M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "J. Walter Thompson (firma)"

Kraj, 6 września 2016

Soraya reklamuje nową linię Magia Olejków w prasie i internecie

Za wsparcie odpowiadają J. Walter Thompson i Universal McCann.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Ruszyła kampania Listerine od J. Walter Thompson

Marka zaprasza do udziału w akcji "21 dni dla pełnej ochrony jamy ustnej".

Kraj, 17 sierpnia 2016

BBDO wzmacnia zespół kreatywny

Trzy nowe osoby w dziale kreacji agencji, zapowiadane są też wzmocnienia osobowe w obszarze digitalu.

Kraj, 10 sierpnia 2016

Grupa J. Walter Thompson rewitalizuje markę Soraya

Grupa opracowała długofalową strategię komunikacji, jednym z jej elementów jest założenie "Klubu Przyjaciółek Soraya".

Kraj, 3 sierpnia 2016

J. Walter Thompson przygotowała kampanię dla Volkswagen Financial Services

Materiały promocyjne trafiły do 235 salonów samochodowych w Polsce.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Jacek Szulecki szefem kreacji w J. Walter Thompson

Zastąpił Piotra Małkiewicza, który rozstał się z firmą.

Kraj, 28 lipca 2016

Małgorzata Rzeczkowska dołącza do J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account directora.

Kraj, 25 lipca 2016

Credit Suisse prowadzi kampanię rekrutacyjną w Polsce

Działania realizują J. Walter Thompson i Mets.

Kraj, 25 lipca 2016

Wyjaśnienie Grupy Ogilvy w sprawie Geometry Global

Geometry Global Polska w dalszym ciągu będzie istnieć w obecnej konfiguracji.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Zagranica, 14 maja 2015

Waitrose powierza swój budżet Adam & Eve/DDB

Brytyjska sieć rozstrzygnęła przetarg.

Zagranica, 9 lutego 2015

Vodafone przekazuje budżet reklamowy agencji Grey London

Wartość budżetu wynosi 53 mln funtów.

Zagranica, 17 kwietnia 2014

JWT wraca do oryginalnej nazwy

W grudniu br., honorując 150-lecie swego istnienia, agencja JWT powróci do swej pierwotnej, dłuższej nazwy - J. Walter Thompson.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Hirek Wrona w Brain Juice

Hirek Wrona objął nowo utworzone w grupie Brain Juice stanowisko social media stratega.

Kraj, 16 stycznia 2012

Piotr Pokrzywa ponownie redaktorem naczelnym "MMP"

Osoba od 20 lat związana z rynkiem komunikacji marketingowej i były redaktor naczelny tytułu wraca na stanowisko.

Kraj, 9 listopada 2010

Rafał Napłoszek dyrektorem marketingu i sprzedaży GG Network

Były szef marketingu Germanosa, a przez ostatnie cztery lata szef projektu wirtualnego operatora Avonu, będzie odpowiadał za marketing i sprzedaż telekomunikacyjnej części Gadu-Gadu.

Kraj, 5 października 2009

Jessica Spence wiceprezesem ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej

Jessica Spence została nowym wiceprezesem ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu, pracując dla SABMiller (właściciel KP)...

Kraj, 3 października 2006

Dominika Jakubowska drugim dyrektorem kreatywnym w San Markos

Zespół działu kreacji San Markos wzmocniła nowa dyrektor kreatywna Dominika Jakubowska. Wraz z wieloletnim dyrektorem kreatywnym Michałem Bergerem będzie miała...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Oprotestowana reklama społeczna Instytutu Matki i Dziecka

Blisko trzysta osób i instytucji podpisało się pod wysłanym do mediów listem protestującym przeciw społecznej kampanii Instytutu Matki i Dziecka...

Zagranica, 10 stycznia 2006

Simon Bolton będzie zarządzał spółką Enterprise IG należącą do holdingu WPP

Simon Bolton, który w ub.r. odszedł ze stanowiska chief executive agencji reklamowej J. Walter Thompson, będzie zarządzał spółką Enterprise IG...

Kraj, 2 grudnia 2005

Samsung planuje niestandardowe wsparcie reklamowe modelu telefonu SGH-D600

Samsung Electronics Polska wprowadza na polski rynek model telefonu SGH-D600. Jak mówi Bartosz Herman, marketing manager telecom & IT Samsung...

