M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "JCDecaux (firma)"

Zagranica, 5 marca 2015

Google z działaniem digitalowym na Silicon Roundabout

Reklama firmy w prestiżowej lokalizacji w Londynie.

Zagranica, 8 grudnia 2014

Grenoble nie usuwa reklam

Francuskie miasto jednak nie zdecydowało się na zastąpienie wszystkich nośników OOH nowo posadzonymi drzewami.

Zagranica, 27 listopada 2014

Grenoble proponuje drzewa zamiast OOH

Samozwańcza stolica Alp we Francji zdecydowała się postawić na naturalną przestrzeń, ograniczając panoszenie się.

Zagranica, 26 września 2014

Ogłoszono pierwszy z trzech najważniejszych przetargów dla brytyjskiego OOH

Transport for London, zarządzający komunikacją miejską w stolicy Wlk. Brytanii, ogłosił pierwszy z trzech przetargów, które mogą zmienić układ sił w tamtejszej branży OOH. Wartość tego pierwszego projektu to 200-500 mln funtów.

Kraj, 13 listopada 2012

IBM promuje się na lotnisku w Warszawie

Kampania nawiązuje do idei Inteligentnych Miast.

Zagranica, 11 maja 2012

Obroty JCDecaux wzrosły w I kwartale o 6,6 proc.

Globalne obroty firmy outdoorowej JCDecaux wzrosły w I kwartale br. o 6,6 proc.

Zagranica, 26 lipca 2011

News Corporation wyprzedaje biznes outdoorowy

Koncern pozbywa się rosyjskiego oddziału News Outdoor.

Kraj, 21 czerwca 2011

ZTM pracuje nad kalendarzem przetargu na wiaty

Kończy się etap przeglądu ofert dotyczący stawiania wiat przystankowych w Warszawie wyposażonych w nośniki reklamowe. ZTM rozważa możliwość rozstrzygnięcia przetargu jeszcze w tym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Przetargi, 16 maja 2011

ZTM zaprasza do negocjacji w sprawie wiat

Po roku zwłoki władze Warszawy rozpoczęły kolejny etap przetargu.

Zagranica, 11 marca 2011

JCDecaux notuje wysoki zysk i myśli o przejęciach

Zysk netto światowego giganta reklamy zewnętrznej wzrósł aż o 242,2 proc.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Negocjacje w sprawie wiat w Warszawie mają ruszyć lada tydzień

Miasto przygotowuje się do rozmów z firmami OOH biorącymi udział w przetargu.

Kraj, 3 sierpnia 2010

AMS i Stroer równo dzielą

Szefowie największych polskich spółek outdoorowych zapowiadają równe inwestycje i podział przystanków.

Kraj, 29 lipca 2010

Konsorcjum AMS i Stroer walczy o przystanki w stolicy

Pięć wniosków złożono w postępowaniu na wybór operatora wiat przystankowych w Warszawie.

Od redakcji, 28 czerwca 2010

Wyjaśnienie: Cityboard rozważa starania o wiaty

Cityboard Media też może zawalczyć z: JCDecaux, AMS, Stroerem i Clear Channel.

Kraj, 25 czerwca 2010

JCDecaux zawalczy o wiaty w Warszawie

Centrala spółki potwierdziła, że weźmie udział w postępowaniu.

Kraj, 22 czerwca 2010

Ströer dzięki przejęciu NOP chce być liderem branży

Zmienia się układ sił na rynku reklamy zewnętrznej.

Kraj, 19 maja 2010

Zaczyna się bitwa o wiaty w Warszawie

Startuje od dawna oczekiwany przetarg na obsługę wiat przystankowych w stolicy. Kontrakt zapewni zwycięzcy topowe warszawskie lokalizacje reklamowe.

Przetargi, 30 kwietnia 2010

Przetarg na wiaty już za kilka dni

W przyszłym tygodniu ma ruszyć przetarg na warszawskie wiaty.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Warszawa wciąż bez przetargu na wiaty

Opóźnia się przetarg na warszawskie wiaty, który może otworzyć rynek dla JCDecaux.

Kraj, 25 listopada 2009

JCDecaux nie komentuje spekulacji o wejściu do Polski

JCDecaux, outdoorowy gigant, nie komentuje spekulacji o planowanym wejściu na polski rynek. Według nieoficjalnych źródeł firma może być zainteresowana zaplanowanym...

Zagranica, 14 października 2009

JCDecaux tworzy pakiety dla marek odzieżowych

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux przedstawiła na rynku brytyjskim ofertę pakietów nośników skierowanych do właścicieli marek odzieżowych. Tworzą je sieci konstrukcji...

Zagranica, 5 sierpnia 2009

JCDecaux deklaruje chęć przejęcia konkurentów w Stanach

Jean-Francois Decaux, właściciel firmy outdoorowej JCDecaux, powiedział, że jest zainteresowany zakupem jednej z konkurencyjnych firm z rynku reklamy zewnętrznej w...

Zagranica, 17 lipca 2009

By młodzi pili alkohol odpowiedzialnie

Brytyjscy producenci alkoholu i detaliści łączą siły w przygotowaniu kampanii promującej odpowiedzialne spożywanie alkoholu przez młodych dorosłych. Zaplanowana na pięć...

Zagranica, 8 maja 2009

Przychody JCDecaux spadły o 11,9 proc.

Jean-Charles Decaux, chief executive w firmie outdoorowej JCDecaux, przewiduje, że przychody tej spółki spadną o ok. 15 proc. w I...

Zagranica, 12 marca 2009

Przychody JCDecaux w ub.r. wzrosły o 3 proc.

Przychody firmy reklamy zewnętrznej JCDecaux wzrosły o 2,9 proc. w ub.r. - do poziomu 2,2 mld euro. Zysk operacyjny firmy...

Zagranica, 4 lutego 2009

JCDecaux łączy dywizje sprzedaży i marketingu

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux w Wielkiej Brytanii łączy dywizję sprzedaży międzynarodowej OneStepShop z dywizją marketingu międzynarodowego Worldlink. W wyniku połączenia...

Zagranica, 2 lutego 2009

JCDecaux: spadek przychodów w UK, całościowe wyniki satysfakcjonujące

JCDecaux raportuje wzrost przychodów o 2,9 proc. do poziomu 2,17 mld dol. w skali całego koncernu. Brytyjskie przychody JCDecaux spadły...

Zagranica, 15 października 2008

Fiasko negocjacji JCDecaux z News Corp.

Rozmowy pomiędzy JCDecaux i News Corp. w sprawie utworzenia największej outdoorowej firmy na świecie zostały zerwane. Obydwie strony winą za...

Zagranica, 12 września 2008

JCDecaux negocjuje zakup News Outdoor Group

Francuska JCDecaux, druga pod względem wielkości grupa reklamy zewnętrznej na świecie, prowadzi negocjacje dotyczące zakupu News Outdoor Group (NOG). NOG...

Zagranica, 5 sierpnia 2008

JCDecaux odnotował spadek zysków o 0,9 proc.

Koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux poinformował o spadku zysków operacyjnych w I połowie br. o 0,9 proc. Przedstawiciele firmy tłumaczą to...

Zagranica, 14 kwietnia 2008

Władze Moskwy prowadzą przetarg outdoorowy

Władze Moskwy ogłosiły przetarg na dostawcę publicznych toalet i rowerów dla mieszkańców miasta. Wyłoniona w nim firma w zamian za...

Zagranica, 4 kwietnia 2008

Reklamodawcy z Terminalu 5 na Heathrow mogą oczekiwać rekompensat

Firmy, które zainwestowały w kampanie na Terminalu 5 na lotnisku w Heathtrow, mogą domagać się rekompensat w związku ze spadkiem...

Zagranica, 13 marca 2008

JCDecaux odnotował 8,2 proc. wzrostu w 2007 r.

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux, działająca w skali międzynarodowej, opublikowała informacje na temat wyników finansowych za 2007 r. Wynika z...

Zagranica, 4 lutego 2008

Przychody JCDecaux w ub.r. przekroczyły 2,1 mld funtów

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux zanotowała w 2007 r. przychody na poziomie 2,1 mld funtów. Są one o 8,2 proc....

Zagranica, 17 stycznia 2008

JCDecaux korzysta z narzędzia planerskiego Profiler

W Wielkiej Brytanii ruszyła pierwsza kampania outdoorowa, w której JCDecaux, firma reklamy zewnętrznej, wykorzystała Profiler, narzędzie do planowania widowni, które...

