M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jacobs (marka)"

Kraj, 30 czerwca 2015

Paulina Papierska prawdopodobnie pokieruje marketingiem Jacobs Douwe Egberts

Marketing manager z firmy Mondelez trafi do managementu nowej spółki - wynika z naszych wiadomości.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 24 czerwca 2015

Spółka Mondeleza i Douwe Egberts ma wystartować 6 lipca

Nowy podmiot nazywa się Jacobs Douwe Egberts. Można spodziewać się globalnego przetargu na media tego markera.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Mondelez zachęca do smakowania kawy w domu

Jacobs wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje ziarnistych kaw na potrzeby przygotowania specjalnych kawowych napojów.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Ania Starmach proponuje akcesoria do kawy

Jacobs kontynuuje akcję "Baw się kawą" i nadal wspiera ją kampanią.

Kraj, 27 lutego 2015

Mondelez będzie nadal bawił się kawą

Na wiosnę firma będzie kontynuowała wsparcie dla marki Jacobs.

Kraj, 1 lipca 2014

Mondelez ponownie promuje kawę mrożoną [wideo]

Marketer dba, aby i w sezonie letnim konsumenci byli zainteresowani Jacobsem.

Kraj, 26 maja 2014

Jacobs Douwe Egberts może zacząć działalność w połowie 2015 r.

Krystalizują się plany powstania nowego kawowego giganta, ale na razie nie ma informacji co do obsługi reklamowej nowej spółki.

Kraj, 7 maja 2014

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski

Projekt przypomina konsumentom o trzech okazjach do jedzenia przekąsek - rano, popołudniu i wieczorem.

Kraj, 4 lutego 2014

Mondelez kontynuuje inwestycje w kawę

Wystartowała kolejna odsłona kampanii dla kaw marki Jacobs z ceramicznymi puszkami zaprojektowanymi przez gwiazdorskie duety.

Kraj, 28 stycznia 2014

Mondelez z mocnym wsparciem Tassimo od początku roku

Firma promuje mocno swój nowy produkt - wielofunkcyjny ekspres Tassimo Vivy.

Kraj, 20 grudnia 2013

Michał Sęk i Tomasz Bujok w DDB Warszawa

Nowy team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 25 października 2013

Mondelez wspiera nowy wariant kawy Jacobs

Jacobs Crema Gold otrzyma silne wsparcie marketingowe.

Kraj, 14 czerwca 2013

Mondelez znacząco zwiększył wydatki na reklamę

Od stycznia do końca maja Mondelez wydał na reklamę ponad 92,5 mln zł.

Kraj, 12 czerwca 2013

Mondelez znów schładza lato kawą

Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii "Przełam lody".

Kraj, 30 kwietnia 2013

Mondelez w ubiegłym roku najmocniej wspierał kawę i czekoladę

Wydatki reklamowe na czołowe brandy wyniosły w ubiegłym roku prawie 200 mln zł.

Kraj, 3 grudnia 2012

Multibrandowa kampania Krafta

Marketer nagradza konsumentów na święta.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Patrycja Nowakowska awansowała w Kraft Foods

Pracuje w marketingu firmy w Szwajcarii.

Kraj, 12 lipca 2012

Kraft wycofuje markę Lu Go! z rynku

Zastępuje ją globalnym brandem BelVita.

Kraj, 29 maja 2012

Magdalena Różczka twarzą marki Jacobs

Kraft wprowadza koncept mający zwiększyć konsumpcję kawy latem.

Zagranica, 27 marca 2012

United Biscuits podzielone

Koncern United Bicsuits potwierdził w Wlk. Brytanii informację o utworzeniu dwóch oddzielnych struktur. Marketer wydzielił dwie firmy - jedną w kategorii przekąsek i drugą w kategorii ciasteczek.

Zagranica, 5 października 2011

Budżet Tridenta w rękach Saatchi

Agencja zajmie się globalną obsługą reklamową marki gum.

Zagranica, 28 lipca 2011

Kraft Foods szuka agencji dla marki Trident

JWT kończy długoletnią współpracę z marką.

Kraj, 3 marca 2011

Z Reckitta do Maspeksu

Patryk Białokozowicz odpowiada za kategorię soków i napojów w Polsce i Europie Wschodniej.

Kraj, 15 października 2010

Tomasz Aleksandrzak kieruje marketingiem LG w Polsce

Producent elektroniki użytkowej i AGD ma nowego szefa marketingu, który wcześniej zarządzał marketingiem Intersnack Poland.

