M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Internet Advertising Bureau (firma)"

Zagranica, 15 kwietnia 2011

Reklamy behawioralne oflagowane

Reklamy skierowane do użytkowników i wykorzystujące historię ich zachowań w sieci będą specjalnie oflagowane - postanowiły europejskie środowiska internetowo-marketingowe.

Zagranica, 27 stycznia 2011

Havas tworzy strukturę socialmediową

Neil Kleiner i Amy Kean odpowiadają za rozwój nowej marki Havas Media Social.

Zagranica, 1 października 2009

Na Wyspach internet przebija TV

Niewykluczone, że Wielka Brytania to pierwszy z większych rynków reklamy, gdzie wydatki w internecie są już większe niż w telewizji....

Zagranica, 13 maja 2009

Martin Sorrell radzi na YouTube, jak przetrwać recesję

Martin Sorrell, CEO WPP Group, jest "gwiazdą" wspólnego projektu internetowego Google, "The Daily Telegraph" i London Business School, w którym...

Zagranica, 5 marca 2009

IAB tworzy kodeks postępowania w zakresie baz danych online

Internet Advertising Bureau (IAB) wprowadziło w Wielkiej Brytanii samoregulację dotyczącą zbierania danych na temat zachowań konsumentów w internecie. AOL, Google...

Zagranica, 8 października 2008

Wydatki na reklamę online wzrosły o 21 proc. w I połowie br.

Według raportu Internet Advertising Bureau wydatki na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii wzrosły o 21 proc. w I połowie br....

Zagranica, 8 sierpnia 2008

IAB przygotowała standardy reklamy wideo

Internet Advertising Bureau (IAB) przygotowała propozycje standardów reklamy wideo. Kluczowe zalecenia to m.in. czas trwania reklamy mniejszy lub równy 15...

Zagranica, 9 kwietnia 2008

Wydatki na online przebiją telewizję w 2009 roku

Jak przewidują twórcy raportu Internet Advertising Bureau (IAB), wydatki na reklamę online w Wielkiej Brytanii przewyższą te na telewizję już...

Kraj, 5 lipca 2007

IAB Polska - zmiany w nazwie i zarządzie, decyzja o powołaniu grup roboczych

Rada nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska na swoim ostatnim posiedzeniu zaaprobowała powołanie tzw. grup roboczych, przyjęła nowych członków...

Zagranica, 3 listopada 2006

Wydatki na reklamę kinową w Wielkiej Brytanii wzrosły o 11 proc.

W pierwszych trzech kwartałach br. przychody z reklam w kinach wzrosły w Wielkiej Brytanii o 11,1 proc., podczas gdy inne...

Zagranica, 28 czerwca 2006

Wielka Brytania bliżej standardu badań internetu

W Wielkiej Brytanii branża internetowa jest bliska ustalenia standardu badań. Porozumieli się w tej sprawie przedstawiciele Internet Advertising Bureau (IAB)...

Zagranica, 7 maja 2004

IAB ogranicza pop-upy

Organizacja zrzeszająca firmy e-marketingowe Internet Advertising Bureau (IAB) chce ograniczyć liczbę reklam typu pop-up i pop-under. IAB zamierza w nowej...

Kraj, 28 października 2003

Interactive Advertising Bureau zajmie się nie tylko internetem

Planowane na środę walne zgromadzenie członków Interactive Advertising Bureau (IAB) wybierze nowy zarząd stowarzyszenia, który ma zreformować działanie tej organizacji....

Kraj, 28 października 2003

Interactive Advertising Bureau zajmie się nie tylko internetem

Planowane na środę walne zgromadzenie członków Interactive Advertising Bureau (IAB) wybierze nowy zarząd stowarzyszenia, który ma zreformować działanie tej organizacji....

Kraj, 3 grudnia 2002

Budżet promocyjny Polski na rzecz wstąpienia do UE wynosi 7,2 mln zł

Slawomir Wiatr, pełnomocnik rządu ds. informacji europejskiej, poinformował, że budżet akcji promocyjnej Polski na rzecz jej przystąpienia do Unii Europejskiej...

Zagranica, 14 listopada 2002

Wydatki francuskich reklamodawców na internet wciąż rosną

Francuscy marketerzy wydali w I półroczu br. na reklamę w internecie 127 mln dol. W ten sposób potwierdziła się teza,...

Zagranica, 19 listopada 2001

Rynek brytyjski odnotował wzrost zainteresowania reklamą online

Zgodnie z opublikowanymi przez Internet Advertising Bureau (IAB) z Wielkiej Brytanii danymi w pierwszej połowie br. reklamodawcy wydali na Internet...