Zyski brutto u John Lewis i Waitrose spadły o ok. 15 proc. przed opodatkowaniem.
Na płatne wyszukiwanie Amazon wydał w pierwszym półroczu 891 tys. funtów.
Na Wyspach wystartował nowy format oferowany przez serwis społecznościowy oparty na kontencie graficznym.
Brytyjska sieć poszukuje agencji na nowy rok.
Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.
Staruszek w spocie oszukuje swoje dzieci, że umarł - to jedyny sposób na zgromadzenie dzieci i wnuków przy jednym stole.
Marka Maspeksu rusza z kampanią pod hasłem "Daj coś od siebie" - spot sfotografował Łukasz Żal. Za kreację odpowiada Brainbox, za postprodukcję - Coloroffon. Media kupuje Mindshare.
Sieć dyskontów wystartowała z taktyczną kampanią odnoszącą się do konceptu "Man on the Moon" - tworzy własnego człowieka z Księżyca i podkreśla różnicę cenową w ofercie produktowej.
John Lewis wykorzystał materiał "behind the scenes" do przygotowania akcji wspierającej działanie fundacji Age UK niosącej pomoc osobom samotnym w podeszłym wieku.
Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.
Dom handlowy zapewnił, że co sekundę sprzedawał tablet, a co minutę - telewizor, co podniosło wartość ubiegłotygodniowej sprzedaży do 179 mld funtów.
W nowym spocie marketer pokazuje, co znaczy obdarowywać z miłości i miłością.
Zakupy przez komórkę i tablet coraz popularniejsze.
Sieć na Wyspach rezygnuje z przywileju dla posiadaczy kart stałego klienta.
W ostatnim rankingu YouGov prezentującym 10 najpopularniejszych marek Aldi znalazło się na pierwszym miejscu, wyprzedzając John Lewis i markę Samsung.
Brytyjskie Stowarzyszenie Agencji Marketingowych (MAA) opublikowało rating firm najbardziej przyjaznych przedsiębiorcom. Najwyższą ocenę, czyli AAA, otrzymały cztery firmy: Dyson (producent sprzętu AGD), Amazon, Google i Apple.
Na Wyspach wystartowały działania promocyjne, łączące przeszłość i teraźniejszość sieci.
Tym razem marketer kładzie nacisk na handel detaliczny.
Marka odzieżowa została na Wyspach drugim zwycięzcą pod względem wzrostu sprzedaży, zaraz po John Lewis.
W stosunku do roku ubiegłego zyski firmy wzrosły o 6,9 proc. w okresie przedświątecznym i tym samym sieć zanotowała rekordowo wysokie wyniki sprzedaży.
Według wskazań Verdict Research ulubionym detalistą na Wyspach Brytyjskich jest IKEA.
Detalista chce wykorzystać boom na m-commerce do stworzenia nowego kanału sprzedaży.
Brytyjska firma handlowa John Lewis dołączyła do grona sponsorów letnich igrzysk olimpijskich Londyn 2012. Jako sponsor olimpijski firma będzie angażować...
Judy Mitchem, zatrudniona w londyńskim biurze sieci Lowe od marca 2005 r., gdzie odpowiedzialna była za nowy biznes (za jej...