M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jojo (marka)"

Kraj, 18 kwietnia 2013

Nestle wspiera pianki Jojo

Rusza kampania promocyjna Jojo iLike.

Kraj, 4 kwietnia 2012

70 proc. wydatków Nestlé na kampanie wellness

Marketer planuje kontynuację rozwoju odpowiedzialnej komunikacji z konsumentami oraz promocję zdrowej i rozważnej konsumpcji i aktywnego trybu życia.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Nestle już promuje swoje lodowe marki

Marketer prowadzi dla nich loterię konsumencką.

Kraj, 15 marca 2012

Nestle po raz pierwszy ze wspólną akcją dla wszystkich marek słodyczy

Loteria ma przybliżyć konsumentom pełną ofertę marketera.

Przetargi, 13 marca 2012

Nestle z JWT Warszawa

Lowe GGK traci budżet Princessy i Liona.

Kraj, 3 lutego 2012

Nestle z loterią pieniężną

Kampania powstała we współpracy z agencjami 3M Projekt i MEC.

Kraj, 7 lipca 2011

Nestlé inwestuje w promocję marki Jojo

Współautorami promocji żelków i słodkich pianek dla dzieci są JWT i MEC.

Kraj, 16 lutego 2009

Nestle proponuje najmłodszym walentynkowe zabawy

Dla najmłodszych zakochanych Nestle przygotowało walentynkowe atrakcje związane z marką żelków i pianek Jojo. Na stronie www.jojo.pl. firma przygotowała kartki,...

Kraj, 23 września 2008

Discipline Media Group autorem nowego serwisu marki Jojo

Ruszyła nowa strona internetowa marki słodyczy Jojo z portfolio firmy Nestle Polska. Przebudową strony i jej obsługą zajmuje się agencja...

Kraj, 22 maja 2007

Nestle rozszerza markę żelków i pianek Jojo

Nestle Polska rozszerza markę cukierków dziecięcych Jojo, w której pojawią się nowości żelki nadziewane: Jojo Jogo Dzianki i Jojo Super...

Kraj, 23 listopada 2005

Nowości w świątecznej ofercie Nestle Polska, brak wsparcia mediowego

Nestle Polska przygotowała świąteczną ofertę słodyczy. Ciekawostką są produkty, które nie figurują w portfolio firmy w Polsce. A są to...