M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jameson (marka)"

Zagranica, 17 sierpnia 2015

Jameson w kropelkach

Agencja Pearlfisher zaprojektowała opakowanie specjalnych kropli z wyciągiem z ziół przygotowanych na bazie whisky Jameson.

Kraj, 22 maja 2014

Pernod Ricard inwestuje w Muzeum Polskiej Wódki

Firma zainwestuje w rewitalizację obiektu w warszawskim kompleksie Koneser.

Kraj, 31 października 2013

Pernod Ricard wprowadza na rynek nowy wariant brandu Jameson

Na rynku debiutuje Jameson Select Reserve.

Kraj, 17 września 2012

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 10 lutego 2012

Adv.pl pracuje dla marki Jameson

Agencja stworzy strategię obecności marki w social mediach.

Kraj, 24 listopada 2011

"Wprost" i Chivas Regal nagradzają za rycerskość

Zwycięzca otrzyma tytuł Honorowego Lwa Rycerskości. W ramach konkursu strategią komunikacji oraz kreacją i produkcją działań na Facebooku zajmuje się 180heartbeats.

Zagranica, 11 października 2011

Młody Jameson walczy z wielkim ptakiem [WIDEO]

Marka irlandzkiej whisky znów odwołuje się do epickiej estetyki reklam.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Kraj, 15 września 2011

Wyborowa poszerza współpracę z Endorfiną

W najbliższym czasie agencja będzie pracowała głównie dla whisky Ballantine's.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Jameson jedzie w Polskę

Marka organizuje serię eventów w kilku polskich miastach. Finał akcji zaplanowano w Szczecinie.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Whiskey Jameson kursuje po klubach

Dystrybutor marki w Polsce, firma Wyborowa SA, wozi podczas wakacji trunek autobusem.

Kraj, 4 lipca 2011

Wyborowa będzie wzmacniać pozycję w whisky

Marki importowane mają być jednym z priorytetów marktera.

Kraj, 10 maja 2011

CEDC przejmuje Tullamore Dew

W spokojnym do tej pory segmencie irlandzkiej whiskey może dojść do ciekawej rywalizacji.

Zagranica, 3 lutego 2011

Absolut stawia na innowacje

Na rynku pojawi się wersja o smaku kawowo-migdałowym i o smaku dzikiej herbaty. Zadebiutuje także nowy produkt - Absolut Elyx.

Kraj, 20 stycznia 2011

Wyborowa i Diageo kłócą się, kto jest liderem whisky

Wyborowa SA chwali się, że jej marka Ballantine’s prześcignęła markę Johnnie Walker Diageo Polska i została liderem rynku. Diageo odpowiada, że od ilościowych ważniejsze są udziały wartościowe, a konkurent nagina fakty.

Zagranica, 6 września 2010

Pernod Ricard cieszy się z marek premium

Pomimo kryzysu koncern największe zyski uzyskał ze sprzedaży flagowych brandów z portfolio.

Zagranica, 8 czerwca 2010

Pernod-Ricard zaufał TBWA

Globalny budżet reklamowy marki likieru Kahlua został przesunięty z agencji reklamowej Publicis.

Kraj, 11 sierpnia 2008

Bushmills osiągnął po debiucie 8,2 proc. udziałów w rynku

W ciągu około czterech miesięcy po launchu irlandzkiej whiskey Bushmills brand osiągnął 8,2 proc. udziałów wartościowych w segmencie (dane z...

Zagranica, 15 maja 2008

Euro RSCG przejmuje budżet whisky Chivas

Euro RSCG wygrało przetarg na obsługę budżetu marki whisky Chivas Regal należącej do portfolio Pernod Ricard. W dwuetapowym przetargu pokonała...

Kraj, 25 kwietnia 2008

Diageo wprowadza irlandzką whisky Bushmills

Diageo wprowadza Bushmills - swoją pierwszą markę irlandzkiej whisky. Marka weszła do globalnego portfolio koncernu w 2005 r., a w...

Zagranica, 3 sierpnia 2007

Pernod Ricard rozstrzygnął globalny przetarg marki Jameson

Koncern alkoholowy Pernod Ricard wybrał agencję M&C Saatchi do obsługi globalnego budżetu reklamowego marki irlandzkiej whiskey Jameson. Jego wartość szacuje...

Zagranica, 12 stycznia 2006

Berry Bros & Rudd odświeża markę whisky Cutty Sark

Berry Bros & Rudd, właściciel marki szkockiej whisky Cutty Sark, zdecydował o jej relaunchu. Pojawią się nowe, bardziej smukłe butelki...

Zagranica, 19 października 2005

Pernod Ricard zainwestuje 40 mln euro w globalną reklamę Jamesona

Francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard za pośrednictwem spółki zależnej Irish Distillers zamierza zainwestować 40 mln euro w globalne działania reklamowe...

Zagranica, 9 stycznia 2002

Carat zdobył wart 30 mln dol. amerykański budżet Pernod Ricard

Koncern alkoholowy Pernord Ricard USA przekazał swój skonsolidowany budżet mediowy domowi mediowemu Carat, należącemu do grupy Aegis. Wysokość budżetu szacowana...