M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Intermedia (firma)"

Kraj, 13 lipca 2015

Frugo z nową komunikacją i kampanią

Marka z portfolio FoodCare robi "Frugolution".

Kraj, 26 lutego 2015

Startuje pierwsza telewizyjna kampania ZM Szubryt

Działania promują wyroby mięsne zakładu.

Kraj, 9 stycznia 2015

Bartosz Nowak w domu mediowym Intermedia

Agencja ma nowego new business directora.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Sertop otwiera kanał w social mediach

Za komunikację firmy w Facebooku odpowiada agencja OX Media.

Kraj, 20 lipca 2012

Magdalena Rudek dołączyła do FreshMail

Firma ma nowego menedżera ds. baz danych.

Przetargi, 7 września 2011

U2 Media zdobywa budżet Sidoluksa

Agencja pokonała MediaOn w przetargu Lakma Strefy.

Kraj, 14 lipca 2011

Tomasz Kusiak dołączył do zespołu Intermedia

W strukturach domu mediowego obejmie stanowisko account managera.

Kraj, 4 lipca 2011

Nowak dołączyła do Areny

Dom mediowy ma nowego media plannera/buyera.

Kraj, 6 czerwca 2011

Grupa Innovations otwiera oddział w Krakowie

To trzeci oddział firmy obok biur w Warszawie i Krakowie.

Kraj, 1 czerwca 2010

Funkcjonalna Ustronianka w telewizji

Woda mineralna z jodem innowacyjnym produktem w ofercie Ustronianki. Trwa kampania sponsoringowa w TV.

Kraj, 7 maja 2010

Z Intermedia do e-budownictwo

Remigiusz Łagodzki odpowiada za rozbudowę oferty reklamowej Grupy e-budownictwo.

Kraj, 29 kwietnia 2010

Doskonałość w reklamie Ustronianki

Ruszyła skierowana do kobiet kampania promująca wodę mineralną Ustronianka.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Męskie pasje w linii AA

Oceanic wprowadza nową kolekcję kosmetyków AA Men. Po raz pierwszy stosuje pozycjonowanie wiekowe oraz uruchamia specjalny serwis społecznościowy dla przyszłych konsumentów.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Grappa gotowa do kampanii

Ustronianka startuje z pierwszą w historii marki Grappa kampanią ATL.

Przetargi, 13 października 2009

Optimum Media OMD wygrał przetarg Lakmy, broni Lotosa

Optimum Media OMD wygrał w przetargu Lakmy, właściciela marki Sidolux. - Agencja zaproponowała najatrakcyjniejszą ofertę, chcemy też spróbować współpracy z...

Kraj, 12 sierpnia 2009

Oceanic przygotowuje się do jesiennej promocji z wykorzystaniem Kayah

Firma kosmetyczna Oceanic przygotowuje plan działań reklamowych dla swojej najważniejszej marki AA. Tegoroczne aktywności obejmą m.in.: telewizję, prasę, internet oraz...

Kraj, 23 czerwca 2009

Świętokrzyskie rusza z kampanią na antenach TVN

Dziś na antenie TVN po raz pierwszy zostanie wyemitowany specjalnie przygotowany spot reklamujący województwo świętokrzyskie. Reklamy pojawiać się będą do...

Kraj, 8 czerwca 2009

Ustronianka wprowadza pierwszy energetyk w wersji cola, tworząc nową subkategorię; pierwsza w historii kampania w TV

Ustronianka, właściciel marki napoju energetycznego Riders, poszerza go o wariant cola. Produkt dostępny jest w puszce 0,25 l i butelce...

Przetargi, 13 maja 2009

Intersport rezygnuje z wyboru jednego domu mediowego

Sieć sklepów sportowych Intersport zrezygnowała w tym roku z wyboru jednego domu mediowego. - Dzisiaj nie jesteśmy w stanie zadeklarować...