Kraj, 12 lipca 2005

Dominika Borzym-Żak została regional account directorem w JWT Polska

Dominika Borzym-Żak objęła stanowisko regional account directora w agencji reklamowej JWT Polska. Została kierownikiem zespołu agencyjnego odpowiedzialnego za koordynację działań...

Zagranica, 28 stycznia 2005

Craig Davis został worldwide chief creative officerem w J. Walter Thompson

J. Walter Thompson mianował wczoraj Craiga Davisa na stanowisko worldwide chief creative officera. To część repozycjonowania i rebrandingu najstarszej na...

Zagranica, 28 stycznia 2005

J. Walter Thompson zmieni nazwę na JWT

Po 120 latach istnienia sieć reklamowa J. Walter Thompson globalnie zmieni nazwę i identyfikację wizualną. Nowe logo firmy, która niebawem...

Zagranica, 7 stycznia 2005

Startuje globalny przetarg na media dla Shell Oil

Koncern Royal Dutch/Shell Group ogłosił globalny przetarg, w efekcie którego skonsolidowany ma zostać budżet mediowy produktów marki Shell Oil. Firma...

Zagranica, 6 stycznia 2005

Shell zdejmuje reklamę produktu Optimax Unleaded

Koncern paliwowy Shell został zmuszony w Wielkiej Brytanii do zdjęcia reklamy telewizyjnej produktu Optimax Unleaded. Stało się tak, ponieważ jeden...

Zagranica, 5 stycznia 2005

BBH zajmie się obsługą globalnego budżetu marki Smirnoff Ice

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) zwyciężyła w przetargu na obsługę globalnego budżetu marki napojów ready to drink Smirnoff Ice...

Zagranica, 30 grudnia 2004

Kirstie Alley będzie reklamować diety Jenny Craig

Firma Jenny Craig, producent środków dietetycznych oraz produktów wspomagających odchudzanie, zaangażowała do najnowszej kampanii reklamowej gwiazdę amerykańskiego sitcomu "Fat Actress"...

Kraj, 13 grudnia 2004

Julian Dworak dołączył do Opus Film

Julian Dworak rozpoczął pracę na stanowisku producenta telewizyjnego w domu produkcyjnym Opus Film. Wcześniej, od roku 1999, zatrudniony był na...

Zagranica, 29 listopada 2004

De Pouzilhac próbuje zablokować wpływy Bollore'a w Havasie

Alain de Pouzilhac, chief executive i prezes holdingu reklamowego Havas, stara się zbudować wśród akcjonariuszy spółki grupę, która miałaby blokować...

Kraj, 8 listopada 2004

Peter Russell odejdzie ze stanowiska dyr. kreatywnego DDB Warszawa

Peter Russell, joint creative director agencji reklamowej DDB Warszawa, zakończy pracę w firmie w styczniu 2005 r. Jego obowiązki przejmą...

Zagranica, 5 listopada 2004

Ward Klein zastąpi Pata Mulcahy'ego na stanowisku CEO Energizer Holdings

W styczniu 2005 r. Pat Mulcahy odejdzie ze stanowiska chief executive officera Energizer Holdings. Zastąpi go dotychczasowy chief operating officer...

Zagranica, 4 listopada 2004

Ty Montague pokieruje nowojorskim oddziałem agencji J. Walter Thompson

Ty Montague został executive vice presidentem i chief creative officerem agencji J. Walter Thompson w Nowym Jorku. Wcześniej pracował w...

Kraj, 29 października 2004

Tele2 w odpowiedzi na decyzje TP SA obniża ceny

Tele2 Polska, oddział szwedzkiej grupy telekomunikacyjnej Tele2 AB, od początku listopada br. obniża ceny połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i na telefony...

Zagranica, 29 października 2004

Ad.print European Festival zaprasza do nadsyłania projektów reklam prasowych

Jury szóstej edycji europejskiego festiwalu Ad.print zaprasza do Poiana Brasov w Rumunii teamy kreatywne, które wykonają projekty prasowych kreacji. Oceni...

