M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Johnson & Johnson Poland (firma)"

Kraj, 18 maja 2015

Eryka Gizińska dyrektorem komunikacji firmy Ciech

Przez lata związana była z USP Zdrowie.

Kraj, 22 lipca 2014

Sephora ma nowego kierownika ds. PR korporacyjnego

Nowo utworzone kierownicze stanowisko objęła Joanna Kukla.

Kraj, 2 czerwca 2014

Wyjaśnienie: PZ Cussons bez dyrektora, ale z marketing managerem

Jak tłumaczą przedstawiciele marketera, ze względu na skalę biznesu zmieniło się stanowisko lidera marketingu.

Kraj, 19 marca 2013

Johnson & Johnson bez szefa marketingu

Z polskim oddziałem rozstała się Katarzyna Lukowska, marketing director CEE.

Kraj, 5 listopada 2012

Miedzianowski brand managerem w J&J

Do zespołu działu marketingu dołączył Gabriel Miedzianowski.

Kraj, 4 października 2012

Nicorette Coolmint z agencją S4

Jest to kolejna realizacja agencji dla tej marki.

Kraj, 26 września 2012

J&J promuje soczewki Acuvue

Poza standardowymi mediami marketer po raz pierwszy na taką skalę wykorzystał DOOH do kampanii marki Acuvue.

Kraj, 21 września 2012

Robert Gruszczyński dyrektorem sprzedaży w Johnson & Johnson

Menedżer awansował w strukturach koncernu.

Kraj, 2 lipca 2012

S4 dla Nicorette

Agencja S4 odpowiada za przygotowanie Multimedialnych Kącików Zdrowia dla marki Nicorette należącej do Johnson & Johnson Poland.

Kraj, 14 marca 2012

Lewandowska w Kimberly-Clark

Przeszła z Johnson & Johnson.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 19 stycznia 2010

Daktarin promowany na stokach narciarskich

Johnson & Johnson Poland prowadzi kampanię reklamową preparatu Daktarin. W tym roku firma postanowiła z przekazem dotrzeć do narciarzy, dlatego...

Przetargi, 15 stycznia 2010

Hypermedia zdobywa budżet interaktywny Johnson's Baby

Hypermedia wygrała przetarg koncernu Johnson & Johnson Poland na obsługę interaktywną marki Johnson's Baby. Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji...

Kraj, 2 listopada 2009

Sudafed chce się przypomnieć w sezonie jesiennym

Johnson & Johnson Poland w sezonie jesienno-zimowym zamierza przypomnieć Polakom o leku OTC na katar marki Sudafed. Kampania promocyjna ma...

Kraj, 16 czerwca 2009

Johnson & Johnson poszerza markę Listerine i wspiera ją kampanią

Johnson & Johnson Poland poszerza ofertę marki płynu do płukania jamy ustnej Listerine. Do obecnych dotąd na rynku wariantów Coolmint...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Magdalena Skopińska managing directorem Johnson & Johnson Poland

Magdalena Skopińska objęła stanowisko managing directora firmy Johnson & Johnson Poland. Zastąpiła Jiriego Pavlicka. Magdalena Skopińska jest z wykształcenia lekarzem...

Kraj, 30 czerwca 2006

Johnson & Johnson wypracował kilkunastoprocentowy wzrost przychodów

Firma Johnson & Johnson Poland (dział consumer) zanotuje w pierwszej połowie tego roku 16-18-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu...

Kraj, 10 lutego 2006

Jan Matuszewski rozstaje się z koncernem Johnson & Johnson

Jan Matuszewski, dyrektor handlowy w Johnson & Johnson Poland (dział consumer), odejdzie z firmy. Był odpowiedzialny za kierowanie działami marketingu...

Kraj, 6 stycznia 2006

Patrycja Hanczakowska koordynuje działania PR w firmie Johnson & Johnson

Patrycja Hanczakowska nawiązała współpracę z firmą Johnson & Johnson Poland, gdzie będzie koordynować działania PR w pionie consumer. Ostatnio współpracowała...

Przetargi, 19 grudnia 2005

Johnson & Johnson prowadzi przegląd domów mediowych

Johnson & Johnson Poland prowadzi przegląd domów mediowych do obsługi przyszłorocznego budżetu mediowego produktów z działu Consumer (kosmetyki oraz produkty...

Kraj, 23 listopada 2005

Johnson & Johnson zwiększy przyszłoroczny budżet mediowy o 60-80 proc.

Johnson & Johnson Poland planuje na koniec przyszłego roku wypracować z części kosmetycznej i produktów higienicznych dla kobiet (dział Consumer)...

Kraj, 18 listopada 2005

Marek Sypek dyrektorem zarządzającym Johnson & Johnson (Consumer)

Marek Sypek został nowym dyrektorem zarządzającym części kosmetycznej (działu Consumer) Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. Zastąpił na tym...

Kraj, 1 czerwca 2005

Hryniewicz-Bieniek pokieruje działem ATL w PTC, Flatt wyjeżdża do Kabulu

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dotychczasowa dyrektor ds. mediów w Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatorze sieci Era, obejmie funkcję kierownika działu ATL w...

Kraj, 24 maja 2004

Johnson & Johnson reklamuje produkty Johnson's Baby Soft

Koncern Johnson & Johnson Poland rozpoczął kampanię reklamową poszerzonej i ulepszonej serii kosmetyków do mycia i pielęgnacji ciała Johnson's Baby...

Kraj, 2 kwietnia 2004

Powstał nowy magazyn BtoB dla menedżerów przemysłu chemicznego

Business Image, wydawca tytułów branżowych, wydał nowy miesięcznik "Chemical Review" skierowany do menedżerów polskiego przemysłu chemicznego. Jest to już trzeci...

Kraj, 23 października 2003

Joanna Koszałkowska odchodzi z Johnson & Johnson Poland

Joanna Koszałkowska, assistant equity & category manager w Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., rozstaje się z firmą. Powodem...

Kraj, 28 sierpnia 2003

Johnson & Johnson Poland wprowadza nową markę i linię kosmetyków

Kosmetyczny koncern Johnson & Johnson wprowadził na polski rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji skóry - Johnson's. Nowa linia składa...

Kraj, 18 czerwca 2003

J&J wspiera kampanią nowe produkty Carefree i OB

Johnson & Johnson Polska (J&J Polska) wprowadził na rynek dwa nowe produkty - wkładki higieniczne Carefree Maxi oraz tampony OB...

Kraj, 12 czerwca 2003

Johnson & Johnson wspiera sprzedaż szamponu Johnson Baby

Firma Johnson & Johnson Polska ruszyła z kampanią reklamową nowego szamponu Johnson Baby ułatwiającego rozczesywanie włosów. Adaptację spotu przygotowała agencja...

Kraj, 25 kwietnia 2002

Johnson & Johnson wspiera premierę nowej linii kosmetyków Neutrogena

Johnson & Johnson wprowadza nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet Neutrogena z aktywną miedzią. Polska premiera kosmetyków linii Neutrogena Visibly...