjach Statoil

Agencja Allegro zajmuje się organizacją CSR-owej akcji Michelin.

Kraj, 7 października 2013

"Show" z nowym dodatkiem

Dwutygodnik powiększa objętość o suplement "Wielki Świat".

Kraj, 3 października 2013

Bauer wspiera "Grazię" kolejną akcją rabatową

To już druga w tym roku akcja rabatowa magazynu. Tym razem, jak twierdzi wydawca, będzie największa w Polsce.

Kraj, 3 października 2013

Canal+ promuje filmowe i sportowe hity

Kampania, która potrwa do 3 listopada, obejmie ponad 60 stacji TV i 80 rozgłośni radiowych. Uzupełnieniem będzie komunikacja online.

Kraj, 6 sierpnia 2013

Canal+ z kolejną odsłoną kampanii piłkarskiej

Platforma reklamuje transmisje z europejskich lig.

Kraj, 5 sierpnia 2013

NapoleonCat.com zdobywa inwestorów

Knowledge Hub oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania zaangażowały się w platformę wspierającą zarządzanie marką w social mediach.

Kraj, 16 lipca 2013

Sharp promuje duże telewizory - od 50 do 90 cali

Marketer rozda 1,2 tys. nagród za blisko 890 tys. zł.

Kraj, 9 lipca 2013

Adexon kupuje powierzchnie u największych dostawców

Sieć zyskała możliwość zakupu reklam m.in. na takich platformach jak Facebook Exchange czy Google Display Network.

Kraj, 26 czerwca 2013

Za miesiąc brief w przetargu PBI

Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.

Kraj, 17 czerwca 2013

"Show" droższe i w odświeżonej formule

Bauer poprawia jakość pisma magazynu people.

Kraj, 13 czerwca 2013

Interia.pl udoskonala wersję mobilną

Po zmianach m.Interia.pl udostępnia wszystkie serwisy, które znajdują się na stronie głównej.

Kraj, 3 czerwca 2013

Bauer poszerza ofertę reklamową o serwisy magazynów

Wydawca pakietuje serwisy magazynów z Interią.

Kraj, 28 maja 2013

BR TVN uruchamia sieć reklamy Premium Online

W ofercie reklamowej Grupy TVN wprowadzono pakiet obejmujący witryny publikujące kontent wideo.

Kraj, 27 maja 2013

Siedmiu chętnych na badanie polskiego internetu

Do konkursu PBI zgłosiły się: Gemius, AGB Nielsen Media Research, Millward Brown, GfK Polonia, comScore, Interactive Research Center oraz Ipsos.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Interia rusza z wielokanałową kampanią reklamową [wideo]

Koncept kampanii przygotowała agencja Opus B.

Kraj, 21 marca 2013

Kolejny partner YetiPay

Tym razem firma nawiązała współpracę z serwisem Nk.pl.

Kraj, 15 marca 2013

DDB Warszawa i Platige Image z kampanią społeczną

"Pieniądze mogą pokonać raka" na zlecenie Alivii - Fundacji Onkologicznej Osób Młodych.

Kraj, 14 marca 2013

Psychoza w Saturnie

Bardzo "głośna" kampania reklamowa sieci elektromarketów.

Kraj, 11 marca 2013

Magdalena Głębicka w zespole agencji Opcom

Poprzednio związana była z agencją Hand Made.

Kraj, 28 lutego 2013

Interia uruchomiła serwis VoD

Dostęp do filmów jest płatny.

Kraj, 19 lutego 2013

Axa Direct pozwala dowolnie komponować ubezpieczenia

Najnowszej ofercie towarzyszy nowy format komunikacji reklamowej ubezpieczyciela.

Kraj, 11 grudnia 2012

PanMedia Western z Decathlonem pod choinkę

Rusza zimowa kampania sieci sklepów.

Kraj, 7 grudnia 2012

Interia tworzy mobilną wersję Ding.pl

Narzędzie samo rozpoznaje tematykę artykułów, zapamiętując wcześniejsze wybory użytkownika.

Kraj, 14 listopada 2012

Ruszyła kampania "Sporty zimowe"

Decathlon reklamuje się przed zimą.

Kraj, 23 października 2012

Grzegorz Majewski w PHD MD

Zajmie się planowaniem i zakupem powierzchni w internecie dla Toyoty.