Kraj, 28 października 2004

The Globes Awards dla Eskadry BTL za akcję dla Centertela

Agencja marketing services Eskadra Promarket zdobyła nagrodę w konkursie The Globes Awards za akcję dla PTK Centertel "MMS w porzo...

Zagranica, 25 października 2004

Spot telewizyjny Smirnoffa autorstwa JWT opowiada historię o reinkarnacji

Brytyjska agencja reklamowa J. Walter Thompson wykonała nową kreację kampanii telewizyjnej dla flagowego produktu Diageo - wódki Smirnoff. Jest to...

Zagranica, 20 października 2004

Vodafone rozpocznie inwestycje marketingowe w usługi 3G

Vodafone planuje w najbliższym czasie wydanie 13 mln funtów na kampanię reklamową zapowiadającą debiut rynkowy technologii 3G. Z nieoficjalnych informacji...

Zagranica, 21 września 2004

Henkel wyda 15 mln dol. na reklamę Bref Power Cleanser w Europie

Henkel wprowadza na rynek europejski nowy środek do czyszczenia twardych powierzchni Bref Power Cleanser, którego kampania reklamowa pochłonie 15 mln...

Zagranica, 14 września 2004

Grey będzie działać w strukturze WPP Group na dotychczasowych zasadach

WPP Group sfinalizował transakcję zakupu Grey Global Group za kwotę ok. 1,5 mld dol. Cena, jaką holding zapłacił ostatecznie za...

Zagranica, 10 września 2004

JWT po 30 latach współpracy straciła budżet RAF-u

J. Walter Thompson straciła wyceniany na 3 mln funtów budżet RAF-u (Royal Air Force) po 30 latach współpracy. Budżet przejęła...

Zagranica, 8 września 2004

Vodafone rozpoczął współpracę z agencją BBH, zagrożona pozycja W&K

Vodafone, brytyjski operator telekomunikacyjny, wstrząsnął posadami swojej strategii marketingowej, dodając Bartle Bogle Hegarty do listy współpracujących z nim agencji. BBH...

Kraj, 2 września 2004

RMG zmienia nazwę na Mather Communications

Holding WPP Group zdecydował o zmianie nazwy polskiego oddziału sieciowej agencji RMG na Mather Communications. Zarówno struktura firmy, jej osobowość...

Zagranica, 1 września 2004

Western Union planuje zwiększenie wydatków na reklamę w 2005 r.

Przedstawiciele firmy Western Union, która zajmuje się przede wszystkim międzynarodowymi transferami pieniężnymi, zamierza zwiększyć wydatki na działania reklamowe w 2005...

Zagranica, 31 sierpnia 2004

Stephen Ward dyrektorem kreacji w McCann-Erickson

Stephen Ward zajmie się obsługą europejską firm MasterCard i Microsoft jako dyrektor kreatywny agencji McCann-Erickson. Ward przeszedł do McCann-Erickson z...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

TNT Express szuka domu mediowego do obsługi budżetu w Europie

Firma kurierska TNT Express rozpoczęła rozmowy z domami mediowymi na temat obsługi budżetu planowania i zakupu mediów w Europie. Andrew...

Zagranica, 26 sierpnia 2004

Wieden & Kennedy zajmie się obsługą globalnego budżetu TNT

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę budżetu firmy kurierskiej TNT. Szczegóły planowanych działań marketingowych nie zostały ujawnione....

Zagranica, 25 sierpnia 2004

Tourism Ireland wyłoniła short-listę w globalnym przetargu

Organizacja turystyczna Tourism Ireland (TI) wybrała cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu, który dotyczy obsługi globalnych działań reklamowych....

Zagranica, 10 sierpnia 2004

Diageo prowadzi globalny przetarg na obsługę marki Smirnoff Ice

Diageo rozpoczęło procedury przetargowe dotyczące obsługi globalnego budżetu reklamowego marki napoju alkoholowego Smirnoff Ice, za który dotąd była odpowiedzialna sieć...

Zagranica, 4 sierpnia 2004

Baton Kit Kat po 47 latach rezygnuje z hasła "Have a break"

Po blisko 50 latach funkcjonowania hasła "Have a break" w reklamach batonów Kit Kat należących do Nestle zniknie ono z...