Za produkcję odpowiada Film Produkcja.
Agencja wzmacnia dział kreacji i client service.
Marketing manager z firmy Mondelez trafi do managementu nowej spółki - wynika z naszych wiadomości.
Nowy podmiot nazywa się Jacobs Douwe Egberts. Można spodziewać się globalnego przetargu na media tego markera.
Na wiosnę firma będzie kontynuowała wsparcie dla marki Jacobs.
Marketer dba, aby i w sezonie letnim konsumenci byli zainteresowani Jacobsem.
Krystalizują się plany powstania nowego kawowego giganta, ale na razie nie ma informacji co do obsługi reklamowej nowej spółki.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii dla kaw marki Jacobs z ceramicznymi puszkami zaprojektowanymi przez gwiazdorskie duety.
Firma promuje mocno swój nowy produkt - wielofunkcyjny ekspres Tassimo Vivy.
Od stycznia do końca maja Mondelez wydał na reklamę ponad 92,5 mln zł.
Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii "Przełam lody".
Pracuje w marketingu firmy w Szwajcarii.
Kraft wprowadza koncept mający zwiększyć konsumpcję kawy latem.
Koncern United Bicsuits potwierdził w Wlk. Brytanii informację o utworzeniu dwóch oddzielnych struktur. Marketer wydzielił dwie firmy - jedną w kategorii przekąsek i drugą w kategorii ciasteczek.
Agencja zajmie się globalną obsługą reklamową marki gum.
JWT kończy długoletnią współpracę z marką.
Patryk Białokozowicz odpowiada za kategorię soków i napojów w Polsce i Europie Wschodniej.
Grupa FireFly chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu najbliższych 4-5 lat. Firma rozwija poszczególne działy i szuka partnerów do współpracy...
Joanna Włodek objęła stanowisko dyrektora kreatywnego w BTL Point Group. Karierę zawodową rozpoczęła w 1995 roku. Pracowała m.in. dla agencji:...
Kraft Foods Polska rozszerzył markę Jacobs o nowy produkt - kawę Jacobs Kronung 3 in 1 (kawa z mlekiem i...
Wars, dostawca usług gastronomicznych, podjął decyzję o inwestycji w zmiany w wizerunku (wstępnie informowaliśmy o tym w DS "MMP" z...
Sara Lee Coffee and Tea Poland wprowadziła kawy rozpuszczalne w saszetkach typu 3 w 1. W ten sposób marketer uzupełnił...
Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...
Firma Elite Cafe dołączy kawę MK Cafe Premium do świątecznych wydań magazynów "Gala" i "Naj". W ramach samplingu do czytelników...
Kraft Foods Polska SA, producent m.in. słodyczy i kaw, przygotował świąteczną ofertę. Kawa Jacobs będzie dostępna w pięciu różnych zestawach...
Kraft Foods Polska SA wprowadza do Polski jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie swoich marek - serki kremowe do pieczywa...
16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...
Słuchacze porannej audycji Radia Zet "Dzień dobry bardzo" od poniedziałku przez najbliższe pięć tygodni mogą wygrać kawę Jacobs Kronung, ekspresy...
HDS Polska, operator sieci saloników prasowych Inmedio i Relay, otworzy w tym roku kolejne 10 barów kawowych pod marką Voyage...
Firma Kraft Foods prowadzi międzynarodowy przegląd ofert na obsługę mediową. Do udziału zaproszono MindShare (obsługuje Kraft Foods na obszarze Azji...
Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...
Firma Mokate SA wprowadza na rynek odświeżoną markę granulowanej kawy rozpuszczalnej Mokate Caffe Classic. Mokate ma najsilniejszą pozycję w segmencie...
Lavazza rozpoczęła w Polsce kampanię wizerunkową. Wykorzystuje ona zdjęcia francuskiego fotografika Thierry'ego Le Goues, które znajdą się w słynnym kalendarzu...
Firma reklamy zewnętrznej AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty nowy nośnik - przewijany backlite 6x3, na którym można prezentować do...
Dom mediowy The Media Edge zaplanuje i zakupi media do kampanii reklamowej kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem na rynku...
Producent kawy Tchibo jest nadal liderem rynku kawy palonej w Polsce. Według ostatnich badań firmy AC Nielsen w okresie czerwiec-lipiec...