M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Johnson's Baby (marka)"

Kraj, 19 marca 2013

J&J promuje Johnson's Baby

Marketer aktywizuje działania i ruszył z kampanią marki kosmetyków dla niemowląt.

Kraj, 20 września 2011

Z J&J Poland do USP

Eryka Gizińska przeszła do USP, a jej obowiązki dyr. marketingu w J&J Poland przejął Ryszard Lubliński.

Kraj, 27 grudnia 2010

DDB regionalnym hubem J&J

Polski oddział sieci reklamowej DDB przejmie główną rolę w regionie przy obsłudze budżetu reklamowego Johnson & Johnson.

Kraj, 15 listopada 2010

DDB przejmie pełną obsługę Johnson's Baby

Od przyszłego roku całościową obsługę reklamową marek Johnson's Baby, Penaten i Johnson's przejmie DDB. Budżet straci Lowe GGK.

Przetargi, 5 sierpnia 2010

BBDO przejmie obsługę Johnson's Baby

Globalne rozstrzygnięcie przetargu na obsługę reklamową dziecięcych produktów koncernu obejmie także Polskę. Nie wiadomo jednak, kiedy to nastąpi.

Przetargi, 15 stycznia 2010

Hypermedia zdobywa budżet interaktywny Johnson's Baby

Hypermedia wygrała przetarg koncernu Johnson & Johnson Poland na obsługę interaktywną marki Johnson's Baby. Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji...

Kraj, 21 maja 2007

Marka Johnson's Baby rozpoczyna współpracę z Babyonline.pl Wydawnictwa Edipresse

Internetowy serwis dla rodziców Babyonline.pl Wydawnictwa Edipresse rozpoczął długoterminową współpracę z firmą Johnson & Johnson. Od 18 maja pod adresem...