M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "J. Walter Thompson Co. (firma)"

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Omnicom Group liderem rankingu globalnych grup marketingowych

Według magazynu "Advertising Age" Omnicom Group jest największą organizacją marketingową na świecie, biorąc pod uwagę kryterium wielkości przychodów w 2003...

Zagranica, 29 kwietnia 2003

WPP podaje wyniki za I kwartał

WPP Group zapowiada niezły rok 2003, tymczasem w I kwartale wyniki grupy pozostawały na niezmienionym poziomie. WPP, do której należą...

Zagranica, 9 grudnia 2002

Varley szefem działu obsługi klienta Mediaedge:cia w regionie EMEA

Ron de Pear z końcem roku opuszcza stanowisko dyrektora zarządzającego EMEA Worldwide Client Services & Solutions Group (WCSS) - oddziału...

Zagranica, 15 października 2002

Electrolux podał krótką listę przetargu na swój budżet reklamowy

Szwedzki koncern Electrolux wybrał krótką listę agencji sieciowych w przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego. Przetarg ma na celu wybranie...

Zagranica, 14 października 2002

Na krótkie liście przetargu Electroluksa pozostały cztery agencje

Electrolux, szwedzki producent m.in. sprzętu AGD, wybrał cztery agencje reklamowe do krótkiej listy swojego przetargu reklamowego, który dotyczy obsługi skonsolidowanego...

Zagranica, 11 października 2002

Shell Oil będzie prawdopodobnie szukał agencji BTL

Shell Oil Co. i należąca do Omnicom Group agencja Tequila zapowiedziały, że zakończą współpracę z końcem br. Oznacza to, że...

Zagranica, 1 października 2002

Hiszpańskie biuro turystyczne wybrało agencję Publicis

Hiszpańska narodowa organizacja turystyczna (Turespana) przekazała swój budżet reklamowy agencji Publisic Group z Hiszpanii. Budżet szacowany jest na 36 mln...

Zagranica, 19 września 2002

Deutsche Bank powierza obsługę nowego brandu agencji ECC

Deutsche Bank (DB) powierzył swój budżet przeznaczony dla nowego brandu Private & Business Clients niemieckiej agencji reklamowej ECC Advertising. Wysokość...

Zagranica, 29 sierpnia 2002

Brytyjski przewoźnik promowy P&O Ferries rozstrzyga przetarg

Przewoźnik promowy P&O Ferries, operujący na trasach łączących trzy brytyjskie porty: Dover, Portsmouth i Hull, z sześcioma portami na kontynencie...

Zagranica, 22 sierpnia 2002

Mniejszy zysk brutto WPP Group w pierwszym półroczu br.

W pierwszym półroczu br. WPP Group zanotowała spadek zysków brutto - wynika z opublikowanego przez holding raportu. Brytyjska WPP Group...

Zagranica, 6 sierpnia 2002

Volkswagen poszerza portfolio współpracujących z firmą agencji

Niemiecki gigant samochodowy Volkswagen poszerza portfolio agencji reklamowych, które współpracują z firmą. Koncern rozpoczyna współpracę z agencją Different, która ma...

Zagranica, 29 lipca 2002

Eccleshare został członkiem zarządu i CEO Y&R/Wunderman Alliance

Zarząd sieci reklamowej Young & Rubicam (Y&R) wybrał Williama Eccleshare'a na nowego członka zarządu oraz CEO agencji Y&R/Wunderman Alliance na...

Zagranica, 18 lipca 2002

Narasta intensywność kampanii o przeciwdziałaniu problemowi AIDS

Tuż po zakończeniu międzynarodowej konferencji dotyczącej AIDS w Barcelonie agencja reklamowa Young & Rubicam poinformowała o trwających przygotowaniach (wspólnie z...

Zagranica, 21 czerwca 2002

J. Walter Thompson łączy działy produkcji w Londynie i Europie

Agencja J. Walter Thompson Co. połączyła londyński i europejski dział produkcji filmów reklamowych. Nowym departamentem, liczącym 30 pracowników, zarządzać będzie...

Zagranica, 14 czerwca 2002

ING Direct zmienia we Francji agencję

Wiodący bank europejski ING Direct przesunął swój budżet reklamowy z niezależnej agencji Leagas Delaney Centre do należącej do WPP J....

Zagranica, 21 maja 2002

Fujitsu-Siemens rozstrzygnął przetarg na europejski budżet marketingowy

Fujitsu-Siemens Computers przekazał swój europejski budżet marketingowy agencji reklamowej McCann-Erickson. Wysokość budżetu szacowana jest na 10-13 mln dol. W finale...

Zagranica, 21 maja 2002

Leo Burnett zdobył wart 50 mln dol. budżet francuskiego Intermarche

Francuski detalista Intermarche przekazał swój budżet reklamowy paryskiemu oddziałowi agencji reklamowej Leo Burnett Worldwide. Dotychczas był on (jego wysokość szacowana...

