M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ipsos (firma)"

Kraj, 1 grudnia 2015

Prawie 30 proc. polskich e-konsumentów kupuje za granicą

Według raportu firmy PayPal coraz częściej Polacy kupują przez internet nie tylko w Wielkiej Brytanii i USA, ale także w Chinach.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Anna Karczmarczuk prezesem Ipsosa

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. kontaktów z klientami w TNS Polska.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Marcin Trzciński przeszedł do Millward Brown

Będzie pełnić funkcję research unit managera.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Wartość rynku badawczego monitorowanego przez OFBOR w ub.r. to 583 mln zł

Top 5 firm badawczych pod względem przychodu otwiera Nielsen z kwotą 127,3 mln zł.

Kraj, 17 marca 2014

Nowy zespół badawczy w Millward Brown

Wraz z Piotrem Ciąćką, szefem nowego zespołu, do Millward Brown przeszło sześcioro badaczy z instytutu Ipsos.

Kraj, 17 marca 2014

Pomimo ścięcia wydatków reklamowych znajomość marki BPH w ub.r. wzrosła o 4 pkt proc.

Akcja "Zwykły bohater" i promowanie wizerunku banku "fair play" przyniosły pozytywny skutek.

Kraj, 29 stycznia 2014

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Kraj, 22 stycznia 2014

Polskie Badania Internetu ruszą w lutym z konkursem ofert

Spółka szuka wykonawcy badania.

Kraj, 8 stycznia 2014

IBO uruchomił projekt badawczy Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, podpisała umowy z firmami badawczymi Millward Brown i Ipsos.

Kraj, 2 stycznia 2014

Telekomy królują w rankingu ulubionych reklam

Lowe Media przygotował kolejny ranking ulubionych reklam Polaków.

Kraj, 18 grudnia 2013

Żubr i Play najbardziej lubianymi reklamami

Lowe Media ponownie podsumowuje najbardziej lubiane reklamy.

Kraj, 29 listopada 2013

Małgorzata Półtorak partnerem w Zymetrii

Badaczka dołącza do firmy analityczno-badawczej stowarzyszonej ze Stratosferą.

Kraj, 13 listopada 2013

Byli badacze Ipsos i 4P Research Mix tworzą Smartscope

Na rynku debiutuje nowa firma badawcza.

Kraj, 19 września 2013

Zymetria uruchamia nowe społeczności badawcze

Społeczności tworzone przez Zymetrię powstają na dedykowanych portalach badawczych będących autorskim narzędziem firmy.

Kraj, 4 września 2013

Brief na badania PBI ma być gotowy w październiku

Udziałowcy wciąż pracują nad założeniami badania.

Kraj, 27 sierpnia 2013

Porównywarka w smartfonie coraz popularniejsza

Coraz częściej smartfony służą do porównywania cen - wynika z analizy przygotowanej przez DDB Warszawa i Ceneo.

Kraj, 28 czerwca 2013

Lowe Media bada zapamiętywanie reklam TV

Dom mediowy rusza z nowym projektem badawczym "Spot Liga by Lowe Media" analizującym zapamiętywanie reklam.

Kraj, 26 czerwca 2013

Za miesiąc brief w przetargu PBI

Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.

Kraj, 20 czerwca 2013

Polacy gotowi na mobilną bankowość bardziej niż reszta Europy

Tak przynajmniej wynika z badań Ipsosu przeprowadzonych na zlecenie ING Banku.

Kraj, 18 czerwca 2013

Ponad 30 proc. firm w ostatnich pięciu latach przeprowadziło rebranding

Ipsos zrealizował badania dla Grupy OEX.

Kraj, 27 maja 2013

Siedmiu chętnych na badanie polskiego internetu

Do konkursu PBI zgłosiły się: Gemius, AGB Nielsen Media Research, Millward Brown, GfK Polonia, comScore, Interactive Research Center oraz Ipsos.

Kraj, 13 marca 2013

Maciej Kruk kierownikiem zespołu jakościowego w Ipsosie

Badacz po przerwie wraca do Ipsosu.

Kraj, 25 lutego 2013

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów w górę

Według Ipsosu I kwartał roku 2013 z większymi nadziejami.

Kraj, 14 lutego 2013

Ipsos wprowadza nową metodę badawczą

Nowe narzędzie nosi nazwę WAO!, co jest skrótem od Wallet Allocation Optimizer.

Kraj, 28 stycznia 2013

5,5 mln Polaków korzysta regularnie z internetu w telefonie

Aegis Media Polska zbadał mobilne medium.

Kraj, 6 grudnia 2012

Ipsos Loyalty ma nowego dyrektora

Andrzej Anterszlak objął w firmie kierownicze stanowisko.

Kraj, 18 października 2012

Elżbieta Bujak kierownikiem zespołu w Ipsosie

Badaczka pokieruje jednym z czterech zespołów badań jakościowych.

Kraj, 18 września 2012

Trzy osoby przeszły do Ipsosa z 4P Research Mix

Tomasz Dulinicz pokieruje jednym z zespołów badań ilościowych w Ipsosie.

Kraj, 14 września 2012

Agnieszka Bubak kierownikiem zespołu jakościowego w Ipsosie

Awans w strukturach firmy badawczej.

Kraj, 13 września 2012

Izabela Żeszczyńska i Maciej Gerc w Grupie IQS

Dwoje badaczy wraca do firmy po kilkuletniej przerwie.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Przemysław Baliński w MB SMG/KRC

Firma ma nowego badacza.

Kraj, 11 lipca 2012

Rąbińska przeszła z TNS Polska do Ipsosu

Firma badawcza ma nowego senior project managera.

Kraj, 25 kwietnia 2012

Pierwszy produkt PepsiCo ze stewią

Wariant light Lipton Ice Tea używa nowego naturalnego słodzika, który może przekonać do kategorii konsumentów unikających dotychczas napojów niskokalorycznych.

Zagranica, 11 kwietnia 2012

Szef grupy Aegis zarobił 1,62 mln funtów

Jerry Buhlmann, szef grupy Aegis, zarobił w ub.r. 1,62 mln funtów, z czego 600 tys. funtów stanowiła premia przyznana za wyniki podległych mu struktur.

Kraj, 6 marca 2012

GfK zbada dla TVP osobowości telewizyjne

Instytut wygrał przetarg nadawcy publicznego.

Kraj, 7 lutego 2012

Agata Kuśnierek w Ipsosie

Badaczka rozpoczyna pracę w dziale Ipsos Loyalty.

Kraj, 6 lutego 2012

Sprostowanie: Nie wiadomo, kto się zajmie standardem badań outdooru

Firmy reklamy zewnętrznej utrzymują, że nie wybrały firmy badawczej, z którą mają współpracować przy pomiarach. Sprostowanie w tej sprawie nadesłał Waldemar Kruk ze spółki Polskie Badania Outdooru.

Kraj, 3 lutego 2012

Jacek Otffinowski szefem Ipsos ASI w Afryce

Polski menedżer przenosi się do Nairobi.

Artykuły weekendowe, 3 lutego 2012

Styczniowe nastroje Polaków

Od listopada ub.r. nie widać znaczącej zwyżki optymizmu.

Kraj, 31 stycznia 2012

Ipsos po fuzji z Synovate

Zespół menedżerski nowej struktury tworzą po połączeniu specjaliści z obu firm.

Zagranica, 4 stycznia 2012

Oglądalność TV w pecetach nie rośnie

Z badań wynika, że korzystanie z komputerów w celu oglądania TV w Wielkiej Brytanii jest w fazie stagnacji.

Kraj, 8 grudnia 2011

Ustawa refundacyjna może dotknąć branżę badawczą

Zmiany w regulacjach dotyczące farmaceutyków spowodują obniżenie budżetów na badania i marketing services.

Zagranica, 8 grudnia 2011

Ekskluzywna umowa VivaKi z Microsoftem

Grupa domów mediowych zaoferuje klientom przedpremierową reklamę w aplikacjach Xbox Live.

Kraj, 5 grudnia 2011

Ipsos informuje o znacznym pogorszeniu nastrojów konsumenckich

W listopadzie br. nastroje konsumenckie Polaków były najniższe od dwóch lat.

Kraj, 29 listopada 2011

Kurt Thompson pokieruje połączonym Ipsosem i Synovate

Dotychczasowy dyr. generalny Synovate w naszym regionie pokieruje połączoną firmą pod marką Ipsos.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

Zdrowe jedzenie, czyli co?

Ipsos opublikował raport "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków". Na przestrzeni obserwowanych pięciu lat percepcja Polaków na to, co nazywamy zdrowym żywieniem, ewoluuje nieznacznie.

Kraj, 13 października 2011

Ipsos ma przejąć Synovate w Polsce do końca roku

Po sfinalizowaniu transakcji w skali globalnej lokalne oddziały obu firm rozpoczęły rozmowy o połączeniu.

Artykuły weekendowe, 30 września 2011

Polacy nie ulegają kryzysowej panice

Jak podaje Ipsos, minimalnie wzrosła skłonność Polaków do zakupów. W narodzie panuje umiarkowany optymizm.

Artykuły weekendowe, 30 września 2011

Według Ipsosu rzadziej jemy poza domem

Jak pokazuje najnowsza edycja raportu "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków", w ciągu ostatniego roku zmniejszyła się liczba osób jedzących czasem posiłki poza domem. W porównaniu z rokiem 2010 zmalał także odsetek osób kupujących kanapki i sałatki w miejscu pracy.

Kraj, 19 września 2011

Raport "Męskość 2011" dla marketerów i kreatywnych

Raport zawiera rekomendacje dotyczące komunikacji marketingowej, wykorzystującej wizerunek mężczyzn i motywy męskości. Łączy informacje zebrane za pomocą analizy semiotycznej, analizy ukrytych metafor oraz obserwacji etnograficznych. Jego koszt, wraz z jednodniowym warsztatem, wynosi 35 tys. zł.