M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Intersport (firma)"

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Multikino partnerem akcji Visy i BP

Osoby kupujące paliwo na stacjach BP, płacąc kartą Visa, mogą kupować bilety na seanse filmowe 2D od poniedziałku do piątku za 10 zł.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Visa Europe rozpoczyna kampanię ogólnopolską

Organizacja współpracuje z siecią Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizzą.

Kraj, 4 lutego 2014

Grześki z promocją i zapowiedzią kontynuacji "Zero bujdy"

Startuje zimowa akcja wafelków we współpracy z siecią Intersport.

Kraj, 22 maja 2013

Kubuś zaprasza dzieci do aktywności fizycznej

Marka Maspeksu po raz trzeci organizuje akcję dla miłośników biegania - Waterrr Sport Run.

Kraj, 19 marca 2013

Divante została częścią OEX

Outsourcing Experts przejął pakiet większościowy Divante. Wartość transakcji nie została ujawniona.

Kraj, 24 stycznia 2013

Wizard pracuje dla Intersportu

Agencja zrealizowała kampanię w internecie dla marki Energetics.

Kraj, 8 marca 2012

Slavek i Slavko w Polsce i Europie

Kolporter rozpoczął dystrybucję maskotek Euro 2012.

Kraj, 13 lutego 2012

Intersport rusza z projektem nawiązującym do Euro 2012

Sieć sklepów chce wykorzystać przyznany jej tytuł oficjalnego sklepu sportowego z licencjonowanymi produktami UEFA Euro 2012. W ubiegłym roku odnotowała najgorsze wyniki finansowe w swojej historii.

Kraj, 6 października 2011

Divante odpowiada za e-commerce Intersportu

Ideacto, agencja wchodząca w skład grupy Divante, również będzie pracować przy tym projekcie. Będzie odpowiadać za kreację i budżet marketingowy klienta.

Kraj, 23 sierpnia 2011

Oficjalny detalista UEFA Euro 2012 we wrześniu

Przedłużają się negocjacje w sprawie sieci handlowej sprzedającej gadżety Euro 2012.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Puma o powrocie do szkoły

W wybranych sieciach sportowych i sklepach Pumy rozpoczynają się specjalne działania sprzedażowe i reklamowe skierowane do młodzieży.

Kraj, 12 lipca 2011

Wizard promuje Intersport z okazji Euro 2012

Agencja zajęła się kompleksową obsługą projektu nawiązującego do przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Kraj, 29 czerwca 2011

UEFA zaczyna sprzedaż licencjonowanych gadżetów

Już za parę dni na półkach pojawią się gadżety z logo rozgrywek piłkarskich Euro 2012.

Kraj, 17 czerwca 2011

Już 30 firm licencjobiorcami UEFA

Rośnie liczba marketerów, którzy z okazji Euro 2012 będą mogli korzystać ze znaków UEFA.

Przetargi, 1 czerwca 2011

Value Media i CubeGroup wygrały przetarg PKO BP

Value Media zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem mediów internetowych, zaś CubeGroup - działaniami SEM.

Kraj, 22 marca 2011

Puma tworzy zespół marketingowy dla sekcji biegowej

Trzyosobowy team zajmie się promocją biegania i sprzętu w firmie Puma. Zespół złożony z fanów biegania zastąpił Pawła Januszewskiego.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Partyka i Chmara dla Pumy

Puma rusza z akcją promującą najnowszą linię obuwia do biegania. Działania prowadzone będą w sieci Intersport. W gronie ekspertów pojawią się znani polscy lekkoatleci.

Kraj, 16 lutego 2010

Intersport ruszył z intensywną kampanią wyprzedażową

Sieć sklepów sportowych Intersport rozpoczęła największą od kilku lat kampanię reklamową. Jest ona związana z akcją wyprzedaży asortymentu zimowego. Wartość...

Kraj, 17 grudnia 2009

Asics chce dotrzeć do masowych klientów

Asics Polska zamierza najbliższy rok poświęcić na dotarcie do bardziej masowego konsumenta. Do tej pory marka była kojarzona przede wszystkim...

Kraj, 4 grudnia 2009

Intersport po raz pierwszy inwestuje w reklamę w telewizji

Sieć sklepów Intersport we współpracy z marką odzieżową The North Face rozpoczęły kampanię wizerunkowo- sprzedażową. Jest to pierwsza kampania telewizyjna...

Kraj, 24 sierpnia 2009

Puma i Intersport zachęcają do powrotu do szkoły

Puma ruszyła z akcją promocyjną związaną ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Projekt prowadzony jest we współpracy z siecią sklepów...

Kraj, 24 lipca 2009

Insignia i Sare współpracują w zakresie e-mail marketingu

Agencja interaktywna Insignia i e-mailmarketingowa Sare podpisały umowę o strategicznej współpracy w zakresie kompleksowych działań e-mailmarketingowych. Pierwszymi wspólnie obsługiwanymi klientami...

Przetargi, 13 maja 2009

Intersport rezygnuje z wyboru jednego domu mediowego

Sieć sklepów sportowych Intersport zrezygnowała w tym roku z wyboru jednego domu mediowego. - Dzisiaj nie jesteśmy w stanie zadeklarować...

Kraj, 5 marca 2009

Nike będzie reklamował akcję "Nike Ona czy On"

Firma Nike przygotowuje kampanię reklamową akcji skierowanej do biegaczy "Nike Ona czy On". W ramach tego projektu promowany jest system...

Kraj, 17 lutego 2009

Intersport obcina budżet o połowę; szuka domu mediowego

Sieć sklepów Intersport w tym roku zmniejszy swój budżet marketingowy o mniej więcej połowę. Jak mówi Artur Mikołajko, prezes zarządu...

Kraj, 23 lipca 2008

Intersport planuje 15-proc. udział marek własnych w asortymencie

Sieć sklepów Intersport planuje, że w Polsce udział marek własnych w asortymencie osiągnie docelowo 15 proc. Detalista od stycznia 2006...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Artur Boruc i Ebi Smolarek w promocji nowej kolekcji Pumy

Producent odzieży sportowej Puma kontynuuje rozpoczętą w styczniu br. kampanię reklamową Until Then. Tym razem wykorzystuje wizerunek znanych polskich piłkarzy...

Kraj, 7 marca 2008

Zenithmedia zaplanował kampanię wspierającą promocję butów Puma Complete

Dom mediowy Zenithmedia zajął się planowaniem i zakupem mediów dla kampanii towarzyszącej promocji butów marki Puma z linii Puma Complete...

Kraj, 26 czerwca 2006

Intersport Polska wprowadza marki własne, docelowo mają one stanowić ok. 15 proc. sprzedaży

Intersport Polska wprowadza do polskiej sieci sklepów Intersport marki własne oferowane przez tę grupę na innych rynkach. Jak mówi Agnieszka...