Kraj, 20 października 2009

FireFly Group chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu 4-5 lat

Grupa FireFly chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu najbliższych 4-5 lat. Firma rozwija poszczególne działy i szuka partnerów do współpracy...

Kraj, 12 maja 2008

Joanna Włodek dyrektorem kreatywnym w BTL Point Group

Joanna Włodek objęła stanowisko dyrektora kreatywnego w BTL Point Group. Karierę zawodową rozpoczęła w 1995 roku. Pracowała m.in. dla agencji:...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Małgorzata Kożuchowska wspiera debiut kaw Jacobs Kronung 3 in 1

Kraft Foods Polska rozszerzył markę Jacobs o nowy produkt - kawę Jacobs Kronung 3 in 1 (kawa z mlekiem i...

Kraj, 16 stycznia 2008

Wars chce odbudować wizerunek marki

Wars, dostawca usług gastronomicznych, podjął decyzję o inwestycji w zmiany w wizerunku (wstępnie informowaliśmy o tym w DS "MMP" z...

Kraj, 5 czerwca 2007

FX Media przygotował internetową kampanię Prima 3 w 1

Sara Lee Coffee and Tea Poland wprowadziła kawy rozpuszczalne w saszetkach typu 3 w 1. W ten sposób marketer uzupełnił...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Kraj, 14 grudnia 2005

Elite Cafe dołącza 900 tys. paczek kawy do nakładów "Gali" i "Naj"

Firma Elite Cafe dołączy kawę MK Cafe Premium do świątecznych wydań magazynów "Gala" i "Naj". W ramach samplingu do czytelników...

Kraj, 24 listopada 2005

Kraft Foods wprowadza zestawy promocyjne kawy Jacobs i nowe czekolady Milka

Kraft Foods Polska SA, producent m.in. słodyczy i kaw, przygotował świąteczną ofertę. Kawa Jacobs będzie dostępna w pięciu różnych zestawach...

Kraj, 1 września 2005

Kraft Foods z marką Philadelphia wchodzi w segment serów

Kraft Foods Polska SA wprowadza do Polski jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie swoich marek - serki kremowe do pieczywa...

Kraj, 11 sierpnia 2005

14 konkurencyjnych marek w kampanii "Marka ręczy swoim imieniem"

16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...

Kraj, 23 maja 2005

Radio Zet rozdaje kawę Jacobs Kronung oraz ekspresy

Słuchacze porannej audycji Radia Zet "Dzień dobry bardzo" od poniedziałku przez najbliższe pięć tygodni mogą wygrać kawę Jacobs Kronung, ekspresy...

Kraj, 5 kwietnia 2005

HDS otworzy w tym roku kolejne 10 barów kawowych Voyage Cafe

HDS Polska, operator sieci saloników prasowych Inmedio i Relay, otworzy w tym roku kolejne 10 barów kawowych pod marką Voyage...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Kraft Foods przegląda oferty domów mediowych, w Polsce cicho

Firma Kraft Foods prowadzi międzynarodowy przegląd ofert na obsługę mediową. Do udziału zaproszono MindShare (obsługuje Kraft Foods na obszarze Azji...

Kraj, 22 stycznia 2004

Wafle Grześki po raz czwarty zdobyły tytuł Towar Roku

Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...

Kraj, 4 grudnia 2003

Mokate odświeża markę kawy rozpuszczalnej

Firma Mokate SA wprowadza na rynek odświeżoną markę granulowanej kawy rozpuszczalnej Mokate Caffe Classic. Mokate ma najsilniejszą pozycję w segmencie...

Kraj, 5 listopada 2003

Lavazza rozpoczyna nową kampanię w stylu SF

Lavazza rozpoczęła w Polsce kampanię wizerunkową. Wykorzystuje ona zdjęcia francuskiego fotografika Thierry'ego Le Goues, które znajdą się w słynnym kalendarzu...

Kraj, 10 stycznia 2002

AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty przewijany backlite 6x3

Firma reklamy zewnętrznej AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty nowy nośnik - przewijany backlite 6x3, na którym można prezentować do...

Kraj, 27 września 2001

THE MEDIA EDGE WYGRAŁO PRZETARG NA OBSŁUGĘ KAWY ALVORADA

Dom mediowy The Media Edge zaplanuje i zakupi media do kampanii reklamowej kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem na rynku...

Kraj, 5 września 2001

TCHIBO UTRZYMUJE POZYCJĘ LIDERA RYNKU KAWY PALONEJ W POLSCE

Producent kawy Tchibo jest nadal liderem rynku kawy palonej w Polsce. Według ostatnich badań firmy AC Nielsen w okresie czerwiec-lipiec...