Kraj, 25 marca 2009

Hand Made po raz drugi prowadzi akcję dla Biodermy

Laboratoire Dermatologique "Bioderma" ruszyła z drugą edycją kampanii edukacyjnej "Twoja skóra bez tajemnic". W tegorocznej edycji punkt ciężkości położony jest...

Kraj, 25 marca 2009

Kayah przekonuje do wiosennego przebudzenia z kosmetykami AA

Firma Oceanic rusza z wiosenną kampanią reklamową promującą kosmetyki AA. W kampanii wystąpiła piosenkarka Kayah, ambasadorka marki. W ramach kampanii...

Przetargi, 17 lutego 2009

PanMedia Western wygrał przetarg Wawelu

PanMedia Western zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Wawel, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Po długich negocjacjach z tymi dwoma agencjami...

Kraj, 17 lutego 2009

Intersport obcina budżet o połowę; szuka domu mediowego

Sieć sklepów Intersport w tym roku zmniejszy swój budżet marketingowy o mniej więcej połowę. Jak mówi Artur Mikołajko, prezes zarządu...

Przetargi, 17 grudnia 2008

MPG walczy z dwoma rywalami o budżet Wawelu

Trzy agencje znalazły się na short-liście w przetargu firmy Wawel, producenta słodyczy. Marketer nie podał składu krótkiej listy - wiadomo...

Przetargi, 11 grudnia 2008

Wawel finalizuje przetarg mediowy; siedem agencji w grze

Wawel, producent słodyczy, w najbliższych dniach rozstrzygnie przetarg mediowy. Jak przekazała Dorota Piwowarska, szefowa marketingu spółki, udział w konkursie wzięły:...

Kraj, 14 listopada 2008

Alma Market powiększa dział marketingu

Alma Market wzmacnia dział marketingu, do którego dołączyły dwie nowe osoby. Tomasz Gernand objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu,...

Kraj, 14 października 2008

Rush i Intermedia odpowiedzialne za komunikację Zębca SA

Zakłady Górniczo-Metalowe "Zębiec" SA wystartowały z kampanią promocyjną pod hasłem: "Kotły Zębiec na całe życie" mającą na celu poinformowanie klientów...

Kraj, 26 września 2008

Euro Fragrance reklamuje nowy zapach Paco Rabanne

Dystrybutor Euro Fragrance rozpoczął kampanię reklamową najnowszego zapachu 1 Million marki Paco Rabanne. Grupą docelową perfum są mężczyźni w wieku...

Kraj, 24 września 2008

Margaryna Śniadaniowa wsparta kampanią w TV

Bielmar wspiera kampanią telewizyjną Margarynę Śniadaniową. Działania prowadzone m.in. w: TVP2, TVN, TVP Info i Polsacie, potrwają do końca października...

Kraj, 20 maja 2008

Heads Advertising laureatem nagrody World Media Festival

Telewizyjna kampania reklamowa “Dom pełen energii" zrealizowana dla Polskiej Grupy Energetycznej SA została nagrodzona podczas World Media Festival. Projekt przygotowany...

Kraj, 19 maja 2008

Katarzyna Herman promuje wodę Ustronianka

Wytwórnia Naturalnych Wód Mineralnych "Ustronianka" rozpoczęła kampanię wody o tej samej nazwie - Ustronianka. Twarzą kampanii została aktorka Katarzyna Herman....

Kraj, 22 kwietnia 2008

Oceanic reklamuje w telewizji nową linię AA Prestige Diamond Skin

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" rozpoczęło kampanię reklamową nowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych AA Prestige Diamond Skin przeznaczonych dla kobiet powyżej 45. roku...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Oceanic o 60 proc. zwiększy w tym roku budżet marketingowy

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" zwiększy tegoroczne wydatki marketingowe o około 60 proc. w stosunku do ub.r. Według danych Expert Monitora za...

Kraj, 17 kwietnia 2008

Bioderma opiera koncept kreatywny na walce ze stereotypami

Laboratoire Dermatologique "Bioderma" wspiera kampanią reklamową ogólnopolską akcję "Twoja skóra bez tajemnic". Motywem przewodnim komunikacji są kolorowe kulki, które symbolizują...

