M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "IQS (firma)"

Kraj, 23 października 2015

Marcin Jeziorski nowym wiceprezesem Mediacap

Będzie odpowiadać za nadzór i integrację jej marek reklamowych: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMLab.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Przychody Mediacap minimalnie spadły, ale zyski wzrosły

Grupa reklamowo-badawcza kontrolowana przez Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna negocjuje akwizycję z dwoma spółkami.

Kraj, 3 sierpnia 2015

Internauci przerywają zbyt długie materiały na YouTube

Wyniki badania IQS dla 360YT.pl.

Kraj, 8 lipca 2015

Celebryci nie zachęcają do oglądania wideo w sieci

Z przeprowadzonego przez Newsrm.TV badania wynika, że najbardziej popularną formą zachęty do obejrzenia wideo w internecie okazuje się polecenie materiału przez znajomych.

Kraj, 15 maja 2015

Paulina Ptak oraz Patrycja Marcinkowska w IQS

Dwie badaczki dołączają do firmy.

Kraj, 15 kwietnia 2015

IQS zostaje wzmocniony przez sześć nowych osób

Instytut badawczy zasilili nowi menedżerowie z dużym doświadczeniem rynkowym.

Kraj, 31 marca 2015

IQS: Zmienia się sposób konsumpcji telewizji przez Polaków

Oglądanie telewizji to coraz częściej okazja do równoczesnego wykonywania innych czynności domowych.

Kraj, 16 marca 2015

IKEA chce zmienić polskie balkony

Firma wprowadza kolekcję mebli balkonowych i wita wiosnę kampanią.

Kraj, 16 lutego 2015

67,6 mln zł przychodów Mediacap w 2014 r.

Niezależny holding reklamowy rośnie dzięki przejęciom i zapowiada kolejną akwizycję, dzięki której przychody mają przekroczyć 100 mln zł.

Kraj, 19 listopada 2014

Po trzech kwartałach Mediacap wygenerował 46 mln zł przychodu

Zysk netto wyniósł 1,2 mln zł.

Kraj, 6 marca 2014

Grupa IQS współpracuje z MRevolution

Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.

Kraj, 29 stycznia 2014

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Kraj, 26 listopada 2013

MediaCap przejęła za 2,5 mln pakiet kontrolny IQS

Po transakcji osiągnie 50 mln zł przychodu w 2014 roku.

Kraj, 21 listopada 2011

"Handel" inwestuje w badania eyetrackingowe

Po raz pierwszy w historii prasy handlowej w Polsce wykorzystano ten rodzaj badań postrzegalności tytułu prasowego.

Kraj, 19 września 2011

Raport "Męskość 2011" dla marketerów i kreatywnych

Raport zawiera rekomendacje dotyczące komunikacji marketingowej, wykorzystującej wizerunek mężczyzn i motywy męskości. Łączy informacje zebrane za pomocą analizy semiotycznej, analizy ukrytych metafor oraz obserwacji etnograficznych. Jego koszt, wraz z jednodniowym warsztatem, wynosi 35 tys. zł.

Przetargi, 30 sierpnia 2011

Lukas Bank przenosi budżet do MEC

Niuanse strategiczne zadecydowały o wygranej domu mediowego MEC w przetargu na obsługę mediową Lukas Banku.

Kraj, 1 marca 2011

Krzysztof Kamil Jurków przechodzi z TNS OBOP do Nuq Research

Zajmie stanowisko senior research managera w jednej ze spółek należącej do grupy IQS.

Kraj, 28 stycznia 2011

MB SMG/KRC notuje 16-proc. wzrost przychodów

Przychody największej firmy badawczej w Polsce wyniosły w ub.r. blisko 118 mln zł. Zdaniem przedstawicieli jej managementu to efekt przyjętej na czas kryzysu strategii obrony przychodów, a nie ochrony zysku.

Kraj, 18 stycznia 2011

Oriaq chce badać pracowników przez internet

Firma badawcza z grupy IQS wprowadza na rynek badanie Oriaq Solutions HR.

Kraj, 5 stycznia 2011

Robert Zydel strategiem w Saatchi

W zespole strategii zajmie się m.in. insightami konsumenckimi, planowaniem strategicznym i badaniami.

Kraj, 4 stycznia 2011

Robert Zydel odszedł z Nuq Research

Jeden z menedżerów firmy badawczej należącej do grupy IQS zmienia branżę.

Kraj, 10 grudnia 2010

Wojciech Giza dołączył do zespołu IQS

Jako research manager będzie odpowiedzialny za prowadzenie jakościowych projektów badawczych oraz bieżącą obsługę klientów.

Kraj, 27 października 2010

Byli menedżerowie IQS założyli Spotlight Research

Nowa firma chce specjalizować się w badaniach jakościowych z elementami etnografii. W planach ma prowadzenie stałych badań oraz nawiązanie współpracy z badaczami ilościowymi.

Kraj, 22 września 2010

Barbara Leśniczak realizuje badania w IQS

Jako szef działu będzie odpowiadać za całościową koordynację prac realizacyjnych w zakresie badań jakościowych i ilościowych oraz nadzór na studiem badań telefonicznych.

Kraj, 10 września 2010

Adrian Foltyn przeszedł z IQS do McKinseya

W firmie konsultingowej został szefem zespołu badawczego.

Kraj, 7 czerwca 2010

Michał Kociankowski zakłada Synergion

Były strateg z Y&R rozpoczyna działalność na własny rachunek.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Michał Berezowski i jego Practica

Nowa agencja ma się zajmować nietypowymi projektami komunikacyjnymi. Chce łączyć badania postaw konsumenckich, działania public relations i event marketing.

Kraj, 8 kwietnia 2010

CATI w nowej odsłonie

IQS inwestuje w studio badań CATI.

Kraj, 30 marca 2010

Oriaq analizuje internet mobilny w ramach projektu "Mobilność 2010" dla Polkomtela

Firma badawcza Oriaq wchodząca w skład grupy IQS zakończyła realizację projektu badawczego "Mobilność 2010" na zlecenie firmy Polkomtel, właściciela sieci...

Kraj, 30 marca 2010

Michał Kociankowski nie odpowiada już za strategię Y&R

Michał Kociankowski opuścił zespół agencji reklamowej Young & Rubicam (Y&R). Pełnił w niej funkcję dyrektora strategicznego, a ostatnio BAV Consulting...

Kraj, 17 marca 2010

Jan Kunkowski odpowiada za badania GemiusAudience w Gemius SA

Jan Kunkowski został dyrektorem nowego działu - audience research department - w firmie badawczej Gemius SA. Ma wprowadzić badania GemiusAudience...

Kraj, 5 marca 2010

G+J chce wydać 4 mln zł na wsparcie relaunchu "Claudii"

Majowy numer "Claudii" będzie pierwszym odświeżonym wydaniem miesięcznika należącego do G+J Polska. W sprzedaży dostępny będzie od 16 kwietnia br....

Kraj, 8 stycznia 2010

Matt Wójcik i Joanna Gawroniak na czele nowych struktur IQS

Grupa badawcza IQS zmieniła kształt struktury firmy. Począwszy od 2010 r. zaczęły działać dwa zespoły obsługi klienta, którymi zarządzają Joanna...

Kraj, 21 grudnia 2009

Michał Berezowski tworzy firmę komunikacyjną; współpracuje z 4P

Michał Berezowski, wcześniej związany z grupą badawczą IQS, tworzy własną agencję, która ma się zająć komunikacją marketingową. Szczegóły tego projektu...

Kraj, 3 grudnia 2009

Grupa IQS wprowadza produkt badawczy do testu insightów

Insight-Concept Scan to narzędzie do testowania insightów oraz konceptów marketingowych, w które w ostatnim czasie wprowadziła do oferty grupa badawcza...

Kraj, 23 października 2009

Grupa IQS wdraża strategię rozwoju "Imagination applied"

Grupa badawcza IQS wdraża nową strategię rozwoju. Działania zakładają wykreowanie marki IQS jako niezależnej agencji badawczej składającej się z wyspecjalizowanych...

Kraj, 16 października 2009

Alina Lempa awansuje na prezesa IQS

Alina Lempa zostanie od stycznia 2010 r. prezesem grupy IQS. Będzie łączyć tę funkcję z dotychczasowym stanowiskiem dyrektor zarządzającej i...

Kraj, 21 sierpnia 2009

IQS współpracuje z doradcą komunikacyjnym Cube Root

Grupa badawcza IQS rozpoczęła współpracę z założoną przez Ubik Business Consulting firmą Cube Root zajmującą się doradztwem w obszarze kreowania...

Kraj, 2 lipca 2009

Oriaq w grupie IQS; Bartłomiej Zarębski prezesem spółki

Bartłomiej Zarębski został prezesem zarządu firmy Oriaq zajmującej się badaniami online, której udziałowcem została grupa IQS. - Zamierzamy zaprezentować nowe...

Kraj, 2 lipca 2009

Michał Berezowski odchodzi z grupy IQS

Michał Berezowski, client service director i PR manager w grupie badawczej IQS, odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe nie...

Kraj, 15 kwietnia 2009

Rafał Witowski w managemencie grupy badawczej IQS

Rafał Witowski został dyrektorem finansowym grupy badawczej IQS. Będzie odpowiadał za finanse grupy, w tym rozwój planowania finansowego, systemy motywacyjne...

Kraj, 14 stycznia 2009

IQS rozwija nowy model biznesowy; rozmawia ze znanymi menedżerami

Grupa badawcza IQS zamierza tworzyć nowe, ściśle sprofilowane spółki, opierając się na menedżerach, których chce pozyskać z innych firm. Obecnie...

Kraj, 12 października 2005

Nowy dziennik Agory ma dyrektora marketingu i promocji, którym został Michał Rutkowski

Michał Rutkowski został dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory SA. Będzie odpowiedzialny za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizację...