M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Johnson & Johnson (firma)"

Kraj, 15 października 2018

Kropka Brodo prowadzi aktywację dla marki Listerine

Działania są połączone z wprowadzeniem nowego produktu - Listerine Nightly Reset.

Kraj, 3 października 2018

Nowa dyrektor sprzedaży w dziale Laundry & Home w Henkel Polska

Kamila Wójcik odeszła z Johnson & Johnson i objęła stanowisko w firmie Henkel.

Przetargi, 1 sierpnia 2018

Neutrogena szuka agencji do działań digital

Postępowanie ma zasięg międzynarodowy.

Zagranica, 16 lipca 2018

Gigantyczna kara dla Johnson & Johnson

Wyrok sądu zobowiązuje koncern do zapłaty 4,7 mld dol. odszkodowania 22 kobietom, które pozwały firmę, twierdząc, że zasypka tej firmy zawiera rakotwórczy azbest i powoduje raka jajnika.

Zagranica, 28 czerwca 2018

Globalny relaunch i zmiana strategii J&J

Gigant pielęgnacji dla dzieci stawia na transparentność zamiast "naukowości".

Kraj, 7 czerwca 2018

Wkrótce kampania rekomendacji dla nowości Neutrogeny

Za realizację działań odpowiada Streetcom.

Kraj, 16 lutego 2018

A&D Pharma przejmuje dystrybucję Compeed w Polsce

Do tej pory prawa do marki należały do Johnson & Johnson.

Kraj, 5 lutego 2018

Reprise hubem Johnson & Johnson w Europie

Dotyczy to działań SEM.

Zagranica, 22 grudnia 2017

Johnson & Johnson stawia na mniejsze zespoły agencyjne

Firma przeorganizowała niedawno swój biznes konsumencki i chce, by obsługujące ją agencje reklamowe podążyły tym samym tropem.

Kraj, 28 listopada 2017

Małgorzata Modrzejewska w Saatchi & Saatchi IS

Wcześniej pracowała m.in. w They.pl i Isobar Poland.

Kraj, 17 listopada 2017

Stars pracuje dla grupy Fiat Chrysler Automobiles

To nowy klient w portfolio.

Kraj, 8 listopada 2017

Sylwia Snopkiewicz i Omar Mhina w zespole TalentMedia

Dołączają do teamu business development.

Kraj, 3 listopada 2017

Teresa Szabłowska w Saatchi IS

Wcześniej pracowała w Syzygy Warsaw.

Kraj, 12 września 2017

Stars pracuje dla Johnson & Johnson

To nowy klient firmy audytorskiej.

Kraj, 1 września 2017

Tandem Media wprowadza do oferty badania skuteczności kampanii reklamowych

Proponowane rozwiązanie pozwoli sprawdzić wpływ kampanii reklamowej w radiu na decyzje zakupowe słuchaczy.

Kraj, 18 sierpnia 2017

Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział marketingu i PR

Do zespołu dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki.

Kraj, 18 lipca 2017

Joanna Izdebska global sales & marketing directorem w IPF Digital

Nowością jest także nominacja Przemysława Kamińskiego na stanowisko country managera.

Zagranica, 25 maja 2017

Google chce przyspieszyć wyświetlanie reklam

Technologia mobilna AMP (accelerated mobile pages) ma zostać zastosowana przy wyświetlaniu reklam.

Kraj, 24 maja 2017

Piotr Zawałło dyrektorem kreatywnym w 4Frame

Do agencji dołączyła również Emilia Klepacka na stanowisku PR managera.

Kraj, 20 kwietnia 2017

Nigel Hollis gościem specjalnym konferencji Kantar Millward Brown

Wydarzenie odbędzie się pod hasłem "Jak budować markę w cyfrowym świecie?".

Kraj, 19 stycznia 2017

Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska

Zastąpił Marcina Gudowicza, byłego szefa Biura Reklamy TVP.

Kraj, 25 października 2016

Lubię To - Linked by Isobar i MEC najbardziej efektywne na Effie 2016

Rozdano 30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play.

Kraj, 13 października 2016

Piotr Łokuciejewski w zespole ReachABlogger

Poprzednio związany był z IPG Mediabrands.

Kraj, 29 września 2016

Emilia Wilamowska group account directorem w OMD (Optimum Media)

Do tej pory odpowiadała za obsługę Renault na siedmiu rynkach.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Ruszyła kampania Listerine od J. Walter Thompson

Marka zaprasza do udziału w akcji "21 dni dla pełnej ochrony jamy ustnej".

Zagranica, 4 sierpnia 2016

Gemma Arterton nową ambasadorką Neutrogeny

Brytyjska aktorka promuje markę z portfolio Johnson & Johnson.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowi dyrektorzy kreatywni w Ogilvy & Mather

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia - Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczną pracę w agencji 1 listopada br.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 19 lipca 2016

Johnson's Baby chce się odróżnić od konkurencji

Na Wyspach producent produktów do pielęgnacji dla niemowląt poszukuje agencji, która pomoże wyróżnić się produktom na sklepowej półce.

Kraj, 23 czerwca 2016

Lemon Sky J. Walter Thompson wdraża kampanię Listerine [wideo]

Johnson & Johnson rozpoczął wsparcie swojej marki.

Kraj, 17 maja 2016

OB żegna oldschool

Startuje kampania tamponów, w której występuje m.in. Joanna Krupa.

Kraj, 18 kwietnia 2016

Były szef Agros-Novej będzie zarządzał Stock Polska

Marek Sypek na stanowisku zarządzającego drugim największym w Polsce producentem alkoholi. Zastąpi Iana Croxforda, który powróci do roli dyrektora operacyjnego.

Kraj, 8 marca 2016

Irena Jagielak dołącza do zespołu San Markos

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 27 stycznia 2016

Ewa Wróblewska-Kubiak rozpoczyna pracę w Stars

Poprzednio związana była z domem mediowym MEC.

Zagranica, 8 stycznia 2016

USA zakazuje sprzedaży produktów z mikrogranulkami

Produkty kosmetyczne zawierające mikrogranulki (jak żele pod prysznic i peelingi) będą musiały być wycofane z rynku - zdecydował jako pierwszy stan Illinois.

Zagranica, 25 listopada 2015

Pfizer już myśli o dzieleniu nowej struktury

Zaanonsowany we wczorajszym wydaniu MMP24 "super merge" pomiędzy farmaceutycznymi potentatami - firmami Pfizer oraz Allergan - jest coraz bliższy realizacji. Pfizer już myśli, jak usprawnić zarządzanie tą skomplikowaną strukturą.

Kraj, 21 września 2015

DDB & Tribal powołuje nowych szefów działu client service i strategii

Aleksandra Jurkiewicz i Joanna Karwowska-Koza awansują w strukturach agencji.

Kraj, 10 września 2015

W Polsce wciąż częściej wybieramy okulary niż soczewki

Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że w wybierając szkła do okularów, znacznie rzadziej zwracamy uwagę na markę.

Kraj, 21 lipca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson przygotowała kampanię dla Listerine

Agencja odpowiada za spot TV i materiały POS.

Kraj, 9 lipca 2015

Gong odpowiada za strategiczno-kreatywną obsługę marki Johnson & Johnson

Agencja stworzy kampanię dla 1-Day Acuvue Define.

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 8 maja 2015

Małgorzata Szulc dołącza do iProspect

Agencja wzmacnia zespół SEM.

Kraj, 17 marca 2015

Wojciech Kowalczyk pokieruje sprzedażą reklam i marketingiem stacji Viasat

Obejmie stanowisko head of advertising sales and marketing Poland w Modern Times Group.

Kraj, 4 marca 2015

Listerine promuje się w wielokanałowej kampanii

Ruszyła bardzo intensywna kampania nowości w portfolio Johnson & Johnson. Za kreację telewizyjną odpowiada agencja DDB Tribal.

Zagranica, 15 grudnia 2014

Były prezes P&G zatrudniony przez Johnson & Johnson

Jorge Mesquita na nowym stanowisku.

Kraj, 21 listopada 2014

Sebastian Owczarek SEM/SEO managerem w OMD Digital

Będzie odpowiedzialny m.in. za wdrażanie nowych kompetencji związanych ze strategiami digitalowymi i za rozwój biznesu.

Zagranica, 18 listopada 2014

MEC Global Solutions podwoił skład

Poszerzony team strategiczny MEC będzie wspierać międzynarodowy biznes agencji.

Kraj, 20 października 2014

Tequila z kampanią dla Acuvue

Kampania wprowadzająca na rynek nowe opakowania soczewek obejmuje działania w punktach sprzedaży.