Zagranica, 8 kwietnia 2002

Bank ING Direct rozpoczął przetarg na francuską część swojego budżetu

Wiodący na rynku europejskim bank ING Direct rozpoczął we Francji przetarg na swój budżet reklamowy. ING Direct zdobył od czasu...

Zagranica, 4 kwietnia 2002

Popularny batonik Nestle wraca na rynek rosyjski

Szwajcarski koncern spożywczy Nestle powrócił na rynek rosyjski ze swoim międzynarodowym brandem - batonikiem KitKat. Nestle, która wstrzymała dystrybucję batonika...

Zagranica, 21 marca 2002

Nawet James Bond musi się ubezpieczyć

Wiodąca na włoskim rynku firma ubezpieczeniowa RAS, należąca do niemieckiego koncernu Allianz, wystartowała z kampanią reklamową, której głównym bohaterem jest...

Zagranica, 15 stycznia 2002

Brewery Beck przekazuje JWT 20-mln budżet

J. Walter Thompson Co. z Frankfurtu wygrał wart 20 mln dol. budżet reklamowy firmy Brewery Beck & Co. W przetargu...

Zagranica, 2 stycznia 2002

Kellog konsoliduje swój niemiecki budżet w rękach Leo Burnett

Kellog Co. skonsolidował swój niemiecki budżet reklamowy w rękach frankfurckiego oddziału agencji reklamowej Leo Burnett - Michael Conrad & Leo...

Zagranica, 12 listopada 2001

Shell przekazuje swój globalny budżet domowi mediowemu MediaCom

Shell Oil Co. po trwającym pół roku przetargu przekazał swój globalny budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 163 mln...

Zagranica, 9 listopada 2001

Interbrew poszukuje agencji dla swojej nowo przejętej marki Beck

Belgijski browar Interbrew rozpoczął przetarg na budżet reklamowy swojej marki Beck. Nowa w portfolio Interbrew marka została przejęta od Brewery...

Zagranica, 27 września 2001

TBWA, MCCANN ORAZ JWT ZDOBYWAJĄ ZŁOTO W EURO EFFIE

Najwyższe nagrody w tegoroczym konkursie skuteczności reklamy Euro Effie zdobyły TBWA Worldwide z Hamburga za pracę Nivea Sun Spray, Mccann-Erickson...

Zagranica, 17 sierpnia 2001

AGENCJA FALLON WORLDWIDE WYGRAŁA BUDŻET TIMBERLANDA

Amerykańska firma odzieżowa Timberland przekazała swój globalny budżet reklamowy przeznaczony na kreację agencji reklamowej Fallon Worldwide z Nowego Jorku. Jego...

Kraj, 20 lipca 2001

NESTLE ZAMIERZA KUPIĆ PRODUCENTA LODÓW - FIRMĘ SCHOLLER

Prawdopodobnie we wrześniu szwajcarski marketer Nestle przejmie od niemieckiego koncernu Sudzucker, właściciela Scholler Holding, biznes lodów na terenie Europy. Przejęcie...

Zagranica, 4 lipca 2001

NOWY DYREKTOR KREATYWNY JWT NA EUROPĘ, BLISKI WSCHÓD I AFRYKĘ

Agencja reklamowa J. Walter Thompson Co. powołała na stanowisko dyrektora kreatywnego odpowiedzialnego za region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Gordona...

Zagranica, 16 maja 2001

BBDO PRZEJMUJE WART 30 MLN DOL. BUDŻET BROWARU WARSTEINER

Jeden z największych niemieckich browarów Warsteiner wyłonił zwycięzcę przetargu na swój budżet reklamowy, ktorego wysokość szacowana jest na 30 mln...

Zagranica, 15 maja 2001

WALLY O'BRIEN NOWYM DYREKTOREM GENERALNYM IAA

International Advertising Association (IAA) prawdopodobnie wybierze Wallyego O'Briena na stanowisko dyrektora generalnego stowarzyszenia. O'Brien zastąpi Normana Vale'a, który odchodzi na...

Kraj, 27 lutego 2001

Z KIM BĘDZIE WSPÓŁPRACOWAĆ KNORR?

Unilever potwierdził informację o rozstrzygnięciu przetargu na międzynarodowy budżet marek związanych z sosami, dressingami i przyprawami. Budżety zostaną podzielone między...

Zagranica, 22 stycznia 2001

AZJATYCKI BUDŻET UNILEVERA W RĘKACH MINDSHARE

WPP Group otworzyła oddział MindShare w Bombaju, po tym jak przejęła skonsolidowany budżet Unilevera o wartości 150 mln dol. na...

Zagranica, 12 grudnia 2000

GUMA O SMAKU CAPPUCCINO ODNOSI SUKCESY W KANADZIE

Trident Cappuccino, nowa guma do żucia marki Trident należącej do Warner-Lambert, odnosi sukcesy w Kanadzie. Po miesiącu istnienia na rynku...