M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "J&B (marka)"

Zagranica, 19 października 2015

Mother globalnie obsłuży Baileysa

Agencja zostaje globalną wiodącą agencją strategiczną i kreatywną marki z portfolio Diageo.

Kraj, 4 listopada 2013

Rośnie sprzedaż whisky w Polsce

Według danych Nielsena cytowanych przez Diageo rynek whisky w Polsce w ujęciu wartościowym rośnie w tempie 15 proc.

Przetargi, 23 sierpnia 2012

Diageo wybrało agencję dla rumu Captain Morgan

Agencja Albo/Albo poprowadzi działania online i PR dla marki Captain Morgan.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Liberty Direct bez kierownika działu komunikacji marketingowej

Marcin Andrzejczyk został senior brand managerem w Diageo Polska.

Kraj, 27 marca 2012

Bacardi-Martini chce zamieszać na rynku whisky

Marka William Lawson’s będzie konkurować z Johnnie Walkerem i Ballantine's.

Kraj, 14 lutego 2012

Awans w S4

Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, objął stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Kurowska, PR specialist.

Kraj, 18 października 2011

Michał Groniewski odpowiada za whisky w Diageo

Menedżer zarządza m.in. markami: Johnnie Walker, J&B i Bushmills.

Kraj, 11 października 2011

Diageo zwiększy budżet na akcje w Facebooku

Polska spółka koncernu skorzysta z globalnego porozumienia z portalem społecznościowym.

Kraj, 17 sierpnia 2011

Martini wchodzi na rynek RTD

Na półki trafia Martini Soda.

Kraj, 29 lipca 2011

Diageo promuje domowe drinki

Firma chce nauczyć Polaków, jak robić koktajle.

Kraj, 5 lipca 2011

Brown-Forman wchodzi w premiksy

Marketer rozpoczął sprzedaż gotowych drinków na bazie whisky Jack Daniel's.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Bell's w Polsce

Najpopularniejsza whisky w Wielkiej Brytanii trafi na nasz rynek.

Zagranica, 4 sierpnia 2010

Diageo szykuje przetarg mediowy w USA

Koncern alkoholowy zamierza przeprowadzić przetarg na obsługę budżetu mediowego wartego 130 mln dol.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Diageo testuje premiksy

Do oferty firmy trafią cztery popularne koktajle, które będą sprzedawane pod znanymi markami.

Kraj, 17 czerwca 2010

Netizens wzmacnia kompetencje strategiczne

Do zespołu agencji dołączył Krzysztof Wierzbicki, były strateg Click5.

Kraj, 23 grudnia 2009

Diageo promuje Johnnie Walker, Smirnoffa oraz J&B na święta

Pod hasłem "Gwiazdy na gwiazdkę. Najlepsze pod choinkę!" Diageo Polska prowadzi kampanię wspierającą sprzedaż swoich produktów w okresie przedświątecznym. W...

Kraj, 27 października 2009

Whisky J&B ma profil na Facebooku

Marka whisky J&B z portfolio Diageo Polska ma profil na Facebooku. Diageo to prawdopodobnie pierwszy w Polsce marketer z branży...

Kraj, 24 lipca 2009

Diageo promuje whisky J&B w akcji "Zagubione hostessy"

Firma Diageo prowadzi letnią akcję promocyjną whisky marki J&B. Przez całe wakacje w wybranych sklepach nad polskim morzem prowadzona będzie...

Kraj, 25 maja 2009

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku - mówi Małgorzata Kwilosz, dyr. marketingu Diageo Polska. Kilka dni temu...

Kraj, 11 lutego 2009

S4 odpowiada za działania dla whisky J&B

Agencja reklamowa S4 przygotowała ogólnopolską akcję wspierającą wejście na rynek szkockiej whisky J&B (Diageo Polska). S4 odpowiada za kompleksowe działania:...

Zagranica, 29 sierpnia 2005

Diageo za 200 mln funtów kupuje od Pernod Ricard markę whisky Bushmils

Diageo kupił od francuskiej grupy Pernod Ricard markę whisky Bushmils liczącą sobie 400 lat. Zapłaci za nią 200 mln funtów....

Zagranica, 12 września 2003

Diageo przekazuje globalny budżet marki whisky J&B agencji M&B

Agencja reklamowa Michaelides & Bednash (M&B) zajmie się obsługą globalnego budżetu marki szkockiej whisky J&B należącej do portfolio koncernu Diageo....