M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IQS & Quant Group (firma)"

Przetargi, 8 czerwca 2010

PBS DGA będzie pracować dla POT

Instytut zbada skuteczność kampanii promującej Polskę wschodnią.

Kraj, 18 maja 2010

Lisner stawia na sałatki

Coraz większa konsumpcja gotowych sałatek zachęciła Lisnera do wsparcia tej kategorii indywidualną kampanią. Firma chce zwiększyć swoje udziały w kategorii.

Kraj, 8 stycznia 2010

Matt Wójcik i Joanna Gawroniak na czele nowych struktur IQS

Grupa badawcza IQS zmieniła kształt struktury firmy. Począwszy od 2010 r. zaczęły działać dwa zespoły obsługi klienta, którymi zarządzają Joanna...

Kraj, 23 czerwca 2009

CEDC wzmacnia pozycję Absolwenta nową butelką i komunikacją

Firma CEDC wzmacnia pozycję wódki Absolwent nową butelką i komunikacją. To pierwsza od wielu lat kampania tej marki. Absolwent to...

Kraj, 16 kwietnia 2009

4P Research Mix większy o cztery nowe osoby

Anna Stawiska jako kierownik projektu rozpoczyna pracę w zespole ilościowym Tomasza Dulinicza w 4P Research Mix. Przeszła do agencji z...

Zagranica, 2 kwietnia 2009

Second Life bez marek i użytkowników

Wirtualny świat Second Life stracił zainteresowanie marketerów i większości użytkowników. Według "The Daily Telegraph" w ostatnim czasie z serwisu korzystało...

Kraj, 26 lutego 2009

Jacek Mrzygłód zajmie się rozwojem badań online w Web Search Factory Polska

Do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska dołączył Jacek Mrzygłód. Na nowo utworzonym stanowisku market intelligence managera zajmie się...

Kraj, 10 lutego 2009

Kamila Janiszek dyrektorem badań jakościowych w Ipsos Marketing

Kamila Janiszek została dyrektorem badań jakościowych w Ipsos Marketing, dziale firmy Ipsos specjalizującym się w badaniach wspierających rozwój nowych produktów...

Kraj, 14 stycznia 2009

IQS rozwija nowy model biznesowy; rozmawia ze znanymi menedżerami

Grupa badawcza IQS zamierza tworzyć nowe, ściśle sprofilowane spółki, opierając się na menedżerach, których chce pozyskać z innych firm. Obecnie...

Kraj, 12 stycznia 2009

Paweł Kolenda odpowiada za badania ilościowe w IQS; zmiany w sprzedaży

Paweł Kolenda objął stanowisko senior research managera w firmie badawczej IQS & Quant Group i będzie odpowiedzialny za analizy ilościowe....

Kraj, 2 grudnia 2008

Alina Lempa dyrektor zarządzającą IQS & Quant Group

Alina Lempa została dyrektor zarządzającą grupy badawczej IQS & Quant Group. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, gdzie od 2004 r....

Kraj, 24 października 2008

IQS & Quant Group będzie inwestować w spółki specjalistyczne

Firma badawcza IQS & Quant Group zapowiada inwestycje w wyspecjalizowane spółki badawcze. Wkrótce w ramach grupy powstanie kolejna, która zajmie...

Kraj, 13 października 2008

IQS i PBS podjęły decyzję o strategicznej współpracy

Firmy badawcze IQS & Quant Group i PBS DGA podjęły decyzję o nawiązaniu strategicznej współpracy przy realizacji projektów analitycznych. Chodzi...

Kraj, 18 lipca 2008

Bogna Balicka i Agnieszka Gozdek partnerami w Stratosferze

Bogna Balicka i Agnieszka Gozdek, dotychczas stratedzy w Stratosfera Added Value, firmie specjalizującej się w marketingu strategicznym, awansowały na stanowiska...

Kraj, 6 maja 2008

Kofola odświeża markę Jupi

Kofola przeprowadza relaunch napojów Jupi w Polsce i w Czechach. Zmiany obejmują nowy design opakowania, odświeżone logo, a przede wszystkim...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Korbel i Kostka-Zawadzki tworzą Effective Communication

Edward Korbel i Robert Kostka-Zawadzki otwierają firmę badawczo-konsultingową Effective Communication. CATI Express - błyskawiczne badanie rynku - oraz Webscout -...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Kofola wprowadza wodę smakową dla dzieci - Jupik Aqua

Firma Kofola rozszerza markę Jupik. Oprócz napojów owocowych będzie teraz sprzedawać pod tym brandem także wody smakowe Jupik Aqua adresowane...

