M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Intermarche (firma)"

Zagranica, 3 grudnia 2015

Francuska sieć Casino i hiszpańska Dia zawiązują strategiczny alians

Broniąc się przed ekspansją brytyjskich i niemieckich detalistów, francuska sieć Casino oraz hiszpańska Dia utworzyły strategiczny podmiot o nazwie ICDC Services.

Kraj, 17 listopada 2015

Unique One z akcją dla Nestle

Agencja wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii w sieci Intermarche.

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 8 maja 2015

Insignia zatrudnia osoby do działu kreacji

Do agencji dołącza senior art director i copywriter.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Intermarché wdraża nowy koncept i odświeża wygląd supermarketów w Polsce

Focus Advantage przygotowała nową komunikację wizualną i oznakowanie dla ponad 200 supermarketów spożywczych w Polsce.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Intermarché ze świąteczną odsłoną działań

Komunikacja eksponuje nowy projekt kulinarny sieci - Atelier Intermarche.

Kraj, 4 marca 2015

Starcom MediaVest Group poszerza zespół LiquidThread

Do zespołu dołącza Aneta Sternicka. Zajmie się projektami branded content.

Kraj, 11 lutego 2015

IKEA podsumowuje ubiegły rok

Według marketera w 2014 r. IKEA Centers w Polsce odwiedziło 58,3 mln osób.

Zagranica, 27 stycznia 2015

Carrefour ukarany za użycie reklamy porównawczej

Francuski sąd na wniosek sieci Intermarché ukarał Carrefoura kwotą 800 tys. euro za stosowanie w 2013 roku cenowych reklam porównawczych. Co ciekawe, reklamy te były głównie wymierzone w inną, konkurencyjną sieć supermarketów E.Leclerc.

Kraj, 4 grudnia 2014

Bransoletki Yes w prezencie za zakupy w Intermarche

Startuje świąteczna promocja sieci wsparta kampanią.

Kraj, 31 października 2014

Unique One dla Winiar

Agencja stworzyła dla marki akcję promocyjną pod hasłem "Na szlaku smaku".

Kraj, 8 września 2014

Bankomaty Cash 4 You zmienią się w Planet Cash

Firma ITCard, operator tej sieci, drugiej po Euronecie, ma ich obecnie 1,2 tys., a do końca br. postawi kolejne 0,5 tys. Wszystkie mają mieć czytniki biometryczne.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Debiutuje 7Up Mojito

PepsiCo kontynuuje wieloletnią praktykę wprowadzania produktów typu in-out.

Kraj, 25 lipca 2014

Intermarche wprowadza produkty eko i bio marek własnych

Sieć zapewnia, że jako pierwsza w Polsce dokonuje takiego poszerzenia asortymentu w segmencie produktów pielęgnacyjnych i chemii piorącej.

Kraj, 4 lutego 2014

Intermarche Basket Cup z niestandardową kampanią

Firma wykorzystała billboardy AMS jako tablice do koszykówki.

Kraj, 28 stycznia 2014

Nowy gracz na rynku makaronów

Właściciel marki Kinga Pienińska wprowadza na rynek dwa rodzaje makaronów i promuje je w mediach społecznościowych za pomocą brand heroes.

Kraj, 16 stycznia 2014

Nowi ludzie w OS3

Do agencji dołączają Aneta Malinowska i Radosław Stępień.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 20 grudnia 2013

W 840 drogeriach Rossmann można płacić telefonem w systemie IKO

Kolejna duża sieć handlowa umożliwia mobilne płatności w systemie IKO PKO BP.

Kraj, 10 grudnia 2013

Mariusz Maroszek wraca do OS3

Senior digital designer ponownie w agencji.

Kraj, 11 września 2013

Familijne z kampanią w telewizji

Jutrzenka Colian wystartowała z kolejną odsłoną działań dla swojej marki.

Kraj, 4 września 2013

Familijne promują się w sieciach

Marka wafelków Jutrzenki Colian mocno eksponowana w sieciach Carrefour i Intermarche.

Przetargi, 23 sierpnia 2013

OS3 wygrywa przetarg Intermarche

Strony podpisały umowę na stałą współpracę.

Kraj, 7 czerwca 2013

Rewolucja w Intermarche

Nowa kampania sieci supermarketów.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Intermarché prowadzi kampanię wizerunkową [wideo]

Kampania obejmuje stacje ogólnopolskie i tematyczne, dodatkowym wsparciem jest BTL.

Kraj, 22 lutego 2013

Custor z konkursem dla marki Wedel

Łączna wartość nagród w konkursie wynosi 21 tys. zł.

Kraj, 16 października 2012

Muszkieterowie w kampanii społecznej "Sekrety życia"

Sieć supermarketów to główny partner handlowy kampanii, której sponsorem jest firma Mokate.

Kraj, 3 września 2012

Platforma ziemniaczana Knorra startuje

Unilever stawia na promocję "kartoflanych" fiksów.

Przetargi, 6 czerwca 2012

Intermarché zawiesił przetarg na social media

Marketer nie wybrał żadnej agencji w prowadzonym konkursie.

Kraj, 24 października 2011

Intermarche porównuje w reklamie ceny

Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Intermarche kładzie nacisk na niskie i stałe ceny.

Kraj, 12 października 2011

Intermarché inwestuje we własną markę Partyzone

Produkty "imprezowe" reklamowane są w Facebooku oraz w sklepach.

Kraj, 11 maja 2011

Häagen-Dazs z niemiecką celebrytką w reklamach

General Mills chce dotrzeć do czytelników prasy kobiecej, opiniotwórczej i lifestyle'owej.

Kraj, 17 marca 2011

Największa wizerunkowa kampania Intermarché

Sieć supermarketów podkreśla, że specjalizuje się w świeżych produktach.

Kraj, 30 listopada 2010

Nestle Polska i Intermarche realizują wspólną promocję

W puli akcji nagrody o łącznej wartości ponad 80 tys. zł

Kraj, 25 października 2010

Marki własne rosną w kryzysie

Rośnie ich sprzedaż w hipermarketach i dyskontach.

Kraj, 7 września 2010

Intermarche reklamuje marki własne

Sieć prowadzi działania wspierające private labels.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Contact - nowe sklepy Intermarche

Sieć handlowa wprowadza nowy, mniejszy format sklepów.

Kraj, 5 marca 2010

Fashion TV wprowadza wódkę pod marką F Vodka

Stacja telewizyjna o modzie Fashion TV nawiązała współpracę z Fabryką Wódek "Kopernik" w Toruniu, która będzie wytwarzać wódkę pod marką...

Kraj, 14 maja 2009

Gutenberg On Line rozpoczyna współpracę z Billą

Firma Gutenberg On Line specjalizująca się m.in. w kompleksowej obsłudze poligraficznej sieci handlowych rozpoczęła współpracę z siecią supermarketów Billa należącą...

Kraj, 11 marca 2009

Grupa Muszkieterów uruchamia nowe placówki

Grupa Muszkieterów uruchomiła dwa nowe supermarkety - supermarket spożywczy Intermarché w Chojnie (woj. zachodniopomorskie) i supermarket "dom i ogród" Bricomarché...

Kraj, 22 grudnia 2008

Intermarche ma nową stronę internetową

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché (Grupa Muszkieterów) stworzyła nową stronę internetową. Na stronie głównej znajdują się najważniejsze informacje, m.in. o aktualnych...

Kraj, 12 grudnia 2008

Grupa Muszkieterów wprowadza system znakowania żywności

Grupa Muszkieterów wprowadza system znakowania żywności - Dietogram. Opakowania produktów marek własnych dostępnych w supermarketach Intermarché opatrzone będą oznakowaniem informującym...

Kraj, 10 stycznia 2008

AMS utworzył dział współpracy z centrami handlowymi

W strukturze AMS SA, firmy reklamy zewnętrznej, utworzono w pionie sprzedaży dział współpracy z centrami handlowymi. Nowa komórka obsługuje klientów...

Kraj, 21 września 2006

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....

Przetargi, 10 sierpnia 2006

Agencja Zero 2 Inżynieria Marki zdobyła obsługę czterech marek

Agencja reklamowa Zero 2 Inżynieria Marki zdobyła obsługę reklamową czterech nowych marek. Dwie z nich: słone przekąski Salt City i...

Kraj, 9 stycznia 2006

Ewa Aleszczyk-Kalinowska dyrektorem marketingu w Polomarkecie

Ewa Aleszczyk-Kalinowska jest nowym dyrektorem marketingu w sieci detalicznej Polomarket. Wcześniej przez 7 lat pracowała w sieci Intermarche, w ostatnich...

Kraj, 21 grudnia 2005

"Dzień dobry" będzie tygodnikiem, DD Media przejęło spółkę Promotor

Wydawnictwo DD Media zdecydowało o przywróceniu "Dzień dobry" tygodniowej częstotliwości (obecnie ukazuje się dwa razy w tygodniu - w poniedziałki...

Kraj, 3 czerwca 2005

Sieć sklepów Intermarche realizuje letnią akcję promocyjną

Agencja Wanilia po wygranym w marcu br. przetargu przygotowała akcję promocyjną dla sieci sklepów Intermarche. Podstawowym elementem akcji jest kilkunastostronicowa...

Kraj, 10 maja 2005

Sieć Intermarche w kampanii wykorzystuje badania Pentora dotyczące cen produktów

Między 4 a 10 kwietnia br. Instytut Badania Opinii i Rynku "Pentor" przeprowadził badania cen w wybranych hipermarketach, supermarketach i...

Kraj, 22 marca 2005

Danlind rozszerza markę specjalistycznych proszków do prania marki Jelp

Firma Danlind poszerza ofertę specjalistycznych proszków do prania Jelp o nową linię Jelp Soft 2 w 1. Produkt ten łączy...