M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Iris (firma)"

Zagranica, 26 października 2015

Adam & Eve/DDB z tytułem Agencji Roku OOH

Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.

Zagranica, 11 grudnia 2013

Amsterdam honoruje swoje kanały

Z okazji 400-lecia kanałów w mieście na rynek trafia limitowana seria wody w specjalnych opakowaniach.

Zagranica, 2 grudnia 2011

Reckitt Benckiser szuka agencji do obsługi CRM

Agencja zajmie się obsługą cyfrową systemu CRM w skali globalnej.

Zagranica, 23 września 2011

Disney szuka agencji do oprawy premier w 2012 r.

Obecnie wytwórnia współpracuje z wieloma agencjami.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Litewska kampania Atlasa [WIDEO]

Firma promuje się u naszych wschodnich sąsiadów, budżet wart ok. 50 tys. euro.

Kraj, 14 kwietnia 2011

ARC inwestuje w badania cenowe

ARC Rynek i Opinia rozpoczęło współpracę z niemiecką firmą badawczą Vocatus i wprowadza do swojej oferty nową metodę badań cenowych.

Zagranica, 4 kwietnia 2011

Kellog powierza Saatchi budżet CSR

Marketer rozpocznie w Europie współpracę z wyspecjalizowaną agencją reklamową Saatchi & Saatchi S.

Zagranica, 23 marca 2011

Sony Ericsson stawia na tenisistki [WIDEO]

Marketer wykorzysta w najnowszej kampanii reklamowej wizerunek gwiazd kobiecego tenisa. Główną ambasadorką marki nadal jest Maria Szarapowa.

Zagranica, 23 listopada 2010

Adidas rozszerza współpracę z Iris

Marketer powierzył agencji dwa ważne projekty komunikacji marketingowej.

Zagranica, 1 października 2010

UEFA szuka agencji reklamowej

Europejska organizacja piłkarska szuka firmy, która zajmie się komunikacją marketingową w całym regionie.

Zagranica, 14 września 2010

Wonderbra wykorzystuje efekt 3D

Na plakatach reklamowych wykorzystujących efekt trójwymiarowości wystąpiła brazylijska modelka Sabraine Banado.

Przetargi, 12 sierpnia 2010

Proximity broni budżet BTL Shella

Agencja będzie w ciągu kolejnych pięciu lat obsługiwać sieć stacji paliw.

Zagranica, 6 sierpnia 2010

Wonderbra wspiera sprzedaż w Europie

Marketer wybrał Bartle Bogle Hegarty do obsługi paneuropeskiego projektu reklamowego.

Zagranica, 21 maja 2010

Mundial w 3D dzięki Sony

Sony umożliwi kibicom oglądanie meczów mundialowych w 3D.

Zagranica, 29 stycznia 2010

Speedo rozstrzygnęło europejski przetarg reklamowy

Producent odzieży sportowej Speedo rozstrzygnął przetarg na obsługę projektów reklamowych w Europie. Budżet został powierzony agencji reklamowej Iris. Marka, kojarzona...

Zagranica, 9 października 2009

Shell szuka sieci do obsługi na 20 rynkach w Europie

Sieć stacji benzynowych Shell szuka agencji reklamowej, której zamierza powierzyć budżet produkcji materiałów handlowych oraz POS na 20 rynkach w...

Zagranica, 7 września 2009

Sony Ericsson wprowadza hasło reklamowe "Make.believe"

Firma Sony Ericsson, producent telefonów komórkowych, wprowadza do komunikacji hasło reklamowe Grupy Sony - "Make.believe". Firma chce w ten sposób...

Zagranica, 15 maja 2009

Elvis zajmie się paneuropejskim budżetem marki Wrangler

Wrangler rozstrzygnął przetarg na obsługę działań komunikacyjnych w regionie EMEA. Zamierza w tym zakresie współpracować z agencją reklamową Elvis. W...

Zagranica, 22 sierpnia 2008

Czy Iris zagraża współpracy 180 Amsterdam z Adidasem?

Współpracy reklamowej Adidasa z agencją 180 Amsterdam pierwszy raz od dekady zagraża konkurencja. Niemiecki producent odzieży sportowej wydający na reklamy...

Zagranica, 18 kwietnia 2008

Shell rozstrzygnął globalny przetarg interaktywny

Koncern paliwowy Shell wybrał brytyjską agencję interaktywną Twentysix London do obsługi globalnych projektów online. Do przetargu zaproszono 20 firm, m.in....

Kraj, 25 marca 2008

ING rozpoczyna intensywne działania wizerunkowe związane z F1

Grupa ING (ING Bank Śląski i towarzystwo ING Nationale-Nederlanden) rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową związaną ze sponsoringiem zespołu ING Renault...

Zagranica, 21 marca 2008

Lewis Hamilton w paneuropejskich reklamach Vodafone

Kierowca wyścigowy Lewis Hamilton, gwiazda zawodów Formuły 1, wystąpi w najnowszej kampanii operatora telefonii komórkowej Vodafone. Spot reklamowy przygotowała agencja...

Zagranica, 12 marca 2008

Sony Ericsson ma realizować globalny projekt sponsoringowy

Sony Ericsson wybrało agencję reklamową Iris do obsługi globalnego projektu marketingowego związanego ze sponsoringiem sportowym. Ma to przede wszystkim związek...

Zagranica, 11 marca 2008

Trzy agencje na liście najlepszych miejsc pracy w Wielkiej Brytanii

Doroczny ranking "The Sunday Times" publikujący listę najlepszych miejsc pracy uwzględnił trzy agencje reklamowe. Najwyżej w rankingu, bo na siódmym...

Zagranica, 17 września 2007

ING dokonało preselekcji agencji w przetargu na kampanię związaną z F1

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa ING ogłosiła short-listę, na której znalazło się 6 brytyjskich agencji reklamowych: Iris, Inferno, Glue, R/GA, VCCP oraz LBI....

Kraj, 14 czerwca 2007

200 tys. zł kosztowała nowa kampania Atlasa na Litwie

Pod hasłem "Kolory ciepła" prowadzona jest na Litwie kampania reklamowa produktów Grupy Atlas. Producent rynku chemii budowlanej promuje tam tynki...

Zagranica, 1 września 2006

CNN wprowadza nową identyfikację wizualną

CNN wprowadza nową identyfikację wizualną. Odświeża swój wizerunek po raz pierwszy od pięciu lat. Wprowadzanym zmianom towarzyszyć będą działania promocyjne....

Kraj, 4 sierpnia 2006

Atlas będzie się reklamował na Litwie

Producent chemii i materiałów budowlanych Grupa Atlas rozpocznie kampanię outdoorową na Litwie, swoim drugim po Rosji zagranicznym rynku zbytu. Jest...

Zagranica, 13 września 2005

CNN promuje się jako dostarczyciel newsów o globalnym zasięgu

Nadawca telewizyjny CNN ruszył z kampanią prasowo-outdoorową, która pozycjonuje nadawcę jako dostarczyciela newsów o ponadnarodowym, globalnym wymiarze i zasięgu. Niezależna...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Volkswagen przeznaczy 7 mln funtów na wsparcie modelu Touran

Koncern Volkswagen przeznaczy 7 mln funtów na wsparcie reklamowe modelu Touran. Jest to największa akcja marketingowa firmy w tym roku....

Kraj, 23 lipca 2003

Discovery Polska planuje akcje reklamowe

Discovery Polska planuje w tym roku przeprowadzenie jeszcze kilku akcji reklamowych i marketingowych. Discovery jest nadawcą kanałów tematycznych takich jak:...

Zagranica, 30 grudnia 2002

Shell wybrał Proximity Londyn do globalnej obsługi budżetu BTL

Koncern paliwowy Shell wybrał agencję marketing services Proximity Londyn, międzynarodową sieć BTL należącą do Omnicom Group, do obsługi swojego globalnego...

Kraj, 26 listopada 2002

Budżet mediowy telewizji Discovery wrócił do Media Direction OMD

Firma Discovery Polska przekazała budżet mediowy najbliższej kampanii reklamowej telewizji Discovery Channel domowi mediowemu Media Direction OMD należącemu do OMD...