Zagranica, 11 stycznia 2008

JCDecaux inwestuje w sieci nośników w Japonii

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux wygrała trzy przetargi dotyczące inwestycji w sieci nośników reklamowych w miastach w Japonii. Francuski operator działa...

Zagranica, 8 listopada 2007

JCDecaux notuje wzrost przychodów w Europie

Przychody firmy reklamy zewnętrznej JCDecaux w trzecim kwartale br. wzrosły o 11,8 proc. do poziomu 487,9 mln euro w porównaniu...

Zagranica, 17 września 2007

Decaux chce zapłacić merowi Moskwy 200 mln dol. za uporządkowanie tablic

Jean-Francois Decaux, CEO francuskiej firmy outdoorowej JC Decaux, zaproponował merowi Moskwy 200 mln dol. w zamian za pomoc w uporządkowaniu...

Zagranica, 6 września 2007

Coca-Cola podpisała umowę o współpracy z JCDecaux

Koncern Coca-Cola podpisał kontrakt o współpracy z firmą reklamy zewnętrznej JCDecaux na rynku brytyjskim. Marketer chce alokować większość budżetu mediowego...

Zagranica, 25 czerwca 2007

JCDecaux przejmuje udziały w spółce w Kazachstanie

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux przejęła 50 proc. udziałów w spółce RTS Perekrestok w Kazachstanie. Spółka jest liderem w segmencie mebli...

Kraj, 14 czerwca 2007

200 tys. zł kosztowała nowa kampania Atlasa na Litwie

Pod hasłem "Kolory ciepła" prowadzona jest na Litwie kampania reklamowa produktów Grupy Atlas. Producent rynku chemii budowlanej promuje tam tynki...

Zagranica, 16 marca 2007

JCDecaux osiągnął blisko 2 mld euro przychodów w 2006 r.

Koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux odnotował w 2006 r. wzrost zysku o 4,1 proc., który zamknął się w kwocie 201,1 mln...

Zagranica, 4 grudnia 2006

Clear Channel Outdoor dementuje pogłoski o sprzedaży firmy

Amerykański koncern mediowy Clear Channel Communications zaprzeczył pogłoskom o sprzedaży firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor Holdings, której jest większościowym...

Zagranica, 9 listopada 2006

JCDecaux oficjalnie zainteresowane przejęciem Clear Channel Outdoor

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux wyraziła oficjalne zainteresowanie przejęciem jednego z głównych konkurentów na rynku globalnym, amerykańskiej spółki Clear Channel...

Zagranica, 3 listopada 2006

JCDecaux wprowadza reklamy z Bluetoothem

JCDecaux wprowadza na lotniskach nośniki reklamowe wykorzystujące technologię Bluetooth. Na ekranach cyfrowych umożliwiających transmisję danych poprzez Bluetooth jako pierwszy klient...

Zagranica, 14 września 2006

JCDecaux zdobył lukratywny kontrakt na obsługę lotniska w Los Angeles

Atrakcyjny kontrakt reklamowy na obsługę międzynarodowego lotniska w Los Angeles zdobył JCDecaux. Firma ma przez najbliższe 10 lat obsługiwać czwarte...

Zagranica, 11 września 2006

JCDecaux rozpoczyna inwestycje w Rosji i na Ukrainie

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux rozpoczyna działalność na rynkach Rosji i Ukrainy w ramach joint veinture z BigBoard Group SA. O...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Atlas będzie się reklamował na Litwie

Producent chemii i materiałów budowlanych Grupa Atlas rozpocznie kampanię outdoorową na Litwie, swoim drugim po Rosji zagranicznym rynku zbytu. Jest...

Zagranica, 3 sierpnia 2006

TV5Monde sponsorem przeglądu European Media and Marketing

Firma Interview-NSS pozyskała francuskojęzyczny kanał TV5Monde jako sponsora raportu European Media and Marketing. Kanał będzie partnerem projektu przez najbliższe trzy...

Zagranica, 19 lipca 2006

JCDecaux rozwija projekt rowerów do wynajęcia

Francuski gigant reklamy zewnętrznej JCDecaux chce po sukcesie w Lyonie rozwijać projekt wynajmu rowerów na terenie kolejnych miast. Kolejne inwestycje...