M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jeep (marka)"

Kraj, 9 września 2015

Arip Next zmienia się w Hi.advertising

Agencja z okazji obchodów swojego 18-lecia przechodzi rebranding.

Kraj, 23 października 2014

Niebawem ruszy kampania Jeepa Renegade [wideo]

Marka Jeep wchodzi w segment małych SUV-ów.

Kraj, 6 października 2014

Jeep wchodzi w segment małych SUV-ów z modelem Renegade [wideo]

Spot oparty na koncepcji kreatywnej agencji Frame Communication został przygotowany przez agencję Leo Burnett.

Kraj, 20 grudnia 2013

Michał Sęk i Tomasz Bujok w DDB Warszawa

Nowy team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 2 lipca 2013

Get More Social zwiększa zakres współpracy z Voyager Club

Klient jest autoryzowanym dilerem marek Mazda, Lancia, Jeep.

Kraj, 28 stycznia 2013

Nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland

Awans Marka Kisza.

Zagranica, 25 września 2012

Grupa Fiat restrukturyzuje dział digital marketingu

Grupa Fiat dokonuje restrukturyzacji działu marketingu cyfrowego w Europie i zatrudnia włoską agencję Armando Testa do koordynowania pracy dla wszystkich swoich marek samochodów - Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep.

Kraj, 26 lipca 2012

Fiat nie będzie rekrutował na stanowisko dyr. marketingu

Część obowiązków Marka Kisza przejął Jacek Nawara.

Kraj, 2 stycznia 2012

Fiat skupi się na debiucie nowego modelu Pandy

Importer skoncentruje komunikację marketingową głównie na telewizji i internecie.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Sławomir Szałkowski country managerem Jeepa i Lancii

Zastąpił Macieja Ratyńskiego, który będzie pracował w egipskich strukturach firmy.

Kraj, 22 lutego 2011

Urodzinowa kampania Jeepa [WIDEO]

Fiat Auto Poland ruszył z kampanią wizerunkową Jeepa z okazji 70. urodzin marki. Kampania trwa pod hasłem "Kiedy samochód staje się legendą?".

Zagranica, 8 października 2010

Andrea Formica dyr. zarządzającym Fiata

Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.

Kraj, 16 września 2010

Marketing Chryslera w Fiacie

Struktury marketingowe Chryslera w Polsce przeniesiono do Fiat Auto Poland.

Kraj, 26 stycznia 2010

AdTotal i MEC Interaction realizują wyprzedaż marek Chryslera w kanale mobilnym

Multimedialna sieć reklamowa AdTotal, należąca do Wirtualnej Polski, i MEC Interaction realizują dla Chrysler Polska niestandardową kampanię promocyjną wykorzystującą kanały...

Zagranica, 9 listopada 2009

Marki Chrysler i Dodge znikną z Europy

Marki samochodów Chrysler i Dodge znikną z rynku europejskiego. Zostaną zastąpione brandami Fiat i Lancia. Tak przewiduje pięcioletni plan odmłodzenia...

Kraj, 14 maja 2009

Chrysler promuje nową ofertę zakupu, rozdaje talony na paliwo

Chrysler Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą nową ofertę cenową dla wybranych modeli samochodów: Dodge, Jeep i Chrysler. Każdy klient może...

Zagranica, 6 lutego 2009

Chrysler łączy reklamy i sprzedaż swoich trzech marek

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge'a i...

Kraj, 2 grudnia 2008

Chrysler zawiesza wydawanie swoich magazynów, ogranicza wydatki marketingowe

Chrysler Polska, właściciel marek samochodowych: Chrysler, Jeep i Dodge, zawiesza wydawanie swoich dwóch polskich wersji magazynów - "Freedom" i "Dodge"....

Kraj, 25 lipca 2008

Chrysler Polska wypowiada wojnę cenową Niemcom

Chrysler Polska (marki: Chrysler, Dodge i Jeep) rusza w najbliższy poniedziałek z kampanią promocyjną pod hasłem "Z Niemiec sprowadzamy tylko...