Kraj, 29 stycznia 2008

Mokate, wspierając Minutkę, inwestuje w sponsoring

Pod hasłem "Minutka - Twoja chwila przyjemności" wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Minutka - herbaty z portfolio spółki Mokate....

Kraj, 29 października 2007

Clovin wprowadza pierwszy proszek ekologiczny Clever Free; rusza kampania

Firma Clovin, producent m.in. środków czystości, wprowadza pierwszy na polskim rynku ekologiczny proszek do prania. Po raz pierwszy w swojej...

Kraj, 23 listopada 2006

Sieć handlowa Lewiatan po raz pierwszy w telewizji

Sieć handlowa Lewiatan prowadzi swoją pierwszą telewizyjną kampanię wizerunkową. Główne hasło to "Lewiatan - twój dobry sąsiad". Kampania obejmuje TVP1,...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Neonet rozpocznie współpracę z Mediaedge:cia

Firma Neonet SA, sieć sprzedaży hurtowej i detalicznej sprzętu AGD i RTV, powierzy obsługę swojego budżetu mediowego domowi mediowemu Mediaedge:cia,...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Nicole Soszyńska wystąpiła w billboardach sponsorskich firmy Oceanic

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic prowadzi telewizyjną akcję sponsoringową linii kosmetyków AA Help. W stacjach telewizyjnych TVP2 i TVN...

Kraj, 28 listopada 2005

Dax Cosmetics wprowadza nową serię kosmetyków dla panów

Laboratorium Badawczo-Rozwojowe firmy Dax Cosmetics opracowało nową serię kosmetyków do męskiej pielęgnacji. Linia kosmetyków Daxmen to 9 preparatów do pielęgnacji...

Kraj, 27 października 2005

Dax Cosmetics wspiera upominkowe zestawy swoich produktów spotami sponsorskimi

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics przygotowała z okazji świąt Bożego Narodzenia specjalne upominkowe zestawy kosmetyków. Przygotowano ich w sumie 17. Wykorzystywane...

Kraj, 27 października 2005

SM Gostyń przez dwa miesiące będzie reklamować Mleko Zagęszczone w telewizji

Spółdzielnia Mleczarska Gostyń rozpoczęła kampanię sponsoringową Mleka Zagęszczonego pod marką Gostyń. Za kreację i produkcję billboardu sponsorskiego odpowiada studio produkcyjne...

Kraj, 14 października 2005

Agata Kurek-Stec specjalistą ds. promocji w Polskich Książkach Telefonicznych

Agata Kurek-Stec rozpoczęła pracę w firmie Polskie Książki Telefoniczne jako specjalista ds. promocji. Będzie odpowiedzialna za działania z zakresu BTL,...

Kraj, 13 października 2005

Roleski wprowadza 5 nowych smaków musztardy, informuje o tym w kampanii i działaniach BTL

Partner ASM rozpoczęła realizację akcji degustacyjnej dla firmy Roleski Sp. z o.o. Akcja obejmuje pięć rodzajów musztard z serii Musztardy...

Przetargi, 23 września 2005

Grupa Neonet kończy przetarg na obsługę mediową

Grupa Neonet SA, właściciel sieci sklepów z produktami AGD/RTV, kończy procedury przetargu mediowego. Informację potwierdziła Magda Kołodziejczyk zajmująca się public...

Kraj, 18 lipca 2005

Wojciech Guzik przeszedł z PBI do domu mediowego Intermedia

Wojciech Guzik, dotychczasowy prezes zarządu Polskich Badań Internetu (PBI), objął stanowisko media and research managera w domu mediowym Intermedia. W...

Kraj, 14 lutego 2001

AMERBANK ROZPISAŁ PRZETARG NA SWÓJ BUDŻET REKLAMOWY

Do przetargu na obsługę full service amerykańskiego AmerBank SA przystąpiło 15 agencji, w tym m.in.: Propaganda, Capitol, Papagayo, CR Media,...