M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Isobar (firma)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Play wydał na marketing w 2015 r. o 17 proc. więcej

145 mln zł netto wyniosły koszty reklamy i marketingu fioletowego operatora w ciągu dziewięciu miesięcy br.

Kraj, 16 listopada 2015

Jacobs chce rozgrzać konsumentów zimą

Ruszają świąteczne działania marki kawy z portfolio Jacobs Douwe Egberts.

Zagranica, 13 listopada 2015

Isobar: Nick Bailey nowym CCO w regionie EMEA

Bailey do tej pory pełnił funkcję chief executive and executive creative director of Isobar UK. Teraz jako chief creative officer będzie zarządzał całym regionem EMEA.

Kraj, 4 listopada 2015

Play wprowadza platformę lojalnościowo-gamifikacyjną

Za jej przygotowania odpowiada agencja Isobar.

Kraj, 28 września 2015

Jan Mosiejczuk migruje z Isobaru do Carata

Wewnętrzne przesunięcie w Dentsu Aegis Network.

Kraj, 15 września 2015

Michał Wiśniewski client service directorem w Cheil Poland

Dotychczasowy head of business development awansuje w strukturach agencji.

Kraj, 27 lipca 2015

Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki [wideo]

Za koncept i nadzór kreatywny kampanii odpowiada agencja Isobar oraz Jacek Maciejewski, niezależny konsultant.

Zagranica, 24 lipca 2015

Pringles stawia na millenialsów

Marka Kelloga zamieściła w sieci wideo, na którym młodzi ludzie śpiewają karaoke na Ibizie i rzekomo nie wiedzą, że są w ukrytej kamerze.

Kraj, 29 czerwca 2015

Bank Millennium reklamuje nową aplikację do bankowości mobilnej

Nowa realizacja Change, Initiative oraz Isobaru dla banku.

Kraj, 16 czerwca 2015

Oreo pomaga złożyć życzenia na Dzień Ojca

Kampanię dla brandu Mondeleza realizują agencje z Dentsu Aegis Network.

Kraj, 16 czerwca 2015

MasterCard będzie promował cashback, czyli alternatywę dla bankomatów

Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 19 maja 2015

Vizeum i Isobar promują premierę serialu na kanale Fox

Stacja rusza z kampanią i konkursem dla serialu "Miasteczko Wayward Pines".

Kraj, 19 maja 2015

Isobar wzmacnia client service

Agencja zatrudnia dwie nowe osoby.

Kraj, 15 maja 2015

18 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród na KTR 2015

W tym roku nie przyznano nagrody grand prix KTR. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku ogłoszono DDB & Tribal, Oto Film Domem Produkcyjnym Roku, Platige Image i Studio Orka z tytułem Studio Postprodukcyjne Roku.

Kraj, 12 maja 2015

Paweł Edelman dla Samsunga

Koreański producent promuje swoje najnowsze telewizory.

Kraj, 24 marca 2015

Filip Pniewski art directorem w The Digitals

Agencja zatrudnia też traffic managera - Katarzynę Dobrowolską.

Kraj, 17 marca 2015

Bank Millennium reklamuje Konta 360°

Kampania obejmie działania w telewizji, internecie, kinach oraz outdoor, a przygotowały ją agencje Change oraz Isobar i dom mediowy Initiative.

Kraj, 17 lutego 2015

Next przejmuje od Isobaru obsługę "Z Kujawskim pomagamy pszczołom"

Next przygotowała koncepcję kreatywną tegorocznej edycji programu i zajmie się tworzeniem materiałów promujących akcję w internecie.

Kraj, 13 lutego 2015

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.

Kraj, 28 stycznia 2015

"Tatuaże wolności" kampanią tygodnia wg Adweeka

Spot pokonał reklamy takich marek, jak: Netflix, Dove Hair czy Oreo.

Przetargi, 12 stycznia 2015

Media Saturn Holding Polska potwierdza wybór Demner, Merlicek & Bergmann

W prezentacjach przetargowych udział wzięły agencje: Closbrothers, Demner Merlicek & Bergmann, GPD, Isobar oraz Walk Creative.

Przetargi, 5 grudnia 2014

Digital Kingdom i Isobar Poland zajmą się marką Malibu

Pernod Ricard wybrało agencje do obsługi marki w 2015 r.

Kraj, 4 listopada 2014

Nowa funkcja regionalna Sławomira Stępniewskiego

Awans szefa Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 11 września 2014

Advertising Reboot - 6. edycja Digital Camp

Eksperci z Microsoft Advertising, Dentsu i TV Squared o przyszłości komunikacji marketingowej.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Carat tworzy zespół kreatywno-mediowo-technologiczny

Dom mediowy przejmuje specjalistów z Isobar i tworzy interdyscyplinarny zespół. Z firmą rozstają się cztery osoby.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Rusza kampania #kibicujzmonte

Startuje komunikacja marki Monte związana z mistrzostwami świata w siatkówce.

Kraj, 29 maja 2014

Marka Tic Tac rozpoczyna kampanię contentmarketingową

Komunikacja "What’s Fresh Now?" prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim.

Kraj, 28 marca 2014

Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku

Kończy się główny etap konsolidacji i rebrandingu agencji Isobar po fuzji z grupą Socializer.

Zagranica, 19 marca 2014

Jean Lin globalnym szefem w Isobar

Mark Cranmer z końcem czerwca opuszcza firmę.

Kraj, 25 lutego 2014

Hypermedia międzynarodowym hubem Dentsu Aegis Network

Po akwizycji grupy Socializer i rebrandingu rośnie znaczenie Hypermedia jako centrum produkcyjnego Isobaru.

Zagranica, 12 lutego 2014

Isobar kupuje Verawom w Chinach

Transakcja ma na celu zwiększenie wydajności społecznej i projektowej agencji Dentsu Aegis.

Zagranica, 23 stycznia 2014

Isobar przygotuje działania digital dla Huawei

Należąca do Dentsu sieć wygrała globalny przetarg.

Kraj, 20 stycznia 2014

Ostateczna cena Socializera będzie znana w 2017 r.

Jeśli agencja do tego czasu spełni wszystkie wymogi biznesowe, wtedy Dentsu może za nią zapłacić ponad 87 mln zł.

Kraj, 17 stycznia 2014

Dentsu Aegis Network kupuje większościowy pakiet grupy Socializer

Grupa Socializer (agencje Socializer, Lubię To oraz marka Socialformance) wejdzie w skład Dentsu Aegis Network i działać będzie pod marką Isobar.

Zagranica, 6 listopada 2013

Isobar wygrywa budżet Foot Lockera

Agencja zajmie się obsługą digital na terenie Europy.

Zagranica, 26 września 2013

Aegis Media kupuje agencję digitalową

Chiński Trio Digital Integrated dołączy do Isobar China Group. Z połączenia powstanie jedna z największych agencji digitalowych w Chinach.

Zagranica, 18 września 2013

Isobar wygrywa obsługę "Sony World Cup"

Sony chce wykorzystać ostatni rok sponsoringu mistrzostw świata FIFA 2014 do globalnej kampanii marketingowej.

Zagranica, 14 sierpnia 2013

Google rzuca wyzwanie Spotify

Internetowy gigant promuje Play Music All Access w paneuropejskiej kampanii.

Zagranica, 13 czerwca 2013

Kellogg's mówi o życiu młodzieży

Firma podkreśla, jak wielkie znaczenie w dotarciu do młodych konsumentów mają social media.

Zagranica, 28 marca 2013

Aegis Group częścią Dentsu Aegis

Dentsu Inc. zakończył proces akwizycji Aegis Group, której wartość szacuje się na 5 mld dolarów.

Zagranica, 12 lipca 2012

Dentsu przejmuje grupę Aegis

Kwota transakcji to 3,16 mld funtów.

Zagranica, 19 marca 2012

Aegis w 2011 roku odnotował 20-proc. wzrost obrotów

Grupa Aegis Media, w skład której m.in. wchodzą Carat, Isobar i Vizeum, w ub.r. odnotowała 20-proc. wzrost obrotów, które osiągnęły pułap blisko 1,5 mld dol.

Zagranica, 17 sierpnia 2011

Sieć Isobar bogatsza o austriacką agencję

Aegis Media przejął cyfrową agencję kreatywną Pjure z Austrii z zamiarem dołączenia jej do sieci Isobar.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

Aegis rozwija mobilną komunikację

Holding powołuje agencję Isobar Mobile.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień trzeci

Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2, pisze o tym, jak podczas imprez towarzyszących konkursowi można otworzyć klapki zgromadzonym uczestnikom.

Zagranica, 16 maja 2011

Założyciel Farfara idzie do McCann Erickson

Matias Palm-Jensen odpowiadać będzie za innowacje sieci agencji w Europie.

Zagranica, 6 maja 2011

Globalny przetarg Nokii

Producent wybierze agencję, która zajmie się obsługą budżetu reklamowego smartfonów. W Polsce - bez komentarza.

Kraj, 28 października 2010

365 dni z marką według Hypermedia Isobar

Globalny rebranding pociąga za sobą restrukturyzację i poważne inwestycje.

Kraj, 15 października 2010

IProspect sieci Isobar zadebiutuje w 2011 roku

Usługi z zakresu SEM będą oferowane na rynku polskim pod nową marką już w przyszłym roku.