Kraj, 30 stycznia 2008

DaimlerChrysler Leasing Polska zmienił nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska

Spółka DaimlerChrysler Leasing Polska zmieniła nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. Zmiana jest konsekwencją uchwały podjętej podczas nadzwyczajnego...

Kraj, 29 stycznia 2008

Scandinavian Tobacco buduje lojalność wśród konsumentów marki Nevada

Scandinavian Tobacco buduje lojalność wśród konsumentów marki papierosów Nevada. Akcja nazywa się "Wjedź w dobry stan" i ma formę konkursu,...

Zagranica, 31 maja 2007

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

Zagranica, 5 kwietnia 2007

Chrysler przesunął budżet kreatywny Jeepa wart 330 mln dol. z BBDO do Cutwater

Chrysler Group przesunął budżet kreatywny Jeepa, wyceniany na 330 mln dol., z BBDO do agencji Cutwater z San Francisco (obie...

Zagranica, 24 listopada 2006

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić budżet online'owy w 2007 r.

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić swój budżet e-marketingowy. Ten skok odbędzie się kosztem innych mediów, producent samochodów okroi nieco...

Kraj, 21 czerwca 2006

DaimlerChrysler w 2007 r. wprowadzi dwa modele Dodge, hasło przewodnie marki: "Dodge - bierz życie za rogi"

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) zamierza wprowadzić w przyszłym roku do Polski dwa kolejne modele marki Dodge, w tym momencie debiutującej...

Kraj, 19 czerwca 2006

ContactPoint będzie obsługiwał infolinię marki Dodge

Firma telemarketingowa ContactPoint będzie obsługiwała infolinię marki Dodge, która właśnie debiutuje na polskim rynku. Już od roku ContactPoint jest odpowiedzialny...

Kraj, 14 czerwca 2006

DaimlerChrysler rozpoczyna akcję teaserową wspierającą launch marki Dodge

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą do Polski nieobecną do tej pory amerykańską markę Dodge. - Cele działań...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 5 lipca 2004

DaimlerChrysler będzie w komunikacji wykorzystywał marketing miejsca

DaimlerChrysler Automotive Polska zamierza budynek swojej nowej centrali przy ul. Gottlieba Daimlera 1 (gdzie mieści się także duży salon sprzedaży)...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Agencje NoS/BBDO i Orbita zacieśniają współpracę

Agencja reklamowa NoS/BBDO zamierza podpisać umowę o partnerskiej współpracy z agencją Orbita świadczącą usługi w zakresie działań komunikacyjnych w internecie....

Kraj, 4 lutego 2004

Polski DaimlerChrysler bierze udział w European Owner Loyalty Program

DaimlerChrysler Automotive Polska bierze udział w pilotażowym programie koncernu pod nazwą European Owner Loyalty Program. Celem jest zbudowanie efektywnego programu...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 22 stycznia 2004

DaimlerChrysler zapowiada kampanię reklamową modelu 300 C

DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada kampanię reklamową modelu Chrysler 300 C. Model trafi na polski rynek w maju br. i w...

Kraj, 30 października 2003

BTL Design (NoS/BBDO) przygotowuje się do samodzielności

Jak powiedziała Agnieszka Łukasik, dyr. obsługi klienta NoS/BBDO, komórka agencji BTL Design jest gotowa do wyjścia z ofertą na szersze...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...

Zagranica, 26 marca 2003

Lara Croft grana przez Angelinę Jolie będzie reklamować Jeepa

Według koncernu Chrysler Group najlepszą rzeczniczką marketingową brandu Jeep będzie silna kobieta, jaką jest Angelina Jolie. Aktorka prowadziła jeepa wranglera...

Zagranica, 16 grudnia 2002

Lowe People będzie pracować dla Mercedesa w Szwecji

Firma Mercedes-Benz należąca do koncernu DaimlerChrysler przekazała swój budżet reklamowy przeznaczony dla rynku szwedzkiego nowo powstałej agencji Lowe People będącej...