Amerykańska firma ma zapłacić 997 mln euro (1,23 mld dol.) kary za nielegalne umowy z Apple.
Firma właśnie wypuściła aplikację, która pozwoli sprawdzić, czy inteligentny zegarek może wychwycić zaburzenia rytmu serca.
Kwartalne przychody koncernu okazały się lepsze niż prognozowano.
Także łączny udział urządzeń Apple w odsłonach maleje, chociaż nadal wynosi ok. 20 proc.
Zara w kilku największych swoich sklepach w Hiszpanii rozpoczyna pilotażowy program związany z najnowszymi technologiami.
Firma Criteo przedstawiła dane z globalnego badania dotyczącego e-handlu.
Roczny zysk firmy wzrósł o 12 proc. i osiągnął pułap 8,5 mld dolarów. Do dobrego wyniku przyczyniła się przede wszystkim sprzedaż w IV kwartale (w Apple rok finansowy kończy się 27 września) blisko 40 milionów sztuk iPhone'ów.
Przedświąteczna ofensywa produktowa giganta z Mountain View.
Kampania towarzyszy premierze serialu.
Dwóch technologicznych gigantów zawarło porozumienie o działaniach o charakterze B2B.
Aplikacja przeznaczona jest na telefony i tablety marki Apple.
Scott Trattner zostaje dyrektorem kreatywnym Facebooka.
Wydawca przygotował tabletową edycję "Continents".
Najstarszy branżowy serwis o marketingu i reklamie teraz jako aplikacja.
Firma wprowadza kolejne wersje iPada i iPada mini, które mają ożywić sprzedaż.
Ogilvy PR i Ambient Polska przygotowały niestandardową akcję dla sieci sklepów iSpot.
Agencja wchodząca w skład McCann Worldgroup poprowadzi aktywację dla marki.
Kalifornijska firma być może wypuści większe telefony już w przyszłym roku.
Coraz częściej smartfony służą do porównywania cen - wynika z analizy przygotowanej przez DDB Warszawa i Ceneo.
Sieć restauracji przygotowała mocne wsparcie reklamowe dla tej akcji.
Artystka szuka podmiotu, który sfinansuje aplikację Biophilia na Androida i Windows 8.
Markę z jabłkiem pokonała spółka Exxon Mobil.
Wydawca planuje pismo parentingowo-lifestyle'owe.
Działania promocyjne odbywają się pod hasłem "Kulinarna podróż z Oliwierem".
DDB Warszawa podsumowuje pierwsze tygodnie swojego "inspiracyjnego" projektu.
Ringier Axel Springer Polska bada rynek magazynów biznesowych. Stawia jednak na właścicieli niedużych firm.
Magazyn kobiecy tylko na tablety znalazł się w czołówce bezpłatnych polskich aplikacji.
Urządzenia pojawią się w samolotach całej floty. Są również plany uruchomienia hotspotów na pokładach maszyn.
IPady Apple sprzedają się 30 razy lepiej niż Samsunga.
Apple pod koniec br. zapowiedział wprowadzenie nowego Mini iPada. To bardzo zła wiadomość dla Google'a i Microsoftu - twierdzą analitycy rynku.
Brytyjski detalista rozważa wzmocnienie swojej obecności w co najmniej kilku kanałach komunikacyjnych.
Sieć pizzerii zaprezentowała rewelacyjne rezultaty e-commerce i m-commerce w Wielkiej Brytanii.
McDonald's prowadzi program pilotażowy, w którym restauracje będą bardziej przyjazne rodzinie.
W kampanii wykorzystano m.in. targetowanie behawioralne z RTB.
Ich sprzedaż ma się rozpocząć w lutym br., a cena ma wynosić 100 dolarów.
Wydawca wprowadza nowe funkcjonalności do aplikacji na iPada.
Agencja Think Kong wydała grę zręcznościową nawiązującą do wyczynu najsłynniejszego kapitana polskiej żeglugi powietrznej - Tadeusza Wrony. Program dostępny jest za darmo dla posiadaczy urządzeń z logo jabłka w App Store.