M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ITV (firma)"

Zagranica, 16 listopada 2015

Kot w opałach w kampanii Sainsbury

Na Wyspach kolejna sieć startuje z długo oczekiwaną kampanią świąteczną.

Zagranica, 8 maja 2015

Skoda sponsorem transmisji Tour de France przez kolejne dwa lata

Skoda przez kolejne dwa lata, począwszy od lipca br., będzie oficjalnym sponsorem transmisji wyścigu Tour de France w ITV oraz wszystkich kanałach mobilnych.

Zagranica, 16 kwietnia 2015

Ponad połowa użytkowników internetu w Anglii nie surfuje

Badanie firmy Carat wykazało, że ponad połowa użytkowników internetu w Wielkiej Brytanii przegląda sprawdzone źródła informacyjne.

Zagranica, 4 lutego 2015

Z Microsoftu do Clear Channel

Sieć reklamy zewnętrznej zatrudnia byłego dyrektora marketingu Microsoftu Damona Westbury'ego jako dyrektora sprzedaży.

Kraj, 18 listopada 2014

FilmBox Premium zamiast FilmBox Extra

Zmiana, która przeprowadzana jest obecnie w Czechach i na Słowacji, a docelowo będzie miała miejsce również w Polsce, ma wyraźnie odróżnić flagowy kanał premium od pozostałych.

Zagranica, 4 czerwca 2014

Awans Anglików będzie drogo kosztować reklamodawców

Trzydziestosekundowy spot reklamowy w prime time podczas meczów Anglików w fazie grupowej piłkarskich MŚ został wyceniony na ok. 340 tys. funtów. Awans do każdej kolejnej fazy rozgrywek, będzie powodować wzrost cen o ok. 20 proc.

Zagranica, 15 listopada 2013

Oscarowa kampania świąteczna Sainsbury's

Sieć zdecydowała się na pokazanie obchodów Bożego Narodzenia przez zwykłych Brytyjczyków. Z najciekawszych momentów powstał film.

Zagranica, 12 listopada 2013

BT Group płaci 897 mln funtów za prawa do Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej

Operator telekomunikacyjny staje się pełnoprawnym graczem na rynku telewizyjnym.

Zagranica, 21 sierpnia 2013

Dawn Airey wiceprezesem Yahoo! w regionie EMEA

Menedżerka zastąpi Christophe'a Parcota.

Zagranica, 21 stycznia 2013

Rebranding telewizji ITV

Nowa oprawa brytyjskiej stacji telewizyjnej.

Kraj, 5 października 2012

Family Sport HD szykuje się do debiutu

W ciągu kilku tygodni ruszy emisja rodzinnego kanału sportowego.

Zagranica, 22 listopada 2011

ZenithOptimedia pokonuje MediaCom

ZenithOptimedia wygrał wart 50 mln funtów budżet mediowy przeznaczony na reklamę produktów detalicznych banku RBS, pokonując dotychczasową agencję MediaCom.

Kraj, 2 listopada 2011

Telestar wprowadza zmiany w stacji iTV

Nadawca ma nową oprawę graficzną, zmienia ramówkę i ofertę w internecie.

Zagranica, 23 sierpnia 2011

Volkswagen i inni

Plejada reklamodawców w kolejnej brytyjskiej edycji programu "X Factor".

Zagranica, 15 czerwca 2011

Google przejmuje Admeld

Za platformę optymalizacji wydatków internetowych gigant zapłacił 400 mln dol.

Przetargi, 20 kwietnia 2011

Biuro reklamy Media5 z CSB TV

Od kwietnia trwa sprzedaż czasu w blokach telezakupowych, a w maju br. pojawią się regularne kampanie w przerwach reklamowych.

Kraj, 3 grudnia 2010

Paula z programem w iTV, wkrótce Rutowicz

Telewizja iTV wprowadza do ramówki program "Flashing Lights" prowadzony przez piosenkarkę Paulę Marciniak. Planuje także audycję z udziałem Jolanty Rutowicz.

Zagranica, 1 grudnia 2010

Programy TV specjalnie na aplikacje

Nadawcy brytyjscy rozwijają programy przeznaczone na aplikacje do zastosowania w social mediach i komórkach.

Kraj, 25 października 2010

Malwina Kiepiel odpowiada za marketing Grupy MNI

Malwina Kiepiel została dyrektorem utworzonego w Grupie Kapitałowej MNI SA biura komunikacji i strategii marketingowej.

Zagranica, 30 września 2010

Time Warner stawia na rozwój w Europie Wschodniej

Koncern mediowy chce inwestować na rynkach rozwijających się.

Zagranica, 9 lipca 2010

Brytyjskie stacje komercyjne zareklamują się marketerom

Kampania telewizyjna będzie zachęcać do reklamowania się w telewizji.

Zagranica, 2 lutego 2010

Kampanie telewizyjno-internetowe są w Wlk. Brytanii najefektywniejsze

Najwyższą skuteczność mają multimedialne kampanie reklamowe, w szczególności te, w których razem wykorzystywane są telewizja i internet - takie wyniki...

Kraj, 2 grudnia 2009

Hoop Cola po raz pierwszy reklamuje się na święta

Po raz pierwszy w historii marki Hoop Cola (Hoop Polska) zareklamuje się przed świętami Bożego Narodzenia. Głównym tematem spotu jest...

Kraj, 16 listopada 2009

High Point zajmie się dystrybucją serialu TVP1 "Londyńczycy"

High Point Television, dział firmy High Point Media Group specjalizujący się w dystrybucji produkcji telewizyjnych, zajmie się rozpowszechnianiem na rynkach...

Zagranica, 7 sierpnia 2009

Jim Hytner pokieruje Universal McCannem w Europie

Universal McCann zakończył proces poszukiwań osoby na stanowisko szefa sieci w Europie. Obowiązki te będzie pełnił Jim Hytner. Dotychczas Hytner...

Kraj, 7 lipca 2009

Beko reklamuje innowacje

Firma Beko ruszyła z kolejną odsłoną kampanii reklamowej swoich produktów. Tym razem komunikuje wprowadzenie jednej z innowacji - lodówki z...

Kraj, 4 czerwca 2009

Hoop Polska rusza z pierwszą w historii marki R20 kampanią w telewizji

Hoop Polska po raz pierwszy w historii marki napoju energetycznego R20 prowadzi jej kampanię reklamową w telewizji. Działania stanowią wsparcie...

Zagranica, 19 maja 2009

Recesja na głównych rynkach telewizyjnych Europy

Nadawcy telewizyjni z pięciu największych rynków Europy notują spadki związane z kryzysem ekonomicznym. W Niemczech stacja ProSiebenSat1, operator płatnej telewizji,...

Zagranica, 24 kwietnia 2009

ITV nie doceniła potencjału Susan Boyle

Stacja ITV straciła szansę na duże zyski reklamowe, nie wykorzystując potencjału reklamowego klipów gwiazdy brytyjskiego "Mam talent" Susan Boyle. Wykonany...

Kraj, 4 marca 2009

Visa w kampanii korzysta z minutowych spotów

Organizacja płatnicza Visa Europe rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej "Visa - żyje się lepiej". Jej głównym elementem jest nowy spot...

Kraj, 18 lutego 2009

ITV poszerzy ofertę programową, zmieni oprawę i planuje wsparcie reklamowe

Kanał młodzieżowy ITV, należący do spółki Telestar, planuje od marca wzmocnienie swojej oferty programowej. - W marcu i kwietniu na...

Zagranica, 18 listopada 2008

Brytyjskie media opracowały kodeks dotyczący product placementu

Brytyjskie firmy mediowe i nadawcy podpisali projekt dokumentu regulującego praktyki product placement. Pod dokumentem podpisały się stacja ITV i Pact,...

Zagranica, 13 listopada 2008

W styczniu wystartuje brytyjska kampania przeciw otyłości warta 275 mln funtów

Brytyjski rząd ujawnił szczegóły społecznej kampanii przeciwko otyłości, której budżet przekroczyć ma 275 mln funtów. 75 mln z tej kwoty...

Zagranica, 27 października 2008

ITV likwiduje dział innowacji

ITV, najpopularniejsza stacja telewizyjna w Wielkiej Brytanii, zapowiedziała zamknięcie ITV Imagine, będącego działem innowacji firmy. Jest to część planu cięć...

Zagranica, 9 października 2008

Ofcom zgadza się na zwiększenie czasu reklamowego w brytyjskiej TV

Ofcom, brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów, zgodził się na zmianę w regulacjach dotyczących czasu reklamowego ze względu na spadek dochodów...

Zagranica, 1 października 2008

Spore redukcje zatrudnienia w brytyjskiej ITV

ITV, najstarsza i największa komercyjna sieć telewizyjna w Wielkiej Brytanii, mająca obecnie 17 proc. udziałów w rynku, zwolni 1 tys....

Zagranica, 1 września 2008

Bertelsmann chce sprzedać część RTL, by kupić ITV

Grupa Bertelsmann poinformowała, że jest zdecydowana sprzedać 15 proc. swoich udziałów w europejskiej grupie telewizyjnej RTL. Liczy, że ta decyzja...

Zagranica, 13 sierpnia 2008

Ponad 6,5 mln Brytyjczyków obejrzało własny atak serca

Brytyjska stacja ITV rozpoczęła szeroko zapowiadaną kampanię społeczną "Obejrzyj swój własny atak serca". Jej pierwszą odsłoną był spot emitowany na...

Kraj, 25 lipca 2008

Materiały wideo z WP na antenie tradycyjnej telewizji

Od 27 lipca produkcje wideo Wirtualnej Polski będą emitowane na antenie stacji kablowej iTV. Stacja należy do grupy medialnej Telestar,...

Zagranica, 24 lipca 2008

Najwięksi marketerzy wesprą brytyjski rząd w walce z otyłością

Najwięksi reklamodawcy i firmy mediowe zapowiedziały przekazanie 400 mln dol. (w gotówce bądź w przestrzeni reklamowej) na wsparcie brytyjskiej kampanii...

Kraj, 22 lipca 2008

Witold Laskowski pokieruje zmianami w ITV

Witold Laskowski został prezesem zarządu grupy medialnej Telestar, do której należy telewizja interaktywna ITV. Laskowski do lipca 2006 r. był...

Przetargi, 3 kwietnia 2008

TVP szuka agencji badawczej do analizy programów informacyjnych

Biuro programowe Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na "Analizę zawartości głównych programów informacyjnych polskich i zagranicznych stacji telewizyjnych". Analiza dotyczyć będzie...

Kraj, 14 lutego 2008

TVN Style wprowadza sześć nowych polskich produkcji i pasmo filmów kostiumowych

W wiosennej ramówce TVN Style pojawi się sześć nowych polskich produkcji. Będą to programy "Po mojemu" (autorski program Wojciecha Cejrowskiego,...

Kraj, 14 grudnia 2007

TVN Style wzmacnia programming kulinarnym reality show

TVN Style pod koniec grudnia br. wprowadzi do ramówki amerykański format reality show. Program "Piekielna kuchnia Gordona Ramsaya" (w oryginale...

Zagranica, 27 czerwca 2007

BBC szuka agencji, które będą stale współpracować z nadawcą przy projektach internetowych

BBC rozpoczyna przetarg, w wyniku którego wyłoniona zostanie grupa agencji, która współpracować będzie z brytyjskim nadawcą przy projektach z zakresu...

Kraj, 30 maja 2007

Kanał ITV pojawi się w monitoringu AGB, Media5 brokerem stacji

Telewizja interaktywna ITV, należąca do Grupy Telestar, dołączyła do kanałów monitorowanych przez firmę badawczą AGB Nielsen Media Research. Sprzedażą czasu...

Kraj, 22 maja 2007

AGB Nielsen Media Research włączy do monitoringu 5 kolejnych stacji

W najbliższej przyszłości AGB Nielsen Media Research włączy do monitoringu pięć nowych stacji. Kierownictwo firmy nie ujawnia, o jakie kanały...

Zagranica, 26 marca 2007

Havas Sports łączy się z agencją Sponsorship Media

Havas Sports, globalna dywizja Havas Media wyspecjalizowana w marketingowych projektach dotyczących sportu, połączyła się w Anglii z niezależną agencją sponsoringową...

Kraj, 9 listopada 2006

Damian Ziąber dyrektorem PR w Link4

Damian Ziąber, były rzecznik prasowy firmy winiarskiej Ambra SA, przeszedł do Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Link4" SA, gdzie został dyrektorem PR. W...

Zagranica, 8 listopada 2006

CNN, "The Guardian" i BBC mają najlepsze serwisy online w Europie

Firma Keynote przeprowadziła w październiku br. test witryn internetowych mediów o zasięgu ogólnoeuropejskim pod względem jakości ich serwisów (dostępności i...