Kraj, 31 marca 2008

Według OFBOR rynek badań jest wart blisko 600 mln zł

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) opublikowała wyniki audytu przychodów firm badawczych, z którego wynika, że wartość rynku usług...

Kraj, 20 marca 2008

IQS & Quant Group chce wydać blisko 1 mln zł na inwestycje

Firma badawcza IQS & Quant Group po fiasku rozmów z potencjalnymi inwestorami branżowymi podjęła decyzję o rozpoczęciu inwestycji w spółce....

Kraj, 11 stycznia 2008

Bartłomiej Gomółka nowym szefem strategii w Grey

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wprowadza zmiany w dziale strategii. Ewelina Sęk, która od 1 lipca 2006 r. pełniła funkcję...

Kraj, 7 stycznia 2008

IQS & Quant Group dzieli kompetencje w zakresie research consultingu

Firma badawcza IQS & Quant Group nie zamierza zatrudniać następcy Michała Kociankowskiego, który do tej pory kierował zespołem research consultingu...

Kraj, 3 stycznia 2008

Michał Kociankowski strategy directorem Y&R; powstaje BAV Consulting

Michał Kociankowski objął stanowisko strategy directora w agencji reklamowej Young & Rubicam Brands. Będzie odpowiedzialny za planowanie strategiczne dla marek...

Kraj, 20 grudnia 2007

Michał Berezowski client service directorem IQS & Quant Group

Michał Berezowski zajmujący dotychczas stanowisko public relations managera będzie od stycznia 2008 r. pełnił funkcję client service directora w firmie...

Przetargi, 6 września 2007

GfK Polonia wygrała przetarg TVP na badanie segmentacji widowni TV

Firma badawcza GfK Polonia wygrała przetarg Biura Programowego Telewizji Polskiej na realizację badań ilościowych dotyczących segmentacji widowni telewizyjnej. Pokonała czterech...

Kraj, 7 sierpnia 2007

IQS & Quant Group przeprowadzi pierwsze fokusy w Second Life

Firma badawcza IQS & Quant Group zamierza przeprowadzić pierwsze badania jakościowe w wirtualnym świecie Second Life. Matt Wójcik, dyrektor badań...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Michał Kociankowski został pełnomocnikiem zarządu PTBRiO

Michał Kociankowski, research consulting director w firmie badawczej IQS and Quant Group, został pełnomocnikiem ds. szkoleń zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy...

Kraj, 28 maja 2007

IQS & Quant Group przygotował raport o emerytach "Greyheads 2007"

Firma badawcza IQS & Quant Group przygotowała raport pt. "Greyheads 2007", z którego wynika, że ludzie w wieku okołoemerytalnym coraz...

Kraj, 15 maja 2007

IQS & Quant Group prowadzi negocjacje z inwestorem strategicznym

Przedstawiciele firmy badawczej IQS & Quant Group potwierdzili oficjalnie prowadzenie negocjacji w sprawie pozyskania inwestora w spółce. Jan Nawrocki, prezes...

Kraj, 25 stycznia 2007

Jan Nawrocki przejął obowiązki dyrektora generalnego IQS & Quant Group

Jan Nawrocki przejął obowiązki dyrektora generalnego firmy badawczej IQS & Quant Group. Nawrocki jest prezesem i współwłaścicielem firmy. Do tej...

Kraj, 19 września 2006

Przemysław Marciniak przechodzi z Acxiomu do IQS & Quant Group

Przemysław Marciniak przechodzi z Acxiom Polska do firmy badawczej IQS & Quant Group. W Acxiomie zajmował stanowisko project managera. Był...

Kraj, 18 września 2006

Magdalena Czopur, wcześniej research manager w IQS, strategiem w Stratosferze

Magdalena Czopur rozpoczęła pracę na stanowisku stratega w firmie strategicznego doradztwa marketingowego Stratosfera. Od 1995 r. Czopur związana była z...

Kraj, 9 sierpnia 2006

Jan Kunkowski i Agnieszka Kaźmierczak nowymi dyrektorami w Ipsosie Observer

Jan Kunkowski został dyrektorem zarządzającym Ipsosu Observer, spółki operacyjnej wchodzącej w skład polskiego oddziału Ipsosu, specjalizującej się w zbieraniu i...

Przetargi, 7 sierpnia 2006

IQS & Quant Group wygrał dwa przetargi TVP SA

IQS & Quant Group wygrał dwa przetargi przeprowadzone przez TVP SA. Pierwszy dotyczy badania seriali emitowanych na antenie Telewizji Polskiej...

Kraj, 10 lipca 2006

S4 powołała departament research, strategy & development

W strukturach agencji reklamowej S4 wyodrębniono nowy dział research, strategy & development (RS&D). Kieruje nim Michał Stanisz, współwłaściciel i wiceprezes...

Kraj, 16 listopada 2005

SAR planuje badanie satysfakcji klienta obejmujące domy mediowe i agencje reklamowe

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych pracuje nad projektem badania satysfakcji klienta. Obejmie ono zarówno domy mediowe, jak i agencje reklamowe zrzeszone w...

Kraj, 28 października 2005

24 firmy otrzymały certyfikaty PKJPA przyznawane przez OFBOR, a 3 ich nie dostały

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończyła czwartą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Program...

Kraj, 19 sierpnia 2005

Biuro Reklamy TVP prowadzi przetarg na badanie efektu advertising wear out

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA prowadzi przetarg na realizację badania zjawiska zużywania się telewizyjnych przekazów reklamowych. Zwycięska firma badawcza podejmie...

Kraj, 18 lipca 2005

IQS and Quant Group będzie rozszerzać badanie Świat Młodych

Firma badawcza IQS and Quant Group będzie rozszerzać badanie stylów życia młodych konsumentów Świat Młodych. We wrześniu pojawi się raport...

Kraj, 24 czerwca 2005

Tymbark i Heyah wygrały konkurs na najlepszą markę III Rzeczypospolitej organizowany przez "Puls Biznesu"

Tymbark i Heyah zwyciężyły w plebiscycie "Sukces w marketingu- najlepsze marki III Rzeczypospolitej", organizowanym przez gazetę "Puls Biznesu". W klasyfikacji...

Kraj, 25 maja 2005

Plebiscyt "Pulsu Biznesu" wyłoni laureata największego sukcesu marketingowego III RP

Nowy konkurs "Sukces w marketingu" organizowany przez dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) wszedł w etap finałowy. Celem konkursu jest...

Kraj, 29 kwietnia 2005

Credit Suisse sięga po nowych klientów, firma nie wyklucza kampanii wizerunkowej

Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA wprowadza na polski rynek nowy produkt ubezpieczeniowy "Rodzinna decyzja". Jest...

Kraj, 24 lutego 2005

Łukasz Mazurkiewicz przewodniczy radzie programowej VI Kongresu BRiO

Komitet organizacyjny VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii powołał radę programową. Znaleźli się w niej: Łukasz Mazurkiewicz, przewodniczący (Organizacja Firm...

Kraj, 22 grudnia 2004

Ipsos najbardziej innowacyjną firmą badawczą - wynika z badania dla PTBRiO

Z badania "Klienci firm badawczych 2001-2004" (druga fala, 2004 r.) przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)...

Kraj, 23 listopada 2004

Agnieszka Urbaniak i Jan Kunkowski zostali managerami w IQS and Quant Group

Agnieszka Urbaniak objęła funkcję research managera w zespole badań jakościowych firmy IQS and Quant Group. Z branżą badawczą związana jest...

Kraj, 5 listopada 2004

Michał Kociankowski client service directorem w IQS and Quant Group

Michał Kociankowski objął nowe stanowisko client service directora w firmie badawczej IQS and Quant Group. Do tej pory pełnił funkcję...

Kraj, 3 listopada 2004

21 firm badawczych dostało certyfikaty jakości

W wyniku kontroli w ramach III edycji audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów przyznane zostały certyfikaty jakości 21 firmom. Program...

Kraj, 2 listopada 2004

IQS and Quant Group otwiera nowe studio badawcze

Instytut badawczy IQS and Quant Group otwiera w Warszawie nowe studio badawcze przeznaczone do testów ilościowych. - Świetna lokalizacja nowego...

Kraj, 20 października 2004

IQS and Quant Group wprowadza produkt badawczy związany z młodym konsumentem

Firma badawcza IQS and Quant Group wprowadza produkt badawczy Świat Młodych związany z młodym konsumentem. Wyniki uzyskane za pośrednictwem tego...

Kraj, 27 września 2004

IQS & Quant Group otworzyła filię w Poznaniu

Firma badawcza IQS & Quant Group otworzyła filię w Poznaniu. Chce w ten sposób ułatwić klientom z zachodniej Polski swobodniejszy...

Kraj, 10 września 2004

SMG/KRC wygrało przetarg i nadal będzie prowadzić badania radiowe

SMG/KRC Millward Brown Company nadal będzie prowadzić badania radiowe. Taką decyzję podjął Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker...