M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (firma)"

Kraj, 10 listopada 2015

6,5-proc. wzrost wielkości sprzedaży OOH w III kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Wzrost wielkości sprzedaży OOH w I kwartale 2015 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 25 października 2013

Jet Line szuka okazji do przejęć nośników

Firma z branży reklamy zewnętrznej wprowadza nowe cenniki produktów i usług projektowo-produkcyjnych i planuje rozwój sieci Motorway 12x4 m.

Kraj, 29 kwietnia 2013

Jacek Olechowski prezesem IAA

Nowym szefem stowarzyszenia na lata 2013-2015 został prezes zarządu MediaCap.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Rynek OOH notuje wzrosty w II kwartale br.

Zainteresowanie nośnikami wzrosło głównie dzięki Euro 2012.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 15 lipca 2011

IGRZ o porządku reklamowym i z nowymi wiceprezesami

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przyjęła dokument, który ma regulować jej dalszy rozwój w oparciu o czytelne reguły planowania w przestrzeni miejskiej.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Powołano nowy zarząd i sąd dyscyplinarny IAA

Wybrano sześć osób do zarządu, w tym dwie nowe, oraz trzy do sądu.

Kraj, 18 lutego 2011

4,5-proc. wzrost reklamy w 2010 r. - wg Starlinka

Zmniejszyły się przychody prasy i outdooru, reszta mediów wzrosła.

Kraj, 2 lutego 2011

Dwie firmy w rozmowach o badaniu outdooru

Już tylko z dwiema firmami badawczymi rozmawiają przedstawiciele branży OOH nt. wprowadzenia standardu pomiaru.

Kraj, 29 lipca 2010

Konsorcjum AMS i Stroer walczy o przystanki w stolicy

Pięć wniosków złożono w postępowaniu na wybór operatora wiat przystankowych w Warszawie.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 25 czerwca 2010

JCDecaux zawalczy o wiaty w Warszawie

Centrala spółki potwierdziła, że weźmie udział w postępowaniu.

Kraj, 24 czerwca 2010

Warszawa ignoruje branżę OOH: list otwarty IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej pisze list otwarty do władz Warszawy, zaniepokojona przebiegiem konkursu na obsługę wiat.

Kraj, 29 kwietnia 2010

OOH wciąż dołuje: raport IGRZ

Mimo 11-proc. spadku w I kwartale Izba spodziewa się dodatniego wyniku za cały rok 2010.

Kraj, 16 kwietnia 2010

Outdoor bez reklam na trasie konduktu

AMS i Stroer, największe firmy OOH, chcą usunąć reklamy na trasie konduktu w Warszawie i w Krakowie.

Kraj, 2 kwietnia 2010

CAM Media ma umowę z Ruchem wartą 3 mln zł

Ruch, dotychczas samodzielnie zarządzający citylightami w swoich punktach, powierzył ich obsługę reklamową CAM Mediom.

Kraj, 2 lutego 2010

Cityboard Media przychyla się do Postara

Cityboard Media też chce uczestniczyć we wprowadzaniu do Polski badań metodą Postar. Firma w pierwszej chwili nie przystąpiła do inicjatywy...

Kraj, 11 stycznia 2010

Firmy outdoorowe przeprowadzą przegląd ofert badawczych

Firmy outdoorowe przechodzą do kolejnego etapu prac nad wprowadzeniem standardu badań. Jak zapowiada Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej,...

Kraj, 9 listopada 2009

IGRZ prezentuje scenariusz wprowadzania standardu badań OOH

Na początku przyszłego roku może ruszyć przegląd ofert firm badawczych pod kątem realizacji badania rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Izba...

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 23 października 2009

Cztery firmy z "wielkiej piątki" przychylne Postarowi

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej poinformowała, że Rada IGRZ odniosła się pozytywnie do możliwości wykorzystania projektu badawczego Postar dla badania rynku...

Kraj, 24 września 2009

AMS chce badań; przyjrzy się także Postarowi

AMS, największa firma na rynku reklamy zewnętrznej, deklaruje poparcie dla idei wprowadzenia standardu badawczego outdooru i przychyla się do zaprezentowania...

Kraj, 22 września 2009

Cityboard Media zaniepokojone ruchami IGRZ

Cityboard Media, jedna z firm wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, wyraża zaniepokojenie przebiegiem rozmów w sprawie wyboru standardu badań...

Kraj, 11 września 2009

Stroer chce standardu badawczego; grozi wystąpieniem z IGRZ

Stroer zagroził wystąpieniem z Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, jeśli wśród jego członków nie dojdzie do konsensusu w sprawie wprowadzenia do...

Kraj, 5 sierpnia 2009

Ubywa billboardów, przybywa 6x3 według IGRZ

Z blisko 100 tys. w czerwcu ub.r. do 101,2 tys. w czerwcu 2009 wzrosła liczba nośników outdoorowych, wynika z raportu...

Kraj, 3 lipca 2009

Medus, Magdziak i Kuczyńska w nowym zarządzie News Outdoor

Richard Medus i Wioletta Kuczyńska uzupełnią skład zarządu News Outdoor Poland, z którego odchodzi Cezary Tucholski (patrz DS "MMP" z...

Kraj, 2 marca 2009

Headz dołączy do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Headz Marketing Partner będzie członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Spółką specjalizującą się w OOH i ambient mediach zarządza Łukasz Wylęga....

Kraj, 13 stycznia 2009

Festiwal Plakatu Reklamowego ma być poświęcony ekologii

W kwietniu 2009 r. ruszy czwarta edycja Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, która jest pomysłodawcą i...

Kraj, 22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

Kraj, 22 października 2008

Na reklamę tranzytową w III kwartale wydano 11,6 mln zł

Na reklamę na środkach komunikacji miejskiej w III kwartale br. wydano 11,6 mln zł, o ponad 7 proc. więcej niż...

Kraj, 29 stycznia 2008

Według IGRZ wartość reklamy tranzytowej wyniosła 44 mln zł

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała szczegółowe dane dotyczące wielkości sprzedaży netto w 2007 roku w zakresie reklamy tranzytowej (reklama...

Kraj, 12 grudnia 2007

Firmy outdoorowe zaangażowane w promocję Outdoor & Media Expo

Od początku stycznia 2008 r. w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży...

Kraj, 8 listopada 2007

Polska Izba Druku objęła patronatem Outdoor & Media Expo 2008

Firma Best Media, organizator targów branży out-of-home oraz poligrafii reklamowej Outdoor & Media Expo 2008 pozyskała kolejnego patrona imprezy, którym...

Kraj, 27 czerwca 2007

IAA powołała nowy zarząd

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało członków zarządu, w skład którego weszli: Stanisław Diskau, prezes D'Advertising...

Kraj, 14 maja 2007

AMS wręczył nagrody w drugiej edycji Bram Kraju

Firma reklamy zewnętrznej AMS nagrodziła zwycięzców drugiej edycji konkursu Bramy Kraju. Miasto stołeczne Warszawa otrzymało nagrodę w kategorii najlepsza realizacja...

Kraj, 27 marca 2007

IGRZ prowadzi drugą edycję festiwalu pod hasłem "Wakacje w Polsce"

W tegorocznej, drugiej edycji Festiwalu Plakatu Reklamowego, której organizatorem jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie, główną rolę odgrywa...

Kraj, 13 lutego 2007

IGRZ zleci audyt wyników Business Consulting

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGZR) ma zatrudnić audytora, który zweryfikuje raporty na temat przychodów przedstawiane przez firmę Business Consulting. Jest...

Kraj, 24 stycznia 2007

Rynek reklamy zewnętrznej wzrósł o 10,5 proc. w 2006 r.

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej wyniosła 523,8 mln zł w roku 2006, wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Oznacza...

Kraj, 13 grudnia 2006

Lech Kaczoń na czele rady programowej targów Euro-Reklama Outdoor Expo

Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, obejmie funkcję przewodniczącego rady programowej targów Euro-Reklama Outdoor Expo. Targi Euro-Reklama od przyszłego...

Kraj, 10 listopada 2006

Bonux reklamuje się na autobusach PKS

Business Consulting Media Miejskie realizuje kampanię reklamową proszku do prania Bonux na autobusach PKS. W akcji wykorzystano format plakatu na...

Kraj, 21 lipca 2006

Marketerzy wydali na reklamę tranzytową w I półroczu br. 19,7 mln zł

Według danych opublikowanych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość wydatków na reklamę tranzytową (reklama na środkach komunikacji) w Polsce...

Kraj, 20 lipca 2006

Reklama zewnętrzna odnotowała 17-proc. wzrost przychodów

Według danych zebranych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży wyniosła w drugim kwartale 2006 roku 152,4 mln zł...

Kraj, 6 czerwca 2006

Najpierw konkurs na projekt wiat, a potem wybór operatora reklam na przystankach w Warszawie

Ruszył konkurs na projekt wiat przystankowych w Warszawie. Organizuje go Miasto Stołeczne Warszawa, w którego imieniu konkurs prowadzi Biuro Naczelnego...

Kraj, 18 maja 2006

IGRZ inicjuje kampanię społeczną wspierającą wizytę Benedykta XVI

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie wspierają kampanię promującą pielgrzymkę ojca świętego Benedykta XVI do Polski. Akcja przygotowana została...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Według IGRZ wydatki na outdoor w I kwartale br. wyniosły 112 mln zł

105,8 mln zł na kampanie outdoorowe i 6 mln zł na reklamę mobilną przeznaczyli reklamodawcy w I kwartale tego roku...

Kraj, 18 kwietnia 2006

IGRZ opublikuje zweryfikowane wyniki finansowe firm outdoorowych

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zamierza opublikować po raz pierwszy raport, w którym znajdą się zweryfikowane wyniki finansowe poszczególnych firm...

Kraj, 13 kwietnia 2006

"Machina" sponsorem I Festiwalu Plakatu Reklamowego

Magazyn popkulturalny "Machina" objął sponsoring nad I Festiwalem Plakatu Reklamowego, który odbywać się będzie pod nazwą Barbakan 2006 w Krakowie....