M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jetix (firma)"

Kraj, 7 kwietnia 2011

Joanna Nowakowska w dziale marketingu At Mediów

Dom sprzedaży kanałów tematycznych ma press officera.

Kraj, 10 stycznia 2011

Rafał Rybałtowski account managerem w Disneyu

Planner z Universal McCann rozpoczyna współpracę z globalnym nadawcą dziecięcym.

Kraj, 5 maja 2010

Z Mmd do Grupy Exception

Agata Sander została group account directorem w agencji !Buzz Public Relations.

Kraj, 5 lutego 2010

Więcej programów live action w Disney XD

Kanał Disney XD kierowany do młodego widza od marca br. poszerzy ofertę programową. Bogata ma być przede wszystkim oferta serialowa...

Kraj, 16 października 2009

Jarosław Burdek i Dariusz Wasilewski dołączają do zespołu 4fun Media

Do zespołu 4fun Media SA, nadawcy kanałów tematycznych, dołączają nowi menedżerowie. Dyrektorem programowym i muzycznym Rebel TV, stacji muzycznej, która...

Kraj, 8 września 2009

Oferta startującego Disney XD obejmie stację TV, portal i VoD

Disney XD, kanał dla dzieci w wieku 6-14 lat, rozpocznie w Polsce działalność w sobotę 19 września br. (informowaliśmy już...

Przetargi, 28 lipca 2009

Hill & Knowlton Poland wesprze debiut Disney XD

Agencja public relations Hill & Knowlton Poland wygrała przetarg na obsługę public relations kanału Disney XD, który rozpocznie nadawanie w...

Kraj, 27 lipca 2009

Kanał Disney XD zadebiutuje w Polsce w połowie września

Kanał telewizyjny Disney XD zadebiutuje na naszym rynku 19 września. Stacja ta zastąpi markę Jetix. To efekt zakupu przez koncern...

Kraj, 7 lipca 2009

Y&R przebudowuje zespół do obsługi Danone

W agencji Young & Rubicam zespół skierowany do obsługi Danone, zarządzany przez Dominikę Czajkowską, group account directora, został zmodyfikowany. Dotychczas...

Kraj, 6 lipca 2009

Stacje z At Media korzystają ze spadku udziałów anten ogólnopolskich

At Media, dom sprzedaży stacji tematycznych, podsumowuje rekordowe wyniki oglądalności. W czerwcu udział stacji z pakietu At Max wzrósł o...

Kraj, 16 czerwca 2009

Kampania TV promuje nowe opakowania Tymbarku

Grupa Maspex Wadowice wystartowała z kampanią telewizyjną Kartoonków Tymbarku. Spot zatytułowany "Tęczowa przygoda" ma na celu zaprezentowanie nowego opakowania Kartoonków...

Kraj, 10 czerwca 2009

Według MB SMG/KRC dzieci w wolnym czasie najczęściej oglądają telewizję

Oglądanie telewizji dzieci ze wszystkich grup wiekowych najczęściej wskazują jako aktywność realizowaną w czasie wolnym. Firma Millward Brown SMG/KRC zebrała...

Kraj, 26 maja 2009

Maspex reklamuje piramidki Kubusia Play

Grupa Maspex Wadowice ruszyła z kampanią soku Kubuś Play w nowym opakowaniu - kartonowej piramidce. Bohaterami spotu reklamowego są dzieci,...

Kraj, 11 maja 2009

Storck nie tnie tegorocznego budżetu; będzie silnie obecny w TV

Storck będzie w tym roku silnie akcentował w TV swoje sztandarowe marki: Merci, Toffifee, Knoppers i Nimm2, co jest kontynuacją...

Kraj, 30 kwietnia 2009

UPC przygotowało akcję lojalnościową "3x3"

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem "3x3". Akcję adresuje do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Disney XD zastąpi markę Jetix również w Polsce

The Walt Disney Company poinformowała, że kanał dziecięcy Jetix zostanie zmieniony na Disney XD również w Polsce. O planach zmiany...

Kraj, 10 kwietnia 2009

At Media powiększa portfolio witryn dziecięcych

Witryny MiniMini i ZigZap dołączyły do portfolio witryn stacji dziecięcych obsługiwanych na wyłączność przez At Media. Witryny stacji należących do...

Kraj, 10 kwietnia 2009

Maciej Bral awansował w strukturze Disneya; prawdopodobny rebranding Jetiksa

Maciej Bral, ostatnio dyrektor zarządzający na region Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu w Jetix Europe, awansował w międzynarodowej strukturze firmy....

Kraj, 9 kwietnia 2009

Maspex promuje w telewizji napoje Figo dla dzieci

Maspex Wadowice ruszył z kampanią reklamową promującą napoje Figo dla dzieci. Działania prowadzone są pod hasłem "Figo i Przyjaciele". Animowany...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Jupik Aqua startuje z wiosenną kampanią w telewizji

4 kwietnia br. startuje kampania telewizyjna Jupik Aqua (Hoop Polska), wody smakowej dla dzieci. Będzie prowadzona głównie w stacjach dziecięcych,...

Kraj, 13 marca 2009

Adamiak i Węgrzynek w managemencie Delegaty; agencja obsłuży nowe stacje TV

Agnieszka Adamiak obejmuje stanowisko kierownika ds. sprzedaży i marketingu w agencji Delegata specjalizującej się w obsłudze telewizyjnych kanałów tematycznych. To...

Kraj, 13 lutego 2009

Altea i ITC przygotowały nową reklamę marki Haribo

Haribo Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową opartą na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie "Oblicza radości". Film reklamowy - inspirowany sześcioma...

Kraj, 2 lutego 2009

Witryny Jetiksa i Nickelodeona sprzedaje na wyłączność At Media

At Media oferuje na wyłączność sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych w witrynach Jetix.pl oraz Nick.com.pl. Strony stacji dziecięcych Jetix...

Przetargi, 14 stycznia 2009

Young & Rubicam Poland kompleksowo obsługuje Jetix Europe

Polski oddział Young & Rubicam rozpoczyna obsługę dziecięcych kanałów telewizyjnych Jetix należących do The Walt Disney Company. Współpraca obejmuje: outsourcing...

Kraj, 16 grudnia 2008

Dziecięce Piccolo wspierane ogólnopolską kampanią

Należąca do Ambry marka musującego napoju owocowego dla dzieci Piccolo wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. W ramach działań prowadzonych pod...

Kraj, 19 września 2008

Katarzyna Glinka będzie promować nowy produkt marki Barbie

Aktorka Katarzyna Glinka weźmie udział w kampanii reklamowej zabawek związanych z wprowadzanym do sprzedaży DVD filmem "Barbie i Diamentowy Pałac"....

Kraj, 1 września 2008

"Fun Club" chce przyciągnąć uwagę nieco starszych czytelniczek

"Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ma nowy, dynamiczniejszy layout, wprowadził nowe rubryki. Celem zmian jest przyciągnięcie uwagi nieco starszych czytelniczek. Grupą...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Haribo inwestuje w jesienny projekt wsparcia komunikacyjnego

Haribo rozpoczęło realizację jesiennej kampanii reklamowej marki gum Maoam opartej na nowym, tanecznym spocie "Maoam breakdance". Koncepcja filmu utrzymanego w...

Zagranica, 25 lipca 2008

Michael Ghosh dyrektorem sprzedaży Jetiksa w Europie

Michael Ghosh zostanie dyrektorem sprzedaży stacji dziecięcej Jetix w Europie. Obecnie jest szefem sprzedaży tej stacji w Wielkiej Brytanii i...

Kraj, 4 lipca 2008

Nestle wspiera kampanią TV nową odmianę żelków Jojo

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała dla Nestle kampanię TV nowej wersji żelków Nestle Jojo - Jojo Moto. Przeprowadzi ją w...

Kraj, 12 czerwca 2008

Phoenix Press wspiera debiut rynkowy tytułu "Shrek i Przyjaciele"

Phoenix Press wprowadza miesięcznik "Shrek i Przyjaciele" dla 6-12-latków, który poszerza portfolio wydawnictwa w segmencie dziecięcym. Koncept czasopisma opiera się...

Zagranica, 10 czerwca 2008

Jetix i Disney podpisały umowę o dystrybucji w regionie EMEA

Jetix podpisał umowę z Disney-ABC International Television dotyczącą dystrybucji swoich kanałów i kontentu cyfrowego w regionie EMEA. Porozumienie ma obowiązywać...

Kraj, 21 maja 2008

Egmont będzie wydawał miesięcznik "Zozomix" dla Mieszka SA, producenta Zozoli

Wydawnictwo Egmont Polska powiększy swoje portfolio o dwa tytuły dla dzieci. Pierwszy z nich to miesięcznik pt. "Zozomix" (nakład 80...

Kraj, 9 kwietnia 2008

"Ben 10" poszerza portfolio tytułów dla dzieci Media Service Zawada

"Ben 10" jest kolejnym debiutem Media Service Zawada w grupie pism dla dzieci. Tematyka czasopisma opiera się na serialu emitowanym...

Kraj, 31 marca 2008

Egmont będzie promował w TV dla dzieci nowe komiksy na licencji Marvela

Egmont Polska rozpocznie wydawanie komiksów na licencji Marvela. Niedawno uruchomił serię komiksów na licencji DC Comics będącego częścią Warner Bros....

Zagranica, 26 marca 2008

Peter Fitton odpowiada za marketing i sprzedaż Disneya

Peter Fitton objął nowo utworzone stanowisko vicepresident of international sales w Disney Media Advertising Sales & Marketing Group. Będzie odpowiedzialny...

Kraj, 21 marca 2008

Egmont wprowadza magazyn "Playhouse Disney"

"Playhouse Disney" jest nowym miesięcznikiem dla dzieci wydawnictwa Egmont Polska. Tytuł powstał na kanwie bloku programowego emitowanego na antenie Disney...

Kraj, 19 marca 2008

Kofola startuje z intensywną kampanią marki Jupik

22 marca rozpocznie się kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci Jupik (Kofola), która potrwa do 27 kwietnia. Składają się na...

Kraj, 8 lutego 2008

Media Service Zawada wydaje książki na licencji Winx Club

Media Service Zawada poszerza markę swego magazynu dla dziewczynek "Winx Club". Na rynek weszły dwie książki w łącznym nakładzie 20...

Kraj, 21 stycznia 2008

Jetix miał największy udział w rynku widowni dziecięcej w 2007 r.

Według AGB Nielsen Media Research w 2007 r. największy udział w rynku widowni dziecięcej (4-15 lat) miał kanał Jetix (4,92...

Kraj, 8 stycznia 2008

Dr.Oetker prowadzi launch marki Paula na kilku rynkach, w tym w Polsce

Pod hasłem: "Budyń Paula pełen łat - Maxi pycha! Maxi czad!", trwa kampania Dr.Oetkera promująca nową markę gotowych budyni dla...

Kraj, 21 grudnia 2007

"Kim Kolwiek" - kolejna nowość Egmontu w oparciu o serial Disneya

Egmont Polska wprowadza dziś miesięcznik "Kim Kolwiek" (tytuł oryginalny "Kim Possible") adresowany do dziewczynek i chłopców w wieku 7-12 lat...

Kraj, 12 grudnia 2007

Agora wspiera promocją styczniowe wydanie "Dziecka"

Wydanie styczniowe "Dziecka" (Agora SA) objęte jest standardowymi i nietypowymi formami promocji. Magazyn ukazał się w wersjach z dodatkami, w...

Kraj, 5 listopada 2007

Egmont wprowadził nowy miesięcznik dla dzieci "Noddy"

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło nowy miesięcznik "Noddy" adresowany do dzieci młodszych, w wieku 3-5 lat, wielbicieli książek i serialu o...

Kraj, 3 października 2007

Wawel reklamuje batonik X-plode w szerokiej gamie mediów dla dzieci

1 października ruszyła kampania telewizyjna batonika X-plode z portfolio firmy Wawel. Produkt ten jest skierowany dla dzieci w wieku 4-12...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Danone kieruje promocję do przedszkolaków i uczniów

Danone rozpoczął kolejny etap edukacyjnej promocji Danonków - magnesy ze zwierzątkami. W każdym opakowaniu serka Danonki będzie można znaleźć magnes...

Kraj, 5 czerwca 2007

Kid & Young oraz Y&R prowadzą nowy projekt Danone

Od czerwca br. w każdym opakowaniu serków Danonki (Danone) konsumenci będą mogli znaleźć kolorowe patyczki w kształcie różnych prehistorycznych gadów...

Kraj, 5 czerwca 2007

Telefonia Dialog uruchomiła pilotaż telewizji interaktywnej

Telefonia Dialog rozpoczęła testy swoich usług telewizji interaktywnej, która ma wejść w skład potrójnej usługi sprzedawanej pod marką Dialog Media....

Kraj, 22 maja 2007

Mieszko reklamuje Zozole za pomocą Vrzepek

Ruszyła akcja "Vrzepka!" - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko SA). Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made. Głównym...

Kraj, 15 maja 2007

QST Konsorcjum Marketingowe i Starcom odpowiadają za kampanię TV lodów Hugo Zielonej Budki

Producent lodów Zielona Budka ruszył z kampanią TV lodów dziecięcych Hugo. Kampanię zaplanowano do końca czerwca